Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
@Gloeilamp Zolang je bij Jack Johnson&Placebo je smoel houdt vind ik het best
icon_razz.gif

Haha zonder twijfel, Placebo en Jack Johnson wil ik erg graag zien. Bij Metallica kan ik het misschien ook niet laten, maar dat is wel levensgevaarlijk om bij die diehard fans om Slayer te roepen. Maar zoals Kesha vorig jaar al zei: you only live once.

Roze glitterbaard en een bierpistool ook echt... Held! Dus ik moet bij Triggerfinger gaan kijken om jou te spotten? Gaat wel lukken, die wilde ik sowieso wel zien ;-)

Roze glitterbaard en een bierpistool ook echt… Held! Dus ik moet bij Triggerfinger gaan kijken om jou te spotten? Gaat wel lukken, die wilde ik sowieso wel zien
icon_wink.gif

Ja zeker, volgens een maat van mij was een Kesha optreden niet compleet zonder glitters. Op die manier kom je trouwens wel in contact met knappe meisjes gek genoeg, dit jaar ga ik het hele festival met een roze baard rondlopen denk ik.

Bij Triggerfinger ben ik er ook bij denk ik, helaas heb ik er iets minder mee :P

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Verder ook bij Passenger, Tom Odell, The Script en Alt-J.

Jonge Alt-J is tof :<

Leuk album inderdaad, dat blijft nog steeds erg goed overeind. Heb ze 3x keer gezien en vond ze op Werchter toch wat tegenvallen. Toen ik iemand met een Slayer-shirt tegenkwam kon ik het echt niet laten.

Massive Attack op Sonar. Dit zou echt de ultieme band zijn om mijn Werchter nu al geweldig te maken, ik hoop er heel erg op.

@Gloeilamp, jup die meiden voor jou stonden te schelden :p. Hahaha ik lachte me kapot... Ik had een groene hoed op. Ik was overigens niet vrijwillig bij Kesha, een vriendin van me wilde het zien, maar ik moest me wel inhouden om niet mee te schreeuwen ;). Leuk dit.

@Gloeilamp, jup die meiden voor jou stonden te schelden :p. Hahaha ik lachte me kapot… Ik had een groene hoed op. Ik was overigens niet vrijwillig bij Kesha, een vriendin van me wilde het zien, maar ik moest me wel inhouden om niet mee te schreeuwen
icon_wink.gif
. Leuk dit.

Haha geweldig dit! Volgend jaar zal er vast weer een artiest als Kesha komen, dan kunnen we met alle leden van Festileaks om Slayer gaan roepen. :D

Haha dat zijn mooie dingen, ik stond gelukkig niet bij Kesha :P Ik hoop echt dat Dropkick Murphy's weer komen, daar kun je ook geweldig gek doen xD

Haha kan het wel waarderen. Alleen niet bij Alt-J en ja het spijt me Tom Odell. Vind die man zo'n held en geweldig spelen. Maar slayer zou ook niet verkeerd zijn!

Daar is het bericht al via Pinkpop Central: "Pearl Jam verkiest Ziggo Dome boven Pinkpop". Morgenvroeg de aankondiging. Concert staat 16 juni gepland, aldus Pinkpop Central. Morgen/vandaag 3e headliner Werchter bekend?

Daar is het bericht al via Pinkpop Central: “Pearl Jam verkiest Ziggo Dome boven Pinkpop”. Morgenvroeg de aankondiging. Concert staat 16 juni gepland, aldus Pinkpop Central. Morgen/vandaag 3e headliner Werchter bekend?

Wou het echt net vermelden haha!
Ja, het stond perongeluk op de site van Ziggo:
https://twitter.com/lflmagazine/status/411247972236922880

Live Nation had vrijdag nog een grote aankondiging, nou dat zal dit wel zijn. en dan denk ik dat Pearl Jam ook meteen aangekondigd gaat worden voor Werchter morgen/vandaag!

Mooi om te horen van Pearl Jam. Die worden dus morgen bekend gemaakt!

Haha geweldig dit! Volgend jaar zal er vast weer een artiest als Kesha komen, dan kunnen we met alle leden van Festileaks om Slayer gaan roepen.
icon_biggrin.gif

Haha helaas ben ik niet zo'n fan van Slayer!

Neil Young op Lokerse Feesten, die kan dus van de lijst gehaald worden voor Werchter...

Voila, pearl jam headlinet zaterdag.. Blijft de vraag wie afsluit?? We kunnen ons wel aan een lange show verwachten van PJ, ze spelen een 'full show'

Ja wilde het ook net vertellen dat Pearl Jam headliner zaterdag was, maar je bent me voor duyck. De toevoegingen aan de line up worden alsmaar beter. Metallica vond ik me minste band, Arctic Monkeys al beter, Placebo en Black Keys nog beter en Pearl Jam de beste dus gaat het voor mij van slecht naar goed haha

Hiermee scoort Werchter weer punten. Alleen Open'er heeft ze ook, dus als festivalact is Pearl Jam behoorlijk uniek komend jaar.
Ben zeer blij met een 'full show', dit zal wel betekenen zo'n 2-2,5 uur speeltijd.

Was eigenlijk een kwestie van tijd voordat ze aangekondigd werden maar toch fijn om te zien dat ze echt komen :D Zaterdag is nu al mijn favoriete dag met Pixies, Pearl Jam en Black Keys :)

Users who are viewing this thread