Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Combi tickets zijn niet meer te bestellen. Weet niet of het een fout is of dat ze gewoon uitverkocht zijn, zal morgen wel een nieuwbericht over komen.

Vorige keer bleek dat geen fout te zijn, dusja. Wel ongelofelijk dat dit een maand sneller uitverkoopt dan de geniale affiches van 2007 en 2009...

Heeft denk ik vooral veel te maken, met de manier waarop ze dit jaar hun namen losten, eerst hun headliners (die toch wel geweldig zijn, voor mij persoonlijk dan) en dan steeds kleine groepjes kleinere namen. Maar door dat voortdurend lossen van namen bleven ze wel constant in de aandacht (ook in kranten en nieuwssites) en ik denk dat veel mensen daardoor wel sneller hun ticket kopen + er ook gewoon al heel veel zin in hebben :p

Ik kan geen bronnen geven of iets dergelijks, ma parov stelar komt.

Dan kan je net zo goed niets zeggen he, straks krijgen we weer een hele lading aan 'betrouwbare info maar geen bron' zoals enkele maanden geleden bij de headliners.

Gefeliciteerd ;)

https://twitter.com/RockWerchter/status/435534821029605376

Zou mooi zijn als ze gelijk even een grotere naam aankondigen.

Gefeliciteerd
icon_wink.gif

Zou mooi zijn als ze gelijk even een grotere naam aankondigen.

Tnx! en inderdaad !

Wat zou het klote zijn als het uitverkocht is!! We wilden met een groep gaan en nu heeft de helft een kaartje en de andere helft niet.

Wat wel vreemd is, is dat er 11 uur geleden al getweet werd over of het uitverkocht was, een maat van mij een uur of 5 geleden nog kaarten heeft kunnen halen en je nu wederom geen kaartjes kunt bestellen..

Vooralsnog hoop ik op een storing.. zou lullig zijn als 3 van de 8 niet mee kunnen..

Vandaag moeten er wat namen gelost worden, zou een leuk verjaardag cadeau zijn zo op mijn 26ste !

Gefeliciteerd! :) Volgens mij komt er vrijdag weer een setje namen. Ten minste, vorige vrijdag bij de aankondigingen stond in de mail van rock werchter 'volgende week meer namen!'. Dus ik denk dat ze weer vrijdag bedoelen. Maargoed een verlaat verjaardagscadeautje is ook niet mis.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke wrote:</div>
Vandaag moeten er wat namen gelost worden, zou een leuk verjaardag cadeau zijn zo op mijn 26ste !

Gefeliciteerd!
icon_smile.gif
Volgens mij komt er vrijdag weer een setje namen. Ten minste, vorige vrijdag bij de aankondigingen stond in de mail van rock werchter ‘volgende week meer namen!’. Dus ik denk dat ze weer vrijdag bedoelen. Maargoed een verlaat verjaardagscadeautje is ook niet mis.

Dat is ook zeker niet mis nee! haha. Bedankt ;)

Wat zou het klote zijn als het uitverkocht is!! We wilden met een groep gaan en nu heeft de helft een kaartje en de andere helft niet.

Wat wel vreemd is, is dat er 11 uur geleden al getweet werd over of het uitverkocht was, een maat van mij een uur of 5 geleden nog kaarten heeft kunnen halen en je nu wederom geen kaartjes kunt bestellen..

Vooralsnog hoop ik op een storing.. zou lullig zijn als 3 van de 8 niet mee kunnen..

Tja, je hebt tijd en waarschuwingen genoeg gehad he

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>

Tja, je hebt tijd en waarschuwingen genoeg gehad he

Beetje onnodige en irritante reactie. De enige 'waarschuwing' die ze gestuurd hebben is via Twitter en dat was dat 85% van de tickets uitverkocht waren. Heb je geen Twitter, kom je er al te laat achter, bovendien; hoe snel verkoopt die laatste 15% uit.

Een vriend van mij heeft net nog een combiticket kunnen kopen dus t is nog niet uitverkocht!

vreemd.. als ik nu een kaartje wil kopen staat gewoon dat de combiticket niet beschikbaar is.

Wel tof voor je vriend!! Heeft hij geluk!

Doornroosje had wel een bericht op Facebook gezet dat er een storing was met d ticketservice en dat er meerder concertgebouwen er last van hadden, mischien iets mee te maken?

Doornroosje had wel een bericht op Facebook gezet dat er een storing was met d ticketservice en dat er meerder concertgebouwen er last van hadden, mischien iets mee te maken?

Aja ik zie het. Grappig dat je Doornroosje noemt, ik kom zelf uit Nijmegen. Ik hou het scherp in de gaten vandaag!

Eigen schuld zou ik zeggen, al vanaf 7 December! heb je de kans om tickets te kopen, ondertussen werden er al 40 namen toegevoegd aan de line-up waaronder Arctic Monkeys, Black Keys, Pearl Jam, Metallica... als het festival dan na 2 maand uitverkocht is zeggen dat er geen signalen waren en dat het allemaal niet eerlijk is, zever!

Heb zelfde situatie meegemaakt, vrienden willen mee naar werchter maar die waren wel verstandig genoeg om hun tickets te kopen nadat de eerste dag (zaterdag) uitverkocht was, we hadden toen al de indruk dat het niet lang meer zou duren vooraleer de combi's uitverkocht zouden zijn. dus geen signalen? Donderdag en Zaterdag waren uitverkocht en op social media werd er al aangekondigd dat het niet lang meer zou duren. Om je dan nog te laten verrassen moet je echt wel een genie zijn

Beetje onnodige en irritante reactie. De enige ‘waarschuwing’ die ze gestuurd hebben is via Twitter en dat was dat 85% van de tickets uitverkocht waren. Heb je geen Twitter, kom je er al te laat achter, bovendien; hoe snel verkoopt die laatste 15% uit.

Die kaartjes zijn al een paar maanden te koop hoor, hoe langer je wacht hoe groter de kans dat ze uitverkocht zijn. Iets minder dan 2weken geleden werd nog bekend gemaakt dat ze 110.000 tickets hadden verkocht (ook op facebook) en dat zijn al 80% van de tickets van vorig jaar. Toen had er eigenlijk al een belletje bij je moeten gaan rinkelen ;) Je hebt nog geluk gehad dat ze wss meer tickets dan vorig jaar hadden.

Vraag me trouwens wel af hoeveel tickets er nog voor zondag beschikbaar zijn.

Vraag me trouwens wel af hoeveel tickets er nog voor zondag beschikbaar zijn.

Ik vraag me eerder af hoeveel voor de vrijdag. De zondag is nu in zijn totaliteit een sterkere dag dan vrijdag imo.

Users who are viewing this thread