<div class="d4p-bbt-quote-title">
Dr. Hannibal wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Kereltje wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Dr. Hannibal wrote:</div><br><br>
Ook niet. Dat “1 in Amerika en 1 in Europa” verhaal blijkt toch niet zo vastbesloten als het leek, met nu al 3 data in Amerika (Coachella en 2x Lollapolooza) en wss 2 data in Europa (Moskou en Bremen). Ik denk dat de onderhandelingen met Muse ergens anders op stuk gelopen zijn, misschien wilde Muse te veel of had Werchter er niet genoeg voor over ofzo, en dat vind ik zonde. Maar goed, ik heb de hoop op Muse allang opgegeven, ik ga wel kijken of ik tickets kan scoren voor Bremen.
Coachella en Lollapalooza zijn technisch gezien 2 afzonderlijke continenten (in de Engelstalige wereld maken ze altijd sterk het onderscheid tussen Noord- en Zuid-Amerika), en Ticketmaster zou ondertussen bevestigd hebben dat Bremen nooit ging gebeuren maar dat het een fout was. Dus vooralsnog doet Muse gewoon 1 festival per continent.
Dat slaat allebei nergens op. Ze zouden totaal 2 gigs doen, 1 in Amerika en 1 in Europa, dus alles wat daarbij komt is een aanvulling op de oude plannen. VS of Zuid Amerika maakt niet uit, al heb je gelijk dat het technisch gezien twee verschillende continenten zijn, het zijn meer optredens dan eerst gezegd, hoe dan ook. Verder zou ik graag een bron van je willen van die ontkenning van ticketmaster, het oude bericht staat namelijk nog gewoon online (
http://www.ticketmaster.de/feature/ticket-first/muse/?l=de-de&tm_link=tm_f5&language=de-de) en ik vind nergens nieuws van een evt ontkenning. Ook had ik me ingeschreven bij die mailinglijst voor nieuws en updates, dat zou toch de eerste plek zijn waar ze zo’n bericht zouden verspreiden niet? Dus Bremen gaat vooralsnog gewoon door lijkt me.
Maar ik weet niet waarom we het hier überhaupt over hebben, ik gaf al aan de hoop voor Werchter allang opgegeven te hebben wat Muse betreft, dus als je er nog iets over te zeggen hebt misschien in het Muse-topic ofzo?
Je hebt gelijk dat die specifieke discussie hier niet moet. Maar wat ik hier en de voorbije pagina’s probeer te doen is ingaan tegen de mensen die zeggen dat Werchter hun best niet eens doet om een sterke affiche bijeen te krijgen, en dan voorbeelden gaan ophalen (Muse, Foo Fighters) die waarschijnlijk buiten de macht van de organisatie om lagen.