Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
De album/single verkopen van Depeche Mode zijn toch een stuk hoger dan die van The Cure. Verder stonden ze in 08/09 allebei in een uitverkocht Sportpaleis en Ahoy maar de kaartjes voor Depeche Mode waren duurder. Dus ik zou zeker niet zeggen dat The Cure groter is dan Depeche Mode en eerder andersom. Maar zou leuk zijn als The Cure komt, verwacht het alleen niet echt.

Jake Bugg, Kraftwerk, Frank Ocean, The Horrors, Royksopp + Robyn, Local Natives, La Roux, Asgeir, etc staan allemaal in de VS tijdens het Werchterweekend. Zoals verwacht ging Sasquatch met enkele kanshebbers lopen.

Programma Sasquatch bekend. Veel afvallers voor Werchter, o.a. geen New Order, Kraftwerk, Jake Bugg, Local Natives, Royksopp&Robyn, Broken Bells en Soundgarden!

En geen Mikal Cronin, Broken Bells, Kurt Vile. Zijn toch allemaal wel mooie kleine namen die ik graag had willen zien. Maar qua grotere (rock)namen pakken ze niet veel af.

Waarom niet Pet shop boys ipv the cure ?

Ik denk zeker dat Pet Shop Boys zullen komen, maar ik beschouw PSB niet zo groot als The Cure maar net zo groot als Simple Minds. die stonden 2 jaar geleden ergens in de tent aan de eind van de middag. Zo iets verwacht ik ook voor PSB

Paul Kalkbrenner, London Grammar, John Butler Trio, Woodkid, Rodrigo Y Gabriela, Arsenal, Girls In Hawaii aangekondigd voor Main Square, en Foster The People op Eurockeennes (samen met een hoop namen die al op Werchter staan).

Foster The People, London Grammar, Woodkid en Arsenal zijn zekerheidjes lijkt me
Verwacht deze week weer een groepje van 6 namen (:

heel zuur dat Jake Bugg en Ásgeir niet komen. Foster The People en Woodkid zouden we heel tof zijn als ze komen

Damn, een hoop leuks dat we kunnen vergeten voor Rock Werchter ivm Sasquatch...

http://festileaks.com/2014/02/sasquatch-komt-met-oa-outkast-qotsa-soundgarden-en-kraftwerk/

Ik kom toch gauw op 20. Niet dat ik er vanuit ging dat die allemaal zouden komen, maar toch jammer dat ze nu uitgesloten zijn. Vooral veel kleine bandjes die wel op Rock Werchter zouden passen.

Geen idee. Hopelijk vandaag haha! Nu er op andere festivals die rond dezelfde tijd vallen ook weer namen bekend zijn gemaakt mag rock werchter dat ook wel weer eventjes doen haha.

en ik hoop echt dat John Butler Trio komt.. Ik ga huilen van blijdschap als ie 'Ocean' live doet.

Beste gitaarshizzle ooit.

Geen idee. Hopelijk vandaag haha! Nu er op andere festivals die rond dezelfde tijd vallen ook weer namen bekend zijn gemaakt mag rock werchter dat ook wel weer eventjes doen haha.

Inderdaad. En als het vandaag niet is dan verwacht ik zeker morgen. Een nieuwe lading namen zou volgens de organisatie heel snel volgen.

Denk eerder ten vroegste eind deze week. Graspop wilde gisteren pas namen bekend maken omdat ze buiten de 'namenstorm' van Werchter en Dour de voorbije weken wilde blijven. Lijkt me dan sterk dat Werchter opeens een dag later opnieuw met namen komt.

Inderdaad. Plus de aandacht ligt nu ook bij flink wat andere festivals. Het is voor Werchter verstandiger om morgen of richting vrijdag een keer wat namen te droppen.

Nu slayer en mastodon op graspop staan, wie zou er nu nog komen als "harde" band?
Of zouden ze Limp bizkit ofzo dan boeken?

Nu slayer en mastodon op graspop staan, wie zou er nu nog komen als “harde” band?<br>
Of zouden ze Limp bizkit ofzo dan boeken?

Ik denk gewoon niemand. Ze zijn niet verplicht om harde bands te boeken he, en als het dan allemaal beter past voor Graspop is dat geen ramp voor Werchter.

Voor velen een opluchting. De kans dan 30 Seconds to Mars nog komt is nihil. 2juli Oostenrijk, 4 juli Roemenië en 6 juli Bulgarije. Het lijkt mij niet logisch de 3e en de 5e(al helemaal niet) een tussenstop in België te maken.

Users who are viewing this thread