Graspop Metal Meeting 2025

Komt gewoon mee, staat ook op de website

Misschien wat ver gezocht. Maar trekt enorm veel volk, zelfs ik ken deze dj al van de eerste keer dat hij naar Werchter kwam. Ik zou het eerder weg stoppen in de metal dome maar wat als NIN haar eisen gesteld heeft en dit de ontbrekende sub van de south is?

Bekijk bijlage 13176
Ik denk dat iemand gemakshalve de hele tour op de site heeft gezet, want ik zie Boys Noize echt niet komen naar GMM.

Ja inderdaad, wat is dat voor een rot voorstel, Opeth laten clashen met Meshuggah.
Het was mo een moptje eh Paul🤪

Maar ik gun de liefhebbers van Mesuggah uiteraard dat de band er staat, er moet die dag tenslotte nog een band in de marquee bij! Al ben ik zelf geen fan van die band, vlak voor Opeth zou een propere boeking zijn (maar wat overkill denk ik)

Shinedown en Opeth wil ik zelf beiden zien als Shinedown er staat dus liefst geen clash tussen die 2 voor mij 😅

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Op Spotify staat het ook als concert in de buurt. De ophef als dat echt zou zijn zou wel om te smullen zijn, maar lijkt mij in eerste instantie ook misplaatst op GMM.
Geen idee of Boys Noize ook een live act heeft zoals Pendulum. Op YT vind ik alleen maar filmpjes waar gewoon iemand wat boenke boenke muziek aan het draaien is, het gaat niet gebeuren maar mocht dit op de main stage van Graspop belanden gaat dat compleet dood vallen.

Straks gooien ze nog een Steel Panther op de main spot op Vrijdag. Ze zijn in de buurt dat weekend 😂
Ze zijn nog vrij op donderdag, vrijdag en zondag. Maar waarom zo lang wachten als zij er zouden staan? Hebben geen Belgisch of Nederlands concert in de nabije toekomst voor Graspop

Ik denk dat iemand gemakshalve de hele tour op de site heeft gezet, want ik zie Boys Noize echt niet komen naar GMM.
The bloody Beetroots heeft ook ooit op Graspop gestaan, dus op zich is boys Noize niet zo onrealistisch. Maar moest die er staan is het sowieso in een tent. En het hoeft voor mij zeker niet.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
The bloody Beetroots heeft ook ooit op Graspop gestaan, dus op zich is boys Noize niet zo onrealistisch. Maar moest die er staan is het sowieso in een tent. En het hoeft voor mij zeker niet.
BN is wel nog een heel ander kaliber dan The Bloody Beetroots. TBB was een live act met gitaren en zang. Boys Noize heeft voorlopig bij mijn weten nog nooit een live act gebracht, en is eigenlijk gewoon pure techno.

Wat ik nog mezelf bedacht op de fiets: eventueel als een afterparty in de tent? Boys Noize, cover band, metal dj, cover band, metal dj

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ze zijn nog vrij op donderdag, vrijdag en zondag. Maar waarom zo lang wachten als zij er zouden staan? Hebben geen Belgisch of Nederlands concert in de nabije toekomst voor Graspop
En nog een aanvulling: op donderdag is er geen plaats meer. Op vrijdag is er enkel nog ruimte voor een headliner en een marquee act, gaat het dus ook niet worden. Evt als metal dome sub, maar ik denk niet dat Steel Panther daarmee akkoord zou gaan. Op zondag op de Northstage lijkt mij geen optie, daar zijn al 3 logo bands. En metal dome lijkt me dus al zeker geen optie.

Users who are viewing this thread