Er is sowieso niet echt een headliner probleem, Graspop heeft ervoor gekozen om Falling In Reverse, dat op veel andere festivals headliner of tweedehoogste naam van de dag is, te plaatsen als sub voor Slipknot. Ze hadden die net zo goed als north stage headliner neer kunnen zetten op die vrijdag. Priest op herhaling is wel jammer, maar verder zijn de headliners gewoon in de lijn der verwachting met andere jaren. Verder inderdaad eens met de redenen die @jonasvh al heeft gegeven.Misschien ben ik dan even advocaat van de duivel, nu we net pagina 666 achter de rug hebben. Eerder moest al een band als Machine Head uit de hoed getoverd worden en elk jaar komt er wel iets uit de Sabaton/Iron Maiden/Judas Priest/Slipknot carrousel. Zou Graspop zich niet headliner problemen besparen als het gewoon een 3-daags festival zou worden?
Men doet hier alsof die vrijdag nog een gigantische headliner nodig heeft, maar ik denk dat die dag wel prima verkoopt met de huidige line up. De vrijdag en zondag lopen ieder jaar wat achter qua ticketverkoop, en dat is nu opnieuw het geval. Ongeacht wat er op die vrijdag nog bij komt, denk ik niet dat we ons zorgen moeten maken om de ticketverkoop.