Graspop Metal Meeting 2025

Zal het dan toch ‘gewoon’ The Prodigy gaan worden, conform de uitgelekte conceptposter? Ik weet het anders ook niet meer.

ik blijf toch gewoon bij rise against voor mijn voorspelling
ja het is geen grote headliner, en ja een hoop mensen zullen teleurgesteld zijn, maar ik zie nog geen betere realistische opties
denk dat die vrijdag wel prima zal verkopen met FiR/RA/Slipknot als drie grootste namen.

Misschien een stomme vraag, maar kan je dit jaar geen drankbonnen meer kopen aan verminderde prijs op voorhand? Want ik zie op de site nergens iets van verkoop daarvan.

Zal het dan toch ‘gewoon’ The Prodigy gaan worden, conform de uitgelekte conceptposter? Ik weet het anders ook niet meer.

Had ik geweldig gevonden, helaas staan ze zaterdag op Hurricane, dus tenzij ze twee shows op 1 dag kunnen of Flogging Molly vervangen op de donderdag, zie ik het niet gebeuren dat ze komen.

Misschien een stomme vraag, maar kan je dit jaar geen drankbonnen meer kopen aan verminderde prijs op voorhand? Want ik zie op de site nergens iets van verkoop daarvan.
Dat kwam vorig jaar ook pas vrij laat.
Verkoop loopt niet meer via ticketmaster maar rechtsreeks in het account van dat systeem dat gekoppeld wordt aan je festivalbandje. Vorig jaar kreeg je 1 skully gratis per 20 skullies in de presale waardoor je effectief 3.33 betaalde ipv 3.50 geloof ik.

Had ik geweldig gevonden, helaas staan ze zaterdag op Hurricane, dus tenzij ze twee shows op 1 dag kunnen of Flogging Molly vervangen op de donderdag, zie ik het niet gebeuren dat ze komen.
Woensdag Copenhell, vrijdag Graspop, zaterdag en zondag zusterfestivals in Duitsland. Kan toch perfect.

Een dure act als The Prodigy gaan ze op een uitverkochte dag niet meer willen plaatsen denk ik hoor. Die gaan ook zelf niet akkoord gaan met afsluiter Jupilerstage? Motionless In White Jupiler afsluiter maken en The Prodigy nog na Iron Maiden als late night act (dus ook na Powerwolf) zou wel leuk zijn maar te duur wetende dat het is uitverkocht en The Prodigy gaat ook niet akkoord zijn daarmee

Edit: op donderdag staan ze al op Copenhell zie ik juist zelfs. Dus vervanging Flogging Molly kan al helemaal niet. Donderdag Copenhell - vrijdag Graspop - zaterdag en zondag Duitsland kan wel, maar wordt misschien wat druk ...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage
Hij bedoelde als vrijdagheadliner denk ik, voor een sub spot zal prodigy sowieso niet komen. Jupiler stage head ook zeker niet.

Woensdag Copenhell, vrijdag Graspop, zaterdag en zondag zusterfestivals in Duitsland. Kan toch perfect.

Een dure act als The Prodigy gaan ze op een uitverkochte dag niet meer willen plaatsen denk ik hoor. Die gaan ook zelf niet akkoord gaan met afsluiter Jupilerstage? Motionless In White Jupiler afsluiter maken en The Prodigy nog na Iron Maiden als late night act (dus ook na Powerwolf) zou wel leuk zijn maar te duur wetende dat het is uitverkocht en The Prodigy gaat ook niet akkoord zijn daarmee
MIW headliner van Jupiler Stage? Tijdens Powerwolf? oke ik neem het! dat zal mij redden van de monsterlijke MIW/Soen/Hot Milk Clash! 🤣

• Leuk
Waarderingen: Elf en festivalryo
MIW headliner van Jupiler Stage? Tijdens Powerwolf? oke ik neem het! dat zal mij redden van de monsterlijke MIW/Soen/Hot Milk Clash! 🤣
Nee gaat niet gebeuren, of toch zeker niet om The Prodigy te kunnen laten spelen, want die staan op donderdag op Copenhell

Nee gaat niet gebeuren, of toch zeker niet om The Prodigy te kunnen laten spelen, want die staan op donderdag op Copenhell
Ik weet het, ik maakte een grapje 😉
Maar je weet dat we soms hopen op een oplossing die de problemen van Clash voor ons oplost. (Anders blijft de Koekdoos-methode 😆)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread