Rock Werchter 2025

Ik hoor vanuit een bron in de organisatie dat er wel degelijk geen namen meer gaan bij komen op zaterdag. Snappen doe ik het ook niet, maar ik zou de hoop opgeven.
Denk dat die bron eens de dagindeling moet bekijken , of ze moeten Raye en Sam fender allebei een set van 3 uur geven

Ik volg het forum niet op de voet, maar is er toevallig nog een lijstje van kanshebbers die nog aangekondigd gaan worden?

Verwacht in ieder geval dat het bij haar drukker wordt dan bij headliner Neil Young die tijdens haar zal staan.
Weet k nog niet. Met een John fogerty er nog voor kan dat wel s een mooi dagje pyramid worden.

Toch wel wat namen op glastonbury die op werchter niet hadden misstaan op die zaterdag of zondag zoals Alanis, inhaler, Father John misty, Bob Vylan, Supergrass..

Zo n John Fogerty op zaterdag zetten zou de dag al weer wat meer geven.

Maar ok na glastonbury zal er ook op werchter wel wat leuks te vinden zijn. En apero op zondag bij hopelijk mooi weer

• Leuk
Waarderingen: Piranha43 en Joslittel
Wie weet doen ze dan toch iets zot voor de 50ste editie en wordt het een secret set op de main stage

Nochtans allemaal artiesten met twee vingers in de neus zalen als Vorst en het Sportpaleis een of meerdere keren laten vollopen. Dus absoluut logisch dat die allemaal op de Main staan.
Das de eeuwige foutā€¦ denken dat sportpaleizen en gelijken uitverkopen betekent dat je op Werchter moet staan. Dan zou Pommelien Thijs headliner moeten zijn want ze verkoopt 9 ABā€™s na elkaar. Clouseau de headliner van de dag erop want ze verkopen 10 sportpaleizen. Het gaat over het karakter van het festival. Waar ze voor staan en wat ze willen promoten en aanbieden aan het publiek dat ze altijd hebben willen lokken.

En was de Foo Fighters dag niet ook binnen een dag uitverkocht?
Ja. Als acts POPulair genoeg zijn verkopen ze sowieso genoeg voor RW.

Als PJ of Metallica volgend jaar terug opduiken, idem hoor.
RW pakt het vaak slim aan met hun headliners getuige dit jaar, maar je kan pech hebben met hoe de puzzel eronder valt zoals op zaterdag nu.

Grade2 - nice discovery, decent punk like band. Obviously already on a stacked Thursday
Heb ze verleden week gezien in de Trix - Borgerhout als voorprogramma van The Rumjacks en ze waren geweldig! Een goede portie punk en de gasten bespelen zeker ook het publiek. Zeker een aanrader als je van punk houdt.

• Leuk
Waarderingen: roluf en Sisco1481
Saw them last week in the Trix - Borgerhout as the opening act for The Rumjacks and they were great! A good portion of punk and the guys definitely play the audience. Definitely recommended if you like punk.
Always nice to hear. Thank you

• Leuk
Waarderingen: jova

Users who are viewing this thread