Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Fake, precies dezelfde lay-out, sponsors en tekst als vorig jaar? Leuk gephotoshopt maar meer ook niet.

Iedere naam is logisch, het zijn allemaal bands die touren en het zijn allemaal typische Rock Am Ring namen. Ik kan me niet voorstellen dat dit fake is, als het fake is staan er altijd wel namen die nergens op slaan.

Voor mij in ieder geval zeer goed nieuws dat ik geen Muse zie staan, dan blijft alleen Isle Of Weight, Werchter en Roskilde nog over :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
Fake, precies dezelfde lay-out, sponsors en tekst als vorig jaar? Leuk gephotoshopt maar meer ook niet.

Iedere naam is logisch, het zijn allemaal bands die touren en het zijn allemaal typische Rock Am Ring namen. Ik kan me niet voorstellen dat dit fake is, als het fake is staan er altijd wel namen die nergens op slaan.

Voor mij in ieder geval zeer goed nieuws dat ik geen Muse zie staan, dan blijft alleen Isle Of Weight, Werchter en Roskilde nog over
icon_smile.gif

Dit lijkt me hartstikke fake. De organisator achter Download heeft gezegd dat Linkin Park exclusief is, die zullen dus niet op andere festivals staan. Die stonden er vorig jaar trouwens ook al.

Ik ben wel benieuwd naar de bron van dit bericht. Rock am Ring zei namelijk dat ze maar vier namen bekend zouden maken.

Ze gebruiken idd al een paar jaar dezelfde lay-out maar er is toch elk jaar wel enigszins verschil in sponsors, tekst en kleur. En ik kan ook wel een fake maken waar alle namen logisch zijn xD Gewoon beetje goed nadenken. Het is ook wel beetje verdacht dat het zo'n crappy foto is waar je niet eens de datum van af kunt lezen.

Leg 2011, 2012, 2013 en die poster maar eens naast elkaar dan zie je het wel ;)

Dit lijkt me hartstikke fake. De organisator achter Download heeft gezegd dat Linkin Park exclusief is, die zullen dus niet op andere festivals staan. Die stonden er vorig jaar trouwens ook al.

Ik ben wel benieuwd naar de bron van dit bericht. Rock am Ring zei namelijk dat ze maar vier namen bekend zouden maken.

Nee, de organisator achter Download heeft gezegd dat de Hybrid Theory show exclusief is. En RaR heeft ook nergens gezegd dat ze maar 4 namen gingen geven, het was een verwijzing naar de 4 headliners. Maar RaR geeft al jaren 10+ namen in de eerste aankondiging.

Zelf ben ik ook nog niet 100% overtuigd. Maar ik wil het wel geloven, want het zijn allemaal typische RaR namen die ook allemaal gaan touren volgende zomer. En waarom zou je onder jouw eigen naam een fake posten 24u voordat de echte namen komen? Dit zou heel goed iemand kunnen zijn die ergens werkt waar ze de namen al binnenkregen voor de aankondiging op vrijdag, en die vervolgens een foto nam toen de aankondiging werd tegengehouden.

Zoals ik al zei: Leg de affiches van 2011, 2012, 2013 en de gelekte eens naast elkaar en je ziet het meteen. Er is gewoon 0 verschil met die van 2013 en de andere jaren is allemaal anders.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Nee, de organisator achter Download heeft gezegd dat de Hybrid Theory show exclusief is. En RaR heeft ook nergens gezegd dat ze maar 4 namen gingen geven, het was een verwijzing naar de 4 headliners. Maar RaR geeft al jaren 10+ namen in de eerste aankondiging.

Zelf ben ik ook nog niet 100% overtuigd. Maar ik wil het wel geloven, want het zijn allemaal typische RaR namen die ook allemaal gaan touren volgende zomer. En waarom zou je onder jouw eigen naam een fake posten 24u voordat de echte namen komen? Dit zou heel goed iemand kunnen zijn die ergens werkt waar ze de namen al binnenkregen voor de aankondiging op vrijdag, en die vervolgens een foto nam toen de aankondiging werd tegengehouden.

Het zijn typische RAR namen, dat klopt. En ik zou het ook een erg sterk begin vinden van het festival. De '4 aces' waar de organisatie over sprak zijn ook aanwezig. Ik dacht trouwens ook dat NIN geen festivals meer zou doen na de shows op oa Pukkelpop. Ze doen de komende tijd ook alleen zaalshows als ik me niet vergis.

Maar het zou natuurlijk kunnen dat NIN een podium mag afsluiten, en terecht. In dat geval zie ik ze Werchter ook nog wel doen. Ik hoop dan vooral dat ze The Barn zullen afsluiten.
Verder zijn Placebo, Pearl Jam, Franz Ferdinand en Fall Out Boy wel zekerheidjes voor RW als dit klopt.

De Line-up van 2012 was gewoon weg fantastisch, maar in 2013 waren er toch een paar teleurstellingen. Het was ook goed maar niet zo goed als in 2012. Ik verwacht meer dan vorig jaar

@DeadRinu5 Ik vond vorig jaar persoonlijk de line-up het sterkst ooit. Met Green Day, Kings Of Leon, Blur, Editors, Disclosure en Ben Howard had je een paar van mijn favoriete artiesten.

Aan jou naam te zien ben je een beetje van de dance, dan snap ik dat je 2012 beter vond. DeadMau5 was gaaf toen hè ;) Vond persoonlijk Paul Kalkbrenner, Skrillex en DJ Fresh ook heel gaaf

ja tuurlijk ik vond green day ook supergoed maar 2 jaar geleden had je ook red hot chili peppers, pearl jam, justice,... toch betere namen dan vorig jaar?

Naja ik persoonlijk vond Editors zeker toen niet geschikt als headliner, nu waren ze en alweer groter en hadden ze Depeche Mode onder zich. Op donderdag en zaterdag twee sterke headliners en op vrijdag zelf twee headliners. Bovendien had je in 2012 The Cure, wat echt kut en saai was (ben toen maar naar The Kooks gegaan, veel leuker)

Wel had je toen Snow Patrol, Mumford and Sons, Kasabian, Wolfmother, Florence and the Machine en Jack White als niet headliners, wat ik wel heeeel erg gaaf vond. Beide jaren waren gewoon briljant :)

ja nog zoiets in 2012 was de afluiter the red hot chili peppers en in 2013 the editors? voor mij helemaal niet correct

Naja ik persoonlijk vond Editors zeker toen niet geschikt als headliner, nu waren ze en alweer groter en hadden ze Depeche Mode onder zich. Op donderdag en zaterdag twee sterke headliners en op vrijdag zelf twee headliners. Bovendien had je in 2012 The Cure, wat echt kut en saai was (ben toen maar naar The Kooks gegaan, veel leuker)

Wel had je toen Snow Patrol, Mumford and Sons, Kasabian, Wolfmother, Florence and the Machine en Jack White als niet headliners, wat ik wel heeeel erg gaaf vond. Beide jaren waren gewoon briljant
icon_smile.gif

Misschien waren Editors in 2012 nog niet geschikt als headliner, toch bliezen ze de andere headliners weg. Pearl Jam en The Cure speelden goede shows, dus dat zegt wat. Dit jaar vond ik ze toch echt minder dan in 2012. Dat ze toen groter waren zegt mij helemaal niks zolang de show goed is.

ja nog zoiets in 2012 was de afluiter the red hot chili peppers en in 2013 the editors? voor mij helemaal niet correct

Hoezo niet? RHCP is op papier groter, maar gaven verder echt een kloteshow op Rock Werchter. Daarnaast had de editie van 2013 de voorgaande dagen grotere headliners dan de editie van 2012.

@Gloeilamp ik vond hun show lang niet slecht hoor, tegenover blut dit jaar dat ik echt een tegenvaller vond

Ik vond Blur dit jaar juist erg goed, moet zeggen dat beiden jaren erg goed waren. Vond de opzet van 2012 met elke nacht een dance act wel erg leuk en de acts waren over de hele dag heen erg sterk. Vorig jaar stonden er zoveel grote goede acts, daar kon bijna geen ander festival tegenop.

Users who are viewing this thread