<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
Dit lijkt me hartstikke fake. De organisator achter Download heeft gezegd dat Linkin Park exclusief is, die zullen dus niet op andere festivals staan. Die stonden er vorig jaar trouwens ook al.
Ik ben wel benieuwd naar de bron van dit bericht. Rock am Ring zei namelijk dat ze maar vier namen bekend zouden maken.
Nee, de organisator achter Download heeft gezegd dat de Hybrid Theory show exclusief is. En RaR heeft ook nergens gezegd dat ze maar 4 namen gingen geven, het was een verwijzing naar de 4 headliners. Maar RaR geeft al jaren 10+ namen in de eerste aankondiging.
Zelf ben ik ook nog niet 100% overtuigd. Maar ik wil het wel geloven, want het zijn allemaal typische RaR namen die ook allemaal gaan touren volgende zomer. En waarom zou je onder jouw eigen naam een fake posten 24u voordat de echte namen komen? Dit zou heel goed iemand kunnen zijn die ergens werkt waar ze de namen al binnenkregen voor de aankondiging op vrijdag, en die vervolgens een foto nam toen de aankondiging werd tegengehouden.