Pukkelpop 2025

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Ik hoop onderanderen op arcade fire, Michael kiwanuka, snow patrol en Nick Cave. Als een van deze (mag ook allemaal) komen ben ik een super gelukkig mens.
 

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Ik zou heel graag Four Tet zien wederkeren en Noah Kahan een eerste passage willen zien maken! Verder zou Chase & Status en Charli XCX wel enorm leuk zijn
 

1979

Playlistbediener
25 jan 2023
46
63
Ik hoop onderanderen op arcade fire, Michael kiwanuka, snow patrol en Nick Cave. Als een van deze (mag ook allemaal) komen ben ik een super gelukkig mens.

Nick Cave verwacht (of hoop) ik eerder op RW

Voor Michael Kiwanuka en Snow Patrol zou Live 's Live wel een een gevaarlijke kaper op de kust kunnen zijn.

Al hangt alles natuurlijk af welke data in de tourplannen passen (Juni/Juli vs eind Augustus).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.152
3.062
Charli XCX - Qotsa - Tame Impala
Gojira - Fleet Foxes - Little Simz - Olivia Dean - Elbow - King Gizzard & The lizard wizard - MGMT - Pond - Brutus - Future Islands - Job Jobse
Absynthe Minded - Jeff Mills - Theo Bleak - Slow Pilot - Eosine - Newdad - Eggy - ISE - Frankie and the Witch fingers

Nergens op gebaseerd, dus niet boos worden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.879
5.272
Papa Roach is al aangekondigd op wacken 2025. Lijkt mij een perfecte pukkelpop band. Hanabie kan overigens ook een toffe backyard headliner worden al zou ik die liever gewoon op Alcatraz zien.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.097
577
Mainstage:
Oscar and the Wolf / Queens of the Stone age
Bazart / Idles / DJ (ben ik niet echt in thuis - Amelie Lens?)
Joost / Charlie XCX / the XX

Marquee:
Last Dinner Party / Tom Odell
James Blake / Keane
Hozier / PJ Harvey

Graag op herhaling:
the Atomic Orchestra feat. Brutus
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.097
577
Zal dan niet in de line-up te zien zijn. Ze zijn toch afhankelijk van wie er optreden.
Maar misschien wel in wat speciale dingen zoals dit jaar the Atomic Orchestra.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.069
414
Sam fender als headliner? Mss nog te vroeg om werchter te headlinen maar pukkelpop met erna een amelie lens/netsky/chase & Status lijkt mij een mooie avond
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken