Best Kept Secret 2025

Frankenstein

Playlistbediener
9 sep 2024
6
8
Dat heb ik via verschillende kanalen aan de organisatie proberen te vragen, maar ik krijg nergens antwoord. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze hetzelfde systeem als vorig jaar hanteren. Ik heb in ieder geval wel alvast een ticket gescoord.
Thanks, had inderdaad je bericht van een paar pagina's terug gezien. Gek dat ze dat niet duidelijk maken.
 

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
29
14
We hebben op de valreep toch ook kaartjes gekocht. Zin in! En hopen op een goeie lineup 🤞🏼
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Vorig jaar blindelings gekocht, de jaren ervoor altijd op zijn minst de eerste headliners en/of batch afgewacht, maar daarna wel altijd gekocht.

Geweldig weekend gehad vorig jaar, maar lineup gewijs toch het minste in hun 10 jarig bestaan. Ik wacht dus af. Heb het gevoel dat ze zich voor het eerst sinds 2014 opnieuw moeten bewijzen. Na de nieuwe koers die ze de laatste jaren wat aan het varen zijn. Ben wel benieuwd, hoop dat we niet tot eind december/begin januari moeten wachten.
 

Frankenstein

Playlistbediener
9 sep 2024
6
8
Net ook maar een kaartje gekocht. Hopelijk straks met een mooie eerste drop genoeg vrienden die over te halen zijn.

Voor de geïnteresseerden, deze info krijg je over de accommodaties als je nu nog een kaartje koopt:

Accommodations

Accommodations for BKS25 (including Camper/Caravan spots) will go on sale at the end of this year when we make the first program announcement for BKS25. You can purchase them separately at that time. Since you bought a ticket during our limited pre-sale, you will have priority access before the general sale. You will receive an email about this.

Handig dat je dan je bungalow etc dus veilig kunt stellen.
Nog een uurtje volgens mij!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.201
Net ook maar een kaartje gekocht. Hopelijk straks met een mooie eerste drop genoeg vrienden die over te halen zijn.

Voor de geïnteresseerden, deze info krijg je over de accommodaties als je nu nog een kaartje koopt:

Accommodations

Accommodations for BKS25 (including Camper/Caravan spots) will go on sale at the end of this year when we make the first program announcement for BKS25. You can purchase them separately at that time. Since you bought a ticket during our limited pre-sale, you will have priority access before the general sale. You will receive an email about this.

Handig dat je dan je bungalow etc dus veilig kunt stellen.
Nog een uurtje volgens mij!
@visdave34 had jij dit ook gezien?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Hier weer blind een ticket gekocht. Qua relaxte sfeer, lineup en eigenlijk algehele festivalervaring past BKS met afstand het beste bij mij van alle festivals in de Benelux. Dus kan wel lang gaan twijfelen, maar uiteindelijk weet ik toch dat ik het meest blij ga worden als ik weer op BKS geweest ben.
Ik heb dit eigenlijk ook wel. Misty Fields en DTRH waren mijn all-weekenders dit jaar en bij allebei ontbrak er toch iets. BKS past dan toch eigenlijk perfect in dat gat.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en visdave34

Gebruikers die dit onderwerp bekijken