Best Kept Secret 2025

Frankenstein

Playlistbediener
9 sep 2024
7
9
Twee namen die Primavera kunnen combineren met BKS:
MJ Lenderman tourt de eerste week van juni door de UK.
En Cassandra Jenkins speelt op 9 juni in Brixtol en 10 juni in Londen.
MJ Lenderman zou Lenderman zou zeker welkom zijn na die fijne plaat van 'm. Zag paar pagina's terug ook de roep voor Waxahatchee. Zie dat die in het voorjaar wat festivals in VS doet dus hopelijk daarna de oversteek naar ons.

Zou toch fijn zijn als ze er allebei zijn en nog even samen het podium opklimmen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz, Glow en timbo

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
521
492
Vorig jaar blindelings gekocht, de jaren ervoor altijd op zijn minst de eerste headliners en/of batch afgewacht, maar daarna wel altijd gekocht.

Geweldig weekend gehad vorig jaar, maar lineup gewijs toch het minste in hun 10 jarig bestaan. Ik wacht dus af. Heb het gevoel dat ze zich voor het eerst sinds 2014 opnieuw moeten bewijzen. Na de nieuwe koers die ze de laatste jaren wat aan het varen zijn. Ben wel benieuwd, hoop dat we niet tot eind december/begin januari moeten wachten.
Hoewel ik op 2018 na alle edities ben geweest en het ook altijd goed heb gehad - ook voor mij is dit toch al jaren het festival in de Benelux dat het best bij mij past - is het voor mij al vaak een kwestie van even afwachten waar ze mee komen geweest. In '23 was ik juist behoorlijk tevreden met de nieuwe koers, van '24 is toch blijven hangen dat voor mij uiteindelijk alleen de zaterdag écht volledig leverde. En dat misschien een keer iets als Haldern of Wilde Weide proberen ook leuk is.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.529
2.671
MJ Lenderman zou Lenderman zou zeker welkom zijn na die fijne plaat van 'm. Zag paar pagina's terug ook de roep voor Waxahatchee. Zie dat die in het voorjaar wat festivals in VS doet dus hopelijk daarna de oversteek naar ons.

Zou toch fijn zijn als ze er allebei zijn en nog even samen het podium opklimmen :)
Waxahatchee staat inderdaad in maart op het Big Ears Festival en in april op het moon crush pink moon festival. Laatste keer op BKS was in 2018 dus dat mag inderdaad ook wel weer!
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
861
Door jullie bovenstaande posts over MJ Lenderman bedacht ik me dat ik nog een ticket moest halen voor de Bitterzoet show in november. Helaas al uitverkocht :(
Mocht iemand er eentje over hebben hoor ik het graag! En anders maar op BKS volgend jaar ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

Frankenstein

Playlistbediener
9 sep 2024
7
9
Die zijn natuurlijk aan een tijdje over datum, maar zou een leuke naam zijn voor op de ONE als sub of in de middag!
ja, zou van BKS wel iets verwachten wat meer urgent voelt. Laatste festivalpassages van FF zijn Suikerrock, Dauwpop en Vestrock. Weet niet of dat is waar BKS zich op zou moeten richten. Zie dat geldt liever naar iets spannenders gaan. Maar goed, dat is wellicht wat te verwend
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
861
ja, zou van BKS wel iets verwachten wat meer urgent voelt. Laatste festivalpassages van FF zijn Suikerrock, Dauwpop en Vestrock. Weet niet of dat is waar BKS zich op zou moeten richten. Zie dat geldt liever naar iets spannenders gaan. Maar goed, dat is wellicht wat te verwend

Ondanks dat ze niet echt meer relevant zijn, is dit natuurlijk nog steeds 10x passender en leuker op BKS dan Goldband of De Jeugd s'middags op de ONE :)
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
521
492
ja, zou van BKS wel iets verwachten wat meer urgent voelt. Laatste festivalpassages van FF zijn Suikerrock, Dauwpop en Vestrock. Weet niet of dat is waar BKS zich op zou moeten richten. Zie dat geldt liever naar iets spannenders gaan. Maar goed, dat is wellicht wat te verwend
Ach, op de plek van een Two Door Cinema Club in '23 zou het best leuk zijn.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.529
2.671
Franz Ferdinand met een nieuw album in januari, kanshebber?
Doen voorlopig wat kleine zaalshows en op 19 april op het San San festival in Benicassim.

Maar dat kun je moeilijk een internationaal festival noemen:


Maar even aankijken of die nog grotere festivals gaan doen en als ze dat doen waarschijnlijk niet meer als headliner of sub.
 

Patje

Playlistbediener
9 sep 2024
6
9
Met een heel fijn weekend Misty Fields achter de rug: Meatbodies en Big Special (maar dan zonder die melige heliumclaxon graag…) mogen zo doorkomen naar BKS!! The Secret zou een erg mooie plek zijn om kennis te maken met Another Sky. Erg jammer dat last minute hun optreden op MF gecanceld werd want juist naar deze band keek ik enorm uit.

En dan drop ik gelijk maar 2 namen die ik niet of nauwelijks voorbij heb zien komen: The Veils en Grandaddy (beetje jeugdsentiment) lijken me 2 prachtige namen voor een laat tijdstip in de avond in de Two (op de Beachhouse/Slowdive spot, of is dat nu te hoog geschoten?). Enfin, beiden nog geen tour aangekondigd, maar toch…
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
59
86
Grandaddy zie ik ook nog wel op de ONE geplaatst worden als die komen. The Veils moeten uiteraard wel in het donker op TWO, maar beiden zeer welkom, net als Meatbodies en Big Special natuurlijk. Another Sky ga ik eens opzetten. Dat zegt mij niet zoveel.

Laat ik dan zelf ook een duid in het zakje doen. The Walkmen heeft in 2013 een hiatus aangekondigd, maar zijn sinds 2023 weer bij elkaar en aan het touren. Wel voornamelijk op het Amerikaanse continent. Nu deze maand nog 3 concerten en dan lijkt het er weer op te zitten. Hopelijk kondigen ze daarna meer aan ook voor Europa ditmaal met wie weet in het voorjaar zelfs wel een nieuw album op zak. Mogen dan niet op BKS ontbreken als je het mij vraagt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken