Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Tinus101

Support act
21 nov 2022
882
1.066
Onze volgende act heeft dit jaar een uitstekend album uitgebracht en is een van de meest opkomende pop artiesten van dit moment: Beabadoobee

IMG_4646.jpeg

Janelle Monáe kon helaas wegens een conflict in het tourschema toch niet komen. In plaats van haar kondigen wij nog een andere dame aan met een geweldige pop show: Jessie Ware

IMG_4649.jpeg

@Paddy @MadMandra27
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.501
8.751
Gevoelsmatig had ik Mayer gewoon headliner gemaakt en Toto Noord laten afsluiten, zonder meer wel echt een typische PP-boeking. Knap.

Waarschijnlijk dat Mayer ook wel wat groter is tegenwoordig, maar zelf dan gewoon dusdanig fan van Toto dat dat voor mij weer de doorslag geeft om ze wel als afsluiter van de dag te zetten, al zal het op de poster naast elkaar staan als co-headline ook
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.120
1.344
Snoop Dogg
1e keer Pinkpop (welke positie waard: sub, co-head of head?)

I can't fake it, just break it, and when I take it

See, I specialize in makin' all the girls get naked
So bring your friends, all of y'all come inside

We got a world premiere right here, now get live (So don't)


Blind Channel
1e keer Pinkpop & Eurosong act (2/2)

Just another night in my pitch-black paradise
Don't wanna cry, so I gotta get paralyzed
My body is my weapon, so I keep it loaded

'Til I'm all over the place like my head exploded


Next: @Oasiss @Brian
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.759
5.274
Toch ook nog maar even een beetje de spelregels invullen.
Met deze namen strepen we 1x 90's, 1x 10's en 2x twee optredens op Pinkpop af!
Wie zijn dat dan?

Bad Religion


Bombay Bicycle Club


Korte tussenstand:

Vrijdag: Lana del Rey - Childish Gambino - The War on Drugs - Eefje de Visser - Stone
Zaterdag: Foo Fighters - Pulp - Avenged Sevenfold - Kasabian - Tori Amos - IJsland
Zondag: Rosalia - Alter Bridge - Bad Religion - Bombay Bicycle Club - The Kooks

EDIT: om verwarring te voorkomen, mijn achterhaalde opvatting van de regels verwijderd
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dan is @Brian weer aan de beurt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.759
5.274
Hij was rond die tijd afsluiter op een dag op Sziget. Denk dat het een beetje afhangt van de verdere planning. Lijkt me een wat forse sub naast een absolute stadionact, maar met een wat minder grote naam als headliner, lijkt sub/co (of hoe je het wil aanvliegen) wel prima.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.302
7.281
Ik ben even gaan spitten en zag dat hij in '12 op Pukkelpop sub was voor Björk, lijkt mij ook 12 jaar later op een groter festival een goede placering.
Snoop speelde hier in een uitverkochte Ziggo, die zie ik niet voor een subspotje naar Pinkpop trekken. Maar ik zit deze draft echt op een heel andere level op de één of andere manier. Namen die ik zelf klein acht achten anderen groot en andersom haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken