Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Jett Rebel als eerste op de 3FM-stage volgens mij ja, maar Gogol Bordello is weer wel een grotere naam dan Kodaline en Jett Rebel zou ik zeggen en die staat in de tent.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.780
Zoooo, toch wil ik even toevoegen dat het nieuws van The Lau er toch even in hakt.... :'(
Het is het eerste van drie afscheidsoptredens van de Amsterdamse band. De band moet stoppen omdat frontman en zanger Thé Lau onlangs te horen heeft gekregen dat hij niet lang meer zal leven.
The Scene is bij het grote publiek bekend van de hits ‘Iedereen Is Van De Wereld’, ‘Open’ en ‘Blauw’. Thé Lau heeft al enige tijd kanker: "Ik ben blij dat het me nog gegund is om op het podium met vrienden afscheid te nemen van het publiek.

Blijkbaar spelen ze tussen circa 16 en 17 uur ving ik op, of het correct is weet ik nog niet, maar dan ga ik er zeker voor in de tent staan en niet naar 3fm-stage voor HAIM.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Nu het tijdschema en we kunnen plannen! Het wordt een mooie muziekzomer:

- FortaRock
- Pinkpop
- Werchter zaterdag
- Placebo in Mönchengladbach
- Pinkpop Classic
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Nu het tijdschema en we kunnen plannen! Het wordt een mooie muziekzomer:

- Pinkpop
- Placebo in Mönchengladbach

:D

Als ik op de zaterdag nog ga, ga ik overigens wel naar HAIM. Dat blijft toch ook echt een bijzondere band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.780
Als ik op de zaterdag nog ga, ga ik overigens wel naar HAIM. Dat blijft toch ook echt een bijzondere band.
HAIM een bijzondere band? Tegenover het oeuvre van The Scene snap ik dat persoonlijk niet van zo'n jong groepje huppeltut zusjes met een klein succesje uit 2012/2013, maar kan ook aan mij liggen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Wordt zeker een mooie festivalzomer:D

Pinkpop
Rock Werchter
Cityrock (Lokaal festival met o.a. Within Temptation)
Into The Grave (Dag erna, met o.a. Megadeth:D)
Lowlands
En als afsluiter Leeds festival :D:D!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Wordt zeker een mooie festivalzomer:D

Pinkpop<br>
Rock Werchter<br>
Cityrock (Lokaal festival met o.a. Within Temptation)<br>
Into The Grave (Dag erna, met o.a. Megadeth:D)<br>
Lowlands<br>
En als afsluiter Leeds festival :D:D!

Very nice! Check Solstafir uit IJsland op Into The Grave!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
Nu het tijdschema en we kunnen plannen! Het wordt een mooie muziekzomer:

- Pinkpop<br>
- Placebo in Mönchengladbach


icon_biggrin.gif


Als ik op de zaterdag nog ga, ga ik overigens wel naar HAIM. Dat blijft toch ook echt een bijzondere band.

HAIM komt ook op Werchter zaterdag dus ga het daar even bekijken. Mazzeltje in dit geval.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Taymir ok, zoiets kon je verwachten dat dat er stond, maar The Scene is wel een bijzondere toevoeging in dit geval. dus daar ben ik wel blij mee, heel speciaal
 

Jupi21

Playlistbediener
16 mrt 2014
5
0
http://www.goffertpark-nijmegen.nl/extra-concert-the-rolling-stones-14-juni-goffertpark/

Extra concert Stones? Ben benieuwd wat dat met de ticketprijzen op marktplaats gaat doen...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Als ik op de zaterdag nog ga, ga ik overigens wel naar HAIM. Dat blijft toch ook echt een bijzondere band.


HAIM een bijzondere band? Tegenover het oeuvre van The Scene snap ik dat persoonlijk niet van zo’n jong groepje huppeltut zusjes met een klein succesje uit 2012/2013, maar kan ook aan mij liggen.

Kwestie van smaak. Ik heb nooit naar The Scene geluisterd, ken ze ook niet, maar HAIM vind ik gaaf. Ik snap wel dat je liever The Scene zou zien hoor.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Nu het tijdschema en we kunnen plannen! Het wordt een mooie muziekzomer:

- FortaRock<br>
- Pinkpop<br>
- Werchter zaterdag<br>
- Placebo in Mönchengladbach<br>
- Pinkpop Classic

Hoop ook snel op het tijdschema! Mooi lijstje! niet de enige nederlander die Placebo gaan zien in Monchengladbach. ;) al zie ik ze op Werchter, ik ga met vriendin mee waarvan Placebo haar favo bandje is, gaat zeker tof worden! :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
HAIM een bijzondere band? Tegenover het oeuvre van The Scene snap ik dat persoonlijk niet van zo’n jong groepje huppeltut zusjes met een klein succesje uit 2012/2013, maar kan ook aan mij liggen.

Dit blijft een moeilijk bandje voor mij. Vorig jaar op Werchter dacht ik nog van, Ik hoef die band NOOIT meer te zien. wat was dat kut
Maar ze hebben wel de rest van het jaar leuke liedjes uitgebracht en hoge ogen gegooid in GB en UK.
Dus toch even bekijken dan maar
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
Nu het tijdschema en we kunnen plannen! Het wordt een mooie muziekzomer:

- FortaRock<br><br>
- Pinkpop<br><br>
- Werchter zaterdag<br><br>
- Placebo in Mönchengladbach<br><br>
- Pinkpop Classic


Hoop ook snel op het tijdschema! Mooi lijstje! niet de enige nederlander die Placebo gaan zien in Monchengladbach.
icon_wink.gif
al zie ik ze op Werchter, ik ga met vriendin mee waarvan Placebo haar favo bandje is, gaat zeker tof worden!
icon_smile.gif

Wow nog twéé mensen die naar Mönchengladbach gaan? Op LastFM stonden er echt alleen maar Duitsers bij de mensen die er ook heen gingen XD.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Voor mij dit jaar tot nu toe op de planning:

-Kings of Leon
-Pinkpop
-Rock Werchter
-Pukkelpop

En ik weet bijna zeker dat ik Coldplay dit jaar weer ga zien, maar het is nog even afwachten tot de tour bekend gemaakt wordt.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Land Graaf wrote:</div><br>
Nu het tijdschema en we kunnen plannen! Het wordt een mooie muziekzomer:

- FortaRock<br><br><br>
- Pinkpop<br><br><br>
- Werchter zaterdag<br><br><br>
- Placebo in Mönchengladbach<br><br><br>
- Pinkpop Classic


Hoop ook snel op het tijdschema! Mooi lijstje! niet de enige nederlander die Placebo gaan zien in Monchengladbach.
icon_wink.gif
al zie ik ze op Werchter, ik ga met vriendin mee waarvan Placebo haar favo bandje is, gaat zeker tof worden!
icon_smile.gif



Wow nog twéé mensen die naar Mönchengladbach gaan? Op LastFM stonden er echt alleen maar Duitsers bij de mensen die er ook heen gingen XD.

Wij gaan met vier man. Overigens een mooie locatie! Tijdje geleden ben ik daar geweest voor Slash & Myles Kennedy en Mottley Crue.

Ik had Placebo eigenlijk wel op Pinkpop verwacht dit jaar. Maar het mag de pret niet drukken :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
ZATERDAG
Les Djinns / ..
Ed Kowalczyk
The Scene / Haim
Flogging Molly
White lies / Joe Bonamassa
John Mayer
Epica / Bastille
THE ROLLING STONES

ZONDAG:
Taymir / Nort Mississipi Allstars
Chef' Special
Portugal. The man / Limp Bizkit
The Kooks
21 Pilots / Rudimental
Ed Sheeran
Boxer Rebellion / Paolo Nutini
Editors
John Newman / Robert Plant
ARCTIC MONKEYS

MAANDAG:
Clean Bandit / Jett Rebel
Mastodon
Young the Giant / Kodaline
Rob Zombie
Ghost / Jake Bugg
Biffy Clyro
Bombay Bicycle Club / Stromae
A7X
Gogol Bordello / Arcade Fire
METALLICA

Hier de artiesten die hoogstwaarschijnlijk tezamen gaan spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken