Pinkpop 2014

Dennis

Playlistbediener
1 apr 2014
12
0
Misschien off-topic, maar zou er dit jaar weer een signeerstand zijn. Vond dat altijd wel leuk! :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Misschien off-topic, maar zou er dit jaar weer een signeerstand zijn. Vond dat altijd wel leuk!
icon_smile.gif
Zal beslist bij de stand van Plato zijn, of er moet dit jaar een andere platenzaak aanwezig zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ooooo shit....
Er is nog 1 plekje diep in de tent op zaterdag en 1 op zondag, voor..... The Hoff??
(Dat zal een goede 1 april grap zijn van Buro Pinkpop!! Staat nu officieel een week later op NovaRock Oostenrijk. Misschien als tentafsluiter op zaterdag, komt toch bijna niemand ivm The Stones ;) )
http://novarock.at/jart/prj3/novarock/main.jart?artikel_id=1393425007233&content-id=1262873609301&page=1&rel=de&reserve-mode=active
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Hoezo? De tentafsluiter speelt niet gelijk met de Stones, die speelt gelijk met Bastille op zaterdag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Hoezo? De tentafsluiter speelt niet gelijk met de Stones, die speelt gelijk met Bastille op zaterdag.
Ik bedoel dat dan bijna niemand in de tent gaat (of naar 3fm-stage), misschien een enkeling. De meeste zullen dan al een plaats gaan zoeken in de buurt van mainstage, inclusief ondergetekende met z'n vlaggetje vooraan :p
edit: ik voeg er aan toe dat ik Bastille (uitgaande dat ze 3fm-stage afsluiten) graag had willen terugzien, maar ik laat ze schieten om net voor John Mayer al vooraan te gaan kruipen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Ooooo shit….<br>
Er is nog 1 plekje diep in de tent op zaterdag en 1 op zondag, voor….. The Hoff??<br>
(Dat zal een goede 1 april grap zijn van Buro Pinkpop!! Staat nu officieel een week later op NovaRock Oostenrijk. Misschien als tentafsluiter op zaterdag, komt toch bijna niemand ivm The Stones
icon_wink.gif
)

I've been looking for freedom! wat is daar nou weer mis mee? hahaha :D
The Hoff!
niks mis mee...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Hoezo? De tentafsluiter speelt niet gelijk met de Stones, die speelt gelijk met Bastille op zaterdag.

Ik bedoel dat dan bijna niemand in de tent gaat (of naar 3fm-stage), misschien een enkeling. De meeste zullen dan al een plaats gaan zoeken in de buurt van mainstage, inclusief ondergetekende met z’n vlaggetje vooraan
icon_razz.gif
<br>
edit: ik voeg er aan toe dat ik Bastille (uitgaande dat ze 3fm-stage afsluiten) graag had willen terugzien, maar ik laat ze schieten om net voor John Mayer al vooraan te gaan kruipen.

'T zal ongetwijfeld rustiger zijn dan normaal bij de laatste acts van de Tent en 3FM-stage, maar Bastille is razendpopulair dus zal zeker nog genoeg mensen naar de 3FM-stage trekken hoor.

Overigens net gestemd voor Metallica Request. Balen dat The Day That Never Comes nu net onder de streep staat! Hoop dat die het in elk geval nog haalt! Verder staat ongeveer de helft van mijn stemlijst er nu wel in en de helft niet, maar goed we zien wel wat de setlist wordt ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
er staat wel meer onder de streep... Whiplash!!!, The Memory Remains!!! wel leuk dat Whiskey in the Jar boven de streep staat.
Voorlopig zijn dit de kansmakers voor de setlist blijkbaar:
Master of Puppets
Enter Sandman
Nothing Else Matters
The Unforgiven
Seek and Destroy
Sad But True
Fade to Black
Whiskey in the Jar
Battery
For Whom the Bell Tolls
Fuel
Welcome Home (Sanitarium)
Wherever I May Roam
Ride the Lightning
...And Justice for All
Creeping Death
Kan ik zeer zeker mee leven :twisted:
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Vind het zo wel een mooie setlist inderdaad! Maar Fuel en Whenever I May Roam mogen er van mij nog wel uitvallen.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Vind de setlist van metallica nu nog nie zo goed... Hopen op blackened en four horsemen of whiplash!! Vind wel dat iedereen voor de bekende nummers gaan.. noting else matters mogen ze van mij skippen!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Die skippen ze niet. Alles tot en met Fade to Black blijft er sowieso in staan denk ik, Whiskey in the Jar, Battery en For Whom The Bell Tolls zullen er ook niet buiten vallen omdat ze redelijk bekend zijn. Daaronder kan nog wat veranderen denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Stemmen kan (voor de digitale kopers) tot 16 mei...
Kan nog best wat gebeuren, maar de eerste 9 a 11 blijven wel er tussen staan denk ik.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
The day that never comes moet echt of op Pinkpop gespeeld worden of op Rock Werchter. maken ze een keer een goed nummer hun laatste albums..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
The day that never comes moet echt of op Pinkpop gespeeld worden of op Rock Werchter. maken ze een keer een goed nummer hun laatste albums..
Als ik heel eerlijk ben ben ik bij Metallica een beetje afgehaakt na The Black Album.
Death Magnetic had mij niet helemaal bij de keel gepakt (The Day That Never Comes was idd het beste met een pakkende videoclip) en Lulu niet "je van het" (sorry Lou), Through the Never eerlijk gezegd nog geen noot van beluiserd.
 

WilcoLamers

Playlistbediener
20 nov 2013
16
0
Ik zal zo ook maar eens gaan stemmen voor Metallica, maar van mij mag Nothing else matters en fuel wel weg. Maar ik vind het wel raar dat ik maar 2 codes heb ontvangen. Ook al heb ik 3 kaartjes gekocht.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ik precies hetzelfde Denis, na the black album niet veel soeps meer, paar covers zijn nog wel aardig op Garage, maar dan heb je het eigenlijk over nummers die ook al fantastisch waren voordat Metallica het coverde. Death Magnetic hoor ik gemixte gevoelens over, sommige vinden het niks en ik en anderen vinden het wel een goed album. ik denk dat als The Day that Never Comes op the black album ofzo had gestaan dat die er sowieso in was gekomen ;)

Edit: @Wilcolamers, ik heb precies hetzelfde met 4 kaartjes ;)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Vanaf het Black Album is Metallica bewust een andere weg ingeslagen. Prima hoor maar het niveau van daarvoor is wat mij betreft niet meer gehaald. Aan de andere kant vind ik de veel gehoorde kritiek dat het na Black Album niets meer is veel te ver gaan. Bijna ieder album heeft een paar lekkere nummers! Voor mij Until It Sleeps, Unforgiven II, The Memory Remains, The Unnamed Feeling, The Day That Never Comes.

Met de setlist kan ik leven hoewel The Four Horsemen voor mij een must is. Zonde als die de setlist niet haalt. Wherever I May Room mag er absoluut uit. Fuel ook! Hoop echter wel dat die laatste drie erin blijven!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Hoezo? De tentafsluiter speelt niet gelijk met de Stones, die speelt gelijk met Bastille op zaterdag.

Ik bedoel dat dan bijna niemand in de tent gaat (of naar 3fm-stage), misschien een enkeling. De meeste zullen dan al een plaats gaan zoeken in de buurt van mainstage, inclusief ondergetekende met z’n vlaggetje vooraan
icon_razz.gif
<br>
edit: ik voeg er aan toe dat ik Bastille (uitgaande dat ze 3fm-stage afsluiten) graag had willen terugzien, maar ik laat ze schieten om net voor John Mayer al vooraan te gaan kruipen.

Je hebt gelijk! Ik ga echter lekker naar Bastille kijken! John Mayer laat ik sowieso schieten en na Bastille zoek ik wel een plekje aan de zijkant. Wellicht van een respectabele afstand maar dat vind ik geen probleem. Ik ga voor de muziek en wat minder voor de show (van dichtbij). Heb ze eerder gezien in 1995 en 1998. Een festival met zoveel goeds is nu eenmaal keuzes maken.
De maandag ben ik wel bang dat ik Arcade Fire moet laten schieten, wat ik wel jammer vind. Avenged Sevenfold wil ik echter helemaal zien en bij Metallica wil ik wel een plek wat dichterbij hebben. Dus wellicht blijf ik staan na A7X.
 

jeroeneefting

Nieuw lid
1 apr 2014
1
0
Hallo allemaal,

Vandaag zijn er codes naar iedereen gestuurd met een Pinkpop kaartje met een code waarmee je op de setlist van Metallica kan stemmen.
Als je de code niet hoeft zou ik hem dan mogen hebben?
Als je de code hier neer zou willen zetten of hem naar mijn mail te sturen: [email protected]
Alvast hartelijk bedankt

Mvg,

Jeroen Eefting
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Het lijkt me heeeel onwaarschijnlijk dat er iemand weekendkaarten gekocht heeft alleen voor de Stones, de weekendkaarten waren namelijk eerder uitverkocht dan de zaterdagkaarten dus waarom dan weekendkaarten kopen?

Volgens mijn informatie waren de zaterdagkaarten eerder weg. Rond de 25 minuten. Weekendkaarten vlak daarna (30 minuten).
Zo werd het althans omgeroepen bij diverse VVK's.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken