Pinkpop 2014

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Ben ik overigens de enige die zich nog steeds afvraagt of Epica echt de tent af gaat sluiten op de zaterdag??
Daar moet haast wel een grotere naam komen..
Hurts
Lana Del Rey
Chase and Status
Miles Kane
Florence + The Machine
Lilly Allen

Of zou het zo zijn dat er geen grote namen de kleinere podia willen afsluiten op de zaterdag omdat ze bang zijn dat er geen hond komt kijken door RS?
 

Jethro Willems

Playlistbediener
17 mrt 2014
17
0
Ben ik overigens de enige die zich nog steeds afvraagt of Epica echt de tent af gaat sluiten op de zaterdag??
Daar moet haast wel een grotere naam komen..
Hurts
Lana Del Rey
Chase and Status
Miles Kane
Florence + The Machine
Lilly Allen
Of zou het zo zijn dat er geen grote namen de kleinere podia willen afsluiten op de zaterdag omdat ze bang zijn dat er geen hond komt kijken door RS?

Zo'n grote namen staan er meestal niet in die tent, hooguit een redelijke dance-naam zoals vorig jaar Netsky of Deadmau5 paar jaar terug.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
en lana del rey tour volgens mij alleen in juli en augustus in Europa
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Lana Del Rey tourt wel degelijk, staat op Bergenfest 11-15 juni, 20juni in Berlijn!
Ik gooi niet zomaar wat namen, Voordat ik iets post zoek ik t eerst altijd ff uit!

en over de grootte van namen...
Miles Kane stond vorig jaar in de tent midden op de dag nog voor Ellie Goulding en C2C
Chase and Status stond 2 jaar geleden als afsluiter van de tent
Hurts is in Nederland zo groot niet, laatste keer opener Mainstage
laatste keer Florence and the Machine stonden ze voor Gogol Bordello in de tent...

even wat namen die de tent hebben afgesloten afgelopen jaren
Netsky
Paul Kalbrenner
Chase and status
Deadmau5
Bloody Beetroots
Ben Howard
Gossip
2ManyDJs

zijn deze namen dan kleiner??
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Lana Del Rey tourt wel degelijk, staat op Bergenfest 11-15 juni, 20juni in Berlijn!<br>
Ik gooi niet zomaar wat namen, Voordat ik iets post zoek ik t eerst altijd ff uit!

en over de grootte van namen…<br>
Miles Kane stond vorig jaar in de tent midden op de dag nog voor Ellie Goulding en C2C<br>
Chase and Status stond 2 jaar geleden als afsluiter van de tent<br>
Hurts is in Nederland zo groot niet, laatste keer opener Mainstage<br>
laatste keer Florence and the Machine stonden ze voor Gogol Bordello in de tent…

even wat namen die de tent hebben afgesloten afgelopen jaren<br>
Netsky<br>
Paul Kalbrenner<br>
Chase and status<br>
Deadmau5<br>
Bloody Beetroots<br>
Ben Howard<br>
Gossip<br>
2ManyDJs

zijn deze namen dan kleiner??

Je lijkt te vergeten dat de grootte van een artiest veranderlijk is overheen de tijd. Florence is bijvoorbeeld ondertussen een (sub)headliner op grotere festivals dan Pinkpop, Ben Howard is overal in Europa ook serieus gestegen op de line ups, Chase And Status zijn ondertussen gewend geraakt aan grote openluchtpodia, ...

Bovendien heb je het antwoord zelf al gegeven: waarom zou je een interessante naam in de tent zetten op een moment dat 90% van het publiek ofwel bij de enorm populaire John Mayer staat, ofwel reeds een goed plaatsje aan het zoeken is voor DE act?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
my bad, ben weer eens te snel met artikels lezen. Maar in mijn verdediging lijken Juni en Juli ook aardig op elkaar als je scant :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Weekendkaarten toch binnen kunnen halen =]
NICE! Zie je toch dat mensen die ECHT willen, nu langzaam toch nog kaartjes kunnen regelen. Zal de eerste week van juni ook wel lukken, als de mensen die kaarten gekocht hebben maar niet gaan ook nog de kaarten kwijt willen.
 

Bram

Nieuw lid
31 mrt 2014
3
0
Dag allemaal,
mijn vriendin en ikzelf hebben de afgelopen twee jaar van pinkpop kunnen genieten.
Dit jaar hebben we, zoals zovelen, geen tickets kunnen kopen.
We hebben echter wel tickets van tw Classic, omdat we ook de Rolling Stones heel graag zouden bekijken.
Zijn er mensen die speciaal voor de Stones een weekendticket Pinkpop hebben gekocht?
Wij willen gerust de meerprijs betalen bovenop het ticket van tw Classic om zo toch naar Pinkpop te kunnen gaan.

Hopend op een positieve reactie!
Jasmien en Bram
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
De voorverkoop gaat goed dit jaar voor Buro Pinkpop.
@pinkpopfest Ook de kaarten voor maandag 9 juni zijn op! Dus alleen nog kaarten voor zondag 8 juni beschikbaar! http://bit.ly/1pxq2q5 #pp14
Dus enkel nog dagkaarten voor de zondag, dat zal niet zo lang meer duren denk ik. Dat is toch een tijd geleden dat het echt helemaal volledig uitverkocht was?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Heeft nog lang geduurd voordat die maandag uiteindelijk uitverkocht was :eek:. Nu zal de zondag ook wel helemaal uitverkopen uiteindelijk. Maar het zijn ook allemaal gewoon erg sterke dagen, vooral maandag (alle stages).
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Dag allemaal,<br>
mijn vriendin en ikzelf hebben de afgelopen twee jaar van pinkpop kunnen genieten.<br>
Dit jaar hebben we, zoals zovelen, geen tickets kunnen kopen.<br>
We hebben echter wel tickets van tw Classic, omdat we ook de Rolling Stones heel graag zouden bekijken.<br>
Zijn er mensen die speciaal voor de Stones een weekendticket Pinkpop hebben gekocht?<br>
Wij willen gerust de meerprijs betalen bovenop het ticket van tw Classic om zo toch naar Pinkpop te kunnen gaan.
<br>
Hopend op een positieve reactie!<br>
Jasmien en Bram

zullen best mensen zijn die dit willen doen, maar ik denk dat je dan hier op het verkeerde forum zit, aangezien wij hier allemaal festivalgangers zijn en voor festivals gaan en niet speciaal voor The Rolling Stones ;)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Het lijkt me heeeel onwaarschijnlijk dat er iemand weekendkaarten gekocht heeft alleen voor de Stones, de weekendkaarten waren namelijk eerder uitverkocht dan de zaterdagkaarten dus waarom dan weekendkaarten kopen?
 

Bram

Nieuw lid
31 mrt 2014
3
0
Heeft dan iemand een idee waar ik deze stones fans kan vinden?
Waar ik dus beter terecht kan met mijn vraag?
We zouden heel graag het volledige festival meemaken.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ik heb geen idee, is ook een beetje een kwestie van geluk hebben. zoals Shaverion al zei waren de weekendtickets eerder uitverkocht omdat iedereen wist dat ze er snel bij moesten zijn. Maar ik weet wel zeker dat er Stones fans zijn die weekendtickets hebben gekocht. je kan eens op Rolling Stones fora rondneuzen. maar daar zitten dan weer de diehards die elk concert afgaan. dus het is een beetje een kwestie van geluk en goed rondkijken de komende twee maanden ;)

http://www.stonesforum.nl/
 

Bram

Nieuw lid
31 mrt 2014
3
0
Check! Bedankt voor het antwoord.
Moest er toch nog iemand zijn die mijn oproep leest en zich geroepen voelt, zeker reageren ;-)!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Heeft dan iemand een idee waar ik deze stones fans kan vinden?<br>
Waar ik dus beter terecht kan met mijn vraag?<br>
We zouden heel graag het volledige festival meemaken.
Als ik jou was, toch een voorzichtige blik werpen op marktplaats en speurders.
Voor de Stones-fans kan je het beste terecht op iorr.org daar vindt je onder het kopje "Tell Me" het forum, komen ook wel een aantal nederlanders. Maar ik denk dat je niet veel geluk hebt bij de Stones-fans. Over het algemeen hebben die dagkaarten aangeschaft om daarna meteen door te reizen naar Berlijn. De enkeling die wel een weekendkaart heeft is ook het hele weekend aanwezig of, en daar komt de laatste groep: willen gebruik maken van de camping. Dat laatste groep is ons grote struikelblok, ze komen alleen voor The Stones en gebruikmaken van de camping kan alleen met een weekendkaart. Komen aan op zaterdag ochtend vroeg, tentje opzetten, 1 festivaldag, overnachten en zondag vertrekken. Bedenk goed, gegerandeerd een kaartje, makkelijk meteen je overnachting geregeld, maar wel zondag vertrekken, voor de kosten van een weekendkaart.
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
hey ik ga al jaren naar camping B omdat wij het daar gezellig vinden en er een dance tent staat en alles in een bosrijke omgeving.
kan iemand mij vertellen of camping A ook een net zo grote dance tent/hall heeft? en wat behalve de afstand naar het festival nog meer de voordelen zijn van camping A ?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
hey ik ga al jaren naar camping B omdat wij het daar gezellig vinden en er een dance tent staat en alles in een bosrijke omgeving.<br>
kan iemand mij vertellen of camping A ook een net zo grote dance tent/hall heeft? en wat behalve de afstand naar het festival nog meer de voordelen zijn van camping A ?

yes volgens mij nog steeds. 2 jaar terug had het een grote dance hall in een gymlokaal. maar lang niet zo gezellig als camping B.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken