Live is Live 2025

Vond het best een prettig festival, met namen die redelijk goed vallen binnen mijn muzieksmaak. Best jammer dus

Mijn zelfgemaakte ticketwinstrobot kan dit jaar helaas niet van stal ;(

• Haha
Waarderingen: koekroeck
Jammer! Keek er al weer naar uit om met een gratis ticket een weekendje naar Antwerpen te gaan, het was gewoon best een fijn festival!

Het urenlang hersendodend klikken op de quizvragen ga ik dan weer niet missen :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: nikita
Exact dat heeft hun geloofwaardigheid bij mij sterk omlaag gehaald.
Probeer unieker te zijn in je concept. Probeer een plekje in te nemen van iets dat er nog niet is.
Wat heeft het ene met het andere te maken?

Ik vond hun concept toch goed, niet te veel optredens, waardoor mensen ook rustig een klapje konden slaan zonder iets te moeten missen. Het was gezellig en er waren veel eet- en drankmogelijkheden die zijn charme had.
Locatie was zeer goed, en zelfs bereikbaarheid zat goed in elkaar.
Ik denk niet dat er weinig klagen was voor de mensen die er effectief zijn geweest.

Misschien een idee voor de festileaks redactie, kunnen zij met een ludiek rad komen met leuke prijsjes voor hun achterban.

Wat heeft het ene met het andere te maken?

Ik vond hun concept toch goed, niet te veel optredens, waardoor mensen ook rustig een klapje konden slaan zonder iets te moeten missen. Het was gezellig en er waren veel eet- en drankmogelijkheden die zijn charme had.
Locatie was zeer goed, en zelfs bereikbaarheid zat goed in elkaar.
Ik denk niet dat er weinig klagen was voor de mensen die er effectief zijn geweest.
Maar je moet sloten gratis tickets weggeven... Eigenlijk is het toch een soort van geconcentreerde Lokerse Feesten.
Had het fijner gevonden als ze meer de BKS weg waren uitgegaan bvb.

Maar je moet sloten gratis tickets weggeven... Eigenlijk is het toch een soort van geconcentreerde Lokerse Feesten.
Had het fijner gevonden als ze meer de BKS weg waren uitgegaan bvb.
Ik weet niet of je er zelf hebt rondgewandeld, maar het had veel meer bks-vibes dan de parking van de lokerse feesten hoor.

Ja goed, ze zullen dat ook gedaan hebben niet uit weelde he.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Ik vond het vorig jaar geweldig, goeie lineup en geweldige sfeer. (Desondanks minder weer)

Kwalitatief veel betere drank en eten dan RW. Ik hoop dat ze terug komen maar zal eerder wel het einde zijn.

• Leuk
Waarderingen: nikita en prettyvisitor
Ja goed, dan kan je moeilijk oordelen. Maar live is live kan je echt niet vergelijken met lokerse feesten.
Probleem van Live Is Live is dat hun poeltje om namen uit te vissen echt mini is. Oké, ze hebben geluk gehad dat Jan nauwe contacten heeft met The National en War On Drugs, maar je kan daar niet blijven op teren. En je kan namen als dEUS en Balthazar ook niet blijven recycleren.

Live Nation gaat hun grote namen nooit 'uitlenen' aan dit festival toch? Er werd hier een tijd geleden geopperd dat een Bon Iver of Nick Cave (toen dat nog een mogelijk gerucht was), hier weleens zou opduiken. Maar dat gaat toch never, nooit gebeuren zolang LN de plak zwaait?

Probleem van Live Is Live is dat hun poeltje om namen uit te vissen echt mini is. Oké, ze hebben geluk gehad dat Jan nauwe contacten heeft met The National en War On Drugs, maar je kan daar niet blijven op teren. En je kan namen als dEUS en Balthazar ook niet blijven recycleren.

Live Nation gaat hun grote namen nooit 'uitlenen' aan dit festival toch? Er werd hier een tijd geleden geopperd dat een Bon Iver of Nick Cave (toen dat nog een mogelijk gerucht was), hier weleens zou opduiken. Maar dat gaat toch never, nooit gebeuren zolang LN de plak zwaait?
Ik kan alleen maar vaststellen dat de macht van Live Nation en Werchter veel te groot is geworden.

Users who are viewing this thread