Pinkpop 2014

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>
zou ik gelijk zeggen Rival Sons, laat maar komen. het enige probleem waar ik mee zit is waarom dan RAR wel bekend zou zijn en Pinkpop nog niet.

Leuk geprobeert, alleen is in de tent van Pinkpop alleen nog 1 plaats op de 7e en 1 op de 8e. Die dagen spelen Rival Sons net op RaR/RiP helaas, eigenlijk valt alles van de Linkin Park dagen af voor de overgebleven Pinkpop-plekken. Ook Fall Out Boy valt hierdoor helemaal af. Toch staan er op de andere dagen een paar tussen die wel de 7e of de 8e kunnen.

haha, niet naar de data gekeken. dan nu een realistischer gokje:
Crystal Fighters zou een mooie naam zijn voor de tent, maar staan al op Indian Summer festival. al denk ik dat we ook niet meer naar te hoge namen moeten kijken aangezien het budget er denk ik al wel redelijk aan is.
dus hoop ik persoonlijk dan op Buckcherry, staan ook al overal in europa behalve Nederland. Seether zou ook heerlijk zijn, maar staan in Juni in Haarlem, zou een reden kunnen zijn dat ze later bekend worden gemaakt. maar lijkt me sterk of als laatste The Fratellis maar die staan op Zwarte Cross.

Dus persoonlijk denk ik niet dat het van deze line-up moet komen maar dat er een Nederlands naampje komt te staan.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Met dank aan @Shaverion werkt het linken naar de laatste posts weer!

Bedankjes voor hem in het forum topic of PM.

Wij gaan hier weer over naar Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ben benieuwd of deze week nog een naam erbij komt?
Ik denk volgende week pas en dan 2 weken later weer, daarna zal de hele programmering inclusief spoorboekje in het Pinkpop-magazine komen.
(p.s. in dat magazine verwacht ik ook een flyer van Pinkpop Classic... )
Het Pinkpop-magazine is er dit jaar ook weer, in samenwerking met muziek.nl , naar verwachting 25 april in de schappen en als aanbod bij het betreden van het Pinkpop-terrein.

Muziek.NL Magazine maakt voor de komende editie de uitgebreide programmagids van Pinkpop. Daarnaast zal Nederlands grootste muziekmagazine ook een exclusieve Pinkpop Special maken. Die special, met daarin interviews met onder meer Rolling Stones, Robert Plant, Metallica, Stromae en John Mayer, verschijnt in Muziek.NL. Magazine dat vanaf 25 april in de winkel ligt.


Hoofdredacteur Jean-Paul Heck is erg content met deze nieuwe samenwerking. “Pinkpop is het grote voorbeeld voor veel grote andere popfestivals in zowel binnen- als buitenland. Daarnaast past het perfect bij ons magazine. We zijn dan ook erg trots dat wij de programmagids maken. Zeker met de grote namen die dit jaar zijn geboekt.” “Het enthousiasme van de redactie voor Pinkpop kan de organisatie erg waarderen. Een goede basis om de nieuwe samenwerking met vertrouwen tegemoet te zien” aldus Jan Smeets, festivaldirecteur Pinkpop.

De festivalgids en de 20-pagina dikke Pinkpop Special worden gemaakt door de redactie van Muziek.NL. Magazine, Deze bestaat uit gerenommeerde popjournalisten zoals Leo Blokhuis, Jan Vollaard (NRC), Menno Pot (Volkskrant) en Joris Heynen. ”Het is prachtig dat zij hier hun tanden in kunnen zetten. Zij bezoeken het festival al jaren en kennen alle ins en outs”, aldus Heck. Muziek.NL Magazine met de Pinkpop Special is vanaf 25 april te verkrijgen. De festivalgids zal tijdens Pinkpop worden verspreid. Het festival vindt dit jaar plaats van 7 tot en met 9 juni in het Limburgse Landgraaf.

Muziek.NL Magazine is een uitgave van BCM uit Eindhoven, ook verantwoordelijk voor muziektitels als Jazzism en Luister. Uitgever is Eric Bruger.

 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Young The Giant werd op de 20ste bekend gemaakt. Ik verwacht vandaag of morgen nog een naam en dan de laatste
twee volgende week en de week erna. Het tijdschema zal vlak daarna ook bekend zijn. Vraag me alleen af wanneer de bands voor het vierde podium bekend worden gemaakt.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>
….Vraag me alleen af wanneer de bands voor het vierde podium bekend worden gemaakt….

… ergens rond de 3fm-awards, rondom 10 april ? …

Ik weet het niet. "Alternatieve bandjes" (of hoe noemden ze het?) Koppel ik niet meteen aan 3FM.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
zou t wel leuk vinden als klangkarussel ook op pp staat.
Staan wel al 2 x in Amsterdam in april, maar...
Vrije speeldagen op de 7e en ook de 8e (spelen de 5e en 6e op RaR/RiP), prima voor de tent, past perfect eigenlijk!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ik kan trouwens het forum niet meer vinden van de Pinkpop meeting??
o, da's vreemd...
als ik op "Forum" klik en daarna "Pinkpop"heb ik hem te pakken?
hij staat er wel nog.
http://forum.festileaks.com/forum/pinkpop/

Edit : haha Black Lies was me net voor ;)
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Het 4de podium zie ik wel bands staan die beetje up and coming zijn..
Althans dat gok ik maar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Het 4de podium zie ik wel bands staan die beetje up and coming zijn..<br>
Althans dat gok ik maar.
Precies. Dat is voor mij 1 van de aanleidingen om voor het 4de podium 3fm Serious Talents te noemen, of in ieder geval beginnende bandjes die een schouderklopje krijgen van 3fm, op 12/03/2014 tipte meneer ons al Birth of Joy. Daarom dat ik in die lijn zit te denken.
Voor de 2 overgebleven namen in de tent, zoals gino gelati al eerder aangaf is Klangkarussel imo een grote kanshebber. De andere naam, blijft me toch bij dat The 1975 eens genoemd werd.
Deze week komt niets meer. Dus is nog even afwachten...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Birth Of Joy is wel een mooie naam. traumahelikopter vind ik ook wel zo'n naam die er zou kunnen staan. The 1975 is denk ik al te groot voor dat podium, die trekt ook wel genoeg publiek in de tent.


Edit: Birth of Joy speelt in het weekend 6-8 Juni al wel 2 festivals in Duitsland en Frankrijk..
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Krijgen we dit jaar ook nog de uitslag van de gouden tip te horen? Had dat eigenlijk een tijdje terug al verwacht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Krijgen we dit jaar ook nog de uitslag van de gouden tip te horen? Had dat eigenlijk een tijdje terug al verwacht.
Ik denk dat die dit jaar weer onder stoelen en banken is geschoven... Misschien nemen ze Muse dan mee voor volgend jaar :D

Birth Of Joy is wel een mooie naam. traumahelikopter vind ik ook wel zo’n naam die er zou kunnen staan. The 1975 is denk ik al te groot voor dat podium, die trekt ook wel genoeg publiek in de tent.

Edit: Birth of Joy speelt in het weekend 6-8 Juni al wel 2 festivals in Duitsland en Frankrijk..
Ik bedoelde The 1975 ook voor 1 van de 2 namen die nog in de tent c.q. Brand-stage moeten.
Birth Of Joy kan best, er zijn voor het 4de podium 3 x 3 dagen bandjes nodig, de 9e juni misschien.
Traumahelikopter past ook in het profiel imo voor het 4de podium, is ook zo'n 3fm naampje en hebben ook op SXSW en Eurosonic/Noorderslag gespeeld waar ze zichzelf in de kijker konden spelen (net als Birth of Joy zie ik zojuist).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken