<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>
zou ik gelijk zeggen Rival Sons, laat maar komen. het enige probleem waar ik mee zit is waarom dan RAR wel bekend zou zijn en Pinkpop nog niet.
Leuk geprobeert, alleen is in de tent van Pinkpop alleen nog 1 plaats op de 7e en 1 op de 8e. Die dagen spelen Rival Sons net op RaR/RiP helaas, eigenlijk valt alles van de Linkin Park dagen af voor de overgebleven Pinkpop-plekken. Ook Fall Out Boy valt hierdoor helemaal af. Toch staan er op de andere dagen een paar tussen die wel de 7e of de 8e kunnen.
haha, niet naar de data gekeken. dan nu een realistischer gokje:
Crystal Fighters zou een mooie naam zijn voor de tent, maar staan al op Indian Summer festival. al denk ik dat we ook niet meer naar te hoge namen moeten kijken aangezien het budget er denk ik al wel redelijk aan is.
dus hoop ik persoonlijk dan op Buckcherry, staan ook al overal in europa behalve Nederland. Seether zou ook heerlijk zijn, maar staan in Juni in Haarlem, zou een reden kunnen zijn dat ze later bekend worden gemaakt. maar lijkt me sterk of als laatste The Fratellis maar die staan op Zwarte Cross.
Dus persoonlijk denk ik niet dat het van deze line-up moet komen maar dat er een Nederlands naampje komt te staan.