Pinkpop 2014

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.711
Dit jaar word t nog eens ouderwets kiezen!

Portugal. The man / Limp Bizkit
Twenty One Pilots / Rudimental
Young The Giant / Kodaline
Gogol Bordello / Arcade Fire
Boxer Rebellion / Paolo Nutini

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
kiezen is voor mij niet zo lastig, ik denk dat het spoorboekje ongeveer zo uit ziet (dik gedrukt is wat ik echt niet wil missen):
Dag 1
Les Djinns, Ed Kowalczyk, HAIM, Flogging Molly, Joe Bonamassa, John Mayer en Stones.
Dag 2
North Mississippi Allstars, Chef Special, Limp Bizkit, The Kooks, Rudimental, Ed Sheeran, The Boxer Rebellion, Editors, Robert Plant, Arctic Monkeys.
Dag 3
Jett Rebel, Mastodon, Kodaline, Rob Zombie, Jake Bugg, Biffy Clyro, Stromae ?, Avenged Sevenfold en Metallica.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.711
Voor mij zou het zo uitzien :

Zaterdag
Ed Kowalczyk, HAIM, Flogging Molly, Bastille, Stones

Zondag
Chef Special, Portugal. The Man, Twenty One Pilots, Ed Sheeran, Editors, Arctic Monkeys

Zondag
Clean Bandit, Young The Giant, Jake Bugg, Biffy Clyro, Stromae, Arcade Fire, Metallica

 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Hoe zit het met De Jeugd van Tegenwoordig?? Mijn broer en ik hopen namelijk heel erg dat ze komen;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Op zaterdag zou ik naar HAIM, Bastille, White Lies en The Rolling Stones gaan, maar helaas.

Zondag: Arctic Monkeys, Editors, The Kooks, The Boxer Rebellion, North Mississippi Allstars, Portugal. The Man
Maandag: Metallica, Arcade Fire, Jake Bugg, Biffy Clyro, Kodaline, Bombay Bicycle Club, Jett Rebel, Young the Giant, Stromae, Avenged Sevenfold

Ff tijdschema afwachten uiteraard.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Hoe zit het met De Jeugd van Tegenwoordig?? Mijn broer en ik hopen namelijk heel erg dat ze komen;)

qua nederlandse namen zou er als we naar een normaal pinkpop programma kijken nog wel eentje moeten komen. als er dan één nederlandse artiest mag komen is het deze. maar hebben volgens mij nog gen festivals staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Support act van The Rolling Stones 18 juni 1999 was Rowwen Heze, mogen van mij nog wel als Nederlandse act nog erbij, ze kunnen alleen 7 juni niet, da's jammer. de 8e dan maar...
Setlist van 1999 mogen ze van mij ook spelen:
The set list:
Jumping Jack Flash
You Got Me Rocking
Live With Me
Respectable
Gimme Shelter
Honky Tonk Women
Memory Motel
Saint of Me
Out Of Control
Paint It Black
-- Introductions --
You Don't Have To Mean It (Keith)
Before They Make Me Run (Keith)
Route 66 (B-stage)
Like A Rolling Stone (B-stage)
Midnight Rambler (B-stage)
Sympathy For The Devil
Tumbling Dice
It's Only Rock'n Roll
Start Me Up
Brown Sugar
Satisfaction (encore)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
ter info, ivm mogelijke doorgang van Pinkpop Classic 2014 heb ik een topic hiervoor aangemaakt.
Vallen we hier niemand ermee lastig ;)
http://festileaks.com/topic/pinkpop-classic-2014/
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
<div class="d4p-bbt-quote-title">Baas wrote:</div>
Hoe zit het met De Jeugd van Tegenwoordig?? Mijn broer en ik hopen namelijk heel erg dat ze komen;)

qua nederlandse namen zou er als we naar een normaal pinkpop programma kijken nog wel eentje moeten komen. als er dan één nederlandse artiest mag komen is het deze. maar hebben volgens mij nog gen festivals staan.

Jawel hoor, Paaspop en Indian Summer Festival zo uit mijn hoofd. Ik hoop idd ook dat zij nog worden toegevoegd als Nederlandse act, feestje!
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Kent iemand nog iemand die een weekendticket voor een redelijke prijs verkoopt? Een vriendin wil heel graag heen maar op marktplaats staan alleen maar afzetters voor 400 euro
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Baas wrote:</div><br>
Hoe zit het met De Jeugd van Tegenwoordig?? Mijn broer en ik hopen namelijk heel erg dat ze komen;)


qua nederlandse namen zou er als we naar een normaal pinkpop programma kijken nog wel eentje moeten komen. als er dan één nederlandse artiest mag komen is het deze. maar hebben volgens mij nog gen festivals staan.


Jawel hoor, Paaspop en Indian Summer Festival zo uit mijn hoofd. Ik hoop idd ook dat zij nog worden toegevoegd als Nederlandse act, feestje!

oh ok, nog steeds niet echt iets om over naar huis te schrijven. al hebben de jeugd natuurlijk wel een betere relatie met Lowlands dan met Pinkpop dus zie ze eerder daar staan.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Zou er trwns nog een kans bestaan dat the offspring of deftones komen, of zou t alleen nog wat kleinere bandjes zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Zou er trwns nog een kans bestaan dat the offspring of deftones komen, of zou t alleen nog wat kleinere bandjes zijn?
In principe schijnt het zo te zijn dat The Offspring de 7e en de 8e nog vrije speeldagen heeft.
Deftones zijn volgens mij begin juni in de VS.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Misscien dat de overige 2 namen van de line-up van RaR/RiP af te leiden zijn, of misschien daar ook nog bij moeten.
De dagindeling is bekend, dus ik zou zeggen, kijk even mee a.u.b....

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
zou ik gelijk zeggen Rival Sons, laat maar komen. het enige probleem waar ik mee zit is waarom dan RAR wel bekend zou zijn en Pinkpop nog niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
zou ik gelijk zeggen Rival Sons, laat maar komen. het enige probleem waar ik mee zit is waarom dan RAR wel bekend zou zijn en Pinkpop nog niet.
Leuk geprobeert, alleen is in de tent van Pinkpop alleen nog 1 plaats op de 7e en 1 op de 8e. Die dagen spelen Rival Sons net op RaR/RiP helaas, eigenlijk valt alles van de Linkin Park dagen af voor de overgebleven Pinkpop-plekken. Ook Fall Out Boy valt hierdoor helemaal af. Toch staan er op de andere dagen een paar tussen die wel de 7e of de 8e kunnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken