Pinkpop 2014

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
aan de grote van de naam op het affiche lijkt het een kleine naam te worden. Gelukkig, hoop niet dat ze tegelijk met Jake Bugg of Arcade Fire optreden
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
aan de grote van de naam op het affiche lijkt het een kleine naam te worden. Gelukkig, hoop niet dat ze tegelijk met Jake Bugg of Arcade Fire optreden

Ze zullen wel tegelijk staan met Jett Rebel of Kodaline aangezien het inderdaad een kleine naam is op het affiche. Maar ik wil Jett Rebel en Kodaline ook allebei zien :(
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Toch wel jammer dat het programma al zo goed als compleet is,
Ik bedoel vind de voorpret van het speculeren altijd erg vermakelijk!

nog maar 2 tent namen en n aantal stage 4 namen... daar is niks leuks aan te voorspellen;)

Of gaan we stiekem dan toch nog een danceafsluiter erbij krijgen? (zal wel niet...)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Nou, Werchter is al klaar met namen bekend maken. Pinkpop heeft er in elk geval nog 8 te gaan haha.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
hoe kom je erbij dat er nog 8 namen komen?
Volgens mij is er tijdens de persconferentie verklaard geworden dat er nog 3 namen kwamen. young the giant is er een van.

On: heb net een nummer geluisterd waar ik niks aan vond. eens wat meer luisteren om te kijken of dat beter is (mijn mening)
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik hoop echt nogsteeds dat Royal Blood komt, als ze niet op Pinkpop staan wil ik ze echt op Lowlands komen!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
waarschijnlijk nog 3 namen op het gewone festival. daarnaast nog wat namen voor de 4de stage. maar dat zullen wel niet hele grote zijn. ik hoop dat we daar inderdaad namen kunnen zien van het kaliber Royal Blood
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Hallo vriendjes en vriendinnetjes....
Deze afbeelding zegt genoeg!!! Weekend Pinkpop 2014 compleet!!!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Manman, gefeliciteerd! Mooi voor je dat het nog gelukt is. Was het via Stoffer gegaan uiteindelijk, of heb je ze ergens anders vandaangetoverd?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Via marktplaats, iemand in Heerlen die toch nog weekend kaarten via marktplaats had. Hij had 2 zaterdag kaarten over, 1 was al weg, dus had geluk (althans, geluk voor nog eens 155 euro...)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dat is uiteindelijk nog een duur weekendkaartje geworden dan, maar top dat je toch alle 3 de dagen heen kan!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
waarschijnlijk nog 3 namen op het gewone festival. daarnaast nog wat namen voor de 4de stage. maar dat zullen wel niet hele grote zijn. ik hoop dat we daar inderdaad namen kunnen zien van het kaliber Royal Blood

Nog 4 namen voor de zaterdag, nog 4 namen voor de zondag en nog 3 voor de maandag.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Zit me overigens nu al te ergeren aan een aantal potentieel overlappende acts...

White Lies / Bonnamassa
Portugal. The Man / Limp Bizkit
Gogol Bordello / Arcade Fire --> oke deze is niet erg lastig, maar toch jammer om Gogol te moeten missen

Heerlijk, keuzes! was wel eens anders!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>
waarschijnlijk nog 3 namen op het gewone festival. daarnaast nog wat namen voor de 4de stage. maar dat zullen wel niet hele grote zijn. ik hoop dat we daar inderdaad namen kunnen zien van het kaliber Royal Blood

Nog 4 namen voor de zaterdag, nog 4 namen voor de zondag en nog 3 voor de maandag.

daarnaast nog de 4th stage namen?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Zit me overigens nu al te ergeren aan een aantal potentieel overlappende acts…

White Lies / Bonnamassa<br>
Portugal. The Man / Limp Bizkit<br>
Gogol Bordello / Arcade Fire –> oke deze is niet erg lastig, maar toch jammer om Gogol te moeten missen

Heerlijk, keuzes! was wel eens anders!

Inderdaad lastige keuzes. Ik heb geluk dat ik Bonamassa, Gogol en Limp Bizkit dan niet hoef te zien. Op maandag gaan Young The Giant en Kodaline ook gelijk spelen waarschijnlijk, net als Stromae en Bombaby Bicycle Club. Ook lastige keuzes.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Er zouden nog 3 brand bier stage namen komen, daar is er nu een van bekend. Er komen dus nog 2 brand bier stage namen en 10 namen voor het 4de podium, ik gok 3 op zaterdag, 3 op zondag en 4 op maandag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
klopt, nog 2 tent-stage namen voor de 7e en de 8e.
Op het 4de podium komen elke dag 3 acts die (waarschijnlijk) gelijktijdig gaan spelen met Main-stage met uitzondering niets gelijktijdig met Headliners. Die namen zal je idd moeten zoeken in de vijver van 3fm, zoals hier al eerder genoemd Birth Of Joy is vaak te gast bij een paar programma's.
Dat zijn er nog 11, toch...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken