Pinkpop 2014

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
@Dennis
Werken die verkooppunten niet via het zelfde systeem als ticketmaster? Ik kan me haast niet voorstellen dat er nu nog kaarten bij die winkeltjes zijn. Hier in Twente in ieder geval niet, al is dit naar horen zeggen.

Het is voor mij nu echt afwachten wat de Stones gaan doen. Smeets zei vanmorgen op radio 10 "Die mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus ze heeft geen connectie met de band en alles wat erbij hoort." Of te wel: dit zou geen consequenties moeten hebben. Een ietwat voorbarige reactie lijkt me. Mochten de Stones hun tour cancellen zullen heel wat fans hun tickets weer verkopen. Een ontwikkeling die ik geen enkele fan gun maar die, hoe vervelend ook, de kaartkans voor mij groter maakt. Maargoed dat is speculeren. Voor nu is het afwachten.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Als iemand bezinekosten wilt sparen, ik en een maat van me moeten met de trein maar gaan natuurlijk liever met de auto ;) Dit in ieder geval voor de terugreis.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Als het kon mocht je gratis mee :). Maar ik weet niet of wij met de auto gaan en zo ja dan zit die helaas vol denk ik... Op maandag althans.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Zojuist het nieuws ontvangen dat de tour van The Rolling Stones in maart en april zijn gecanceld en uitgesteld worden. Nog geen nieuws over data in mei of consequenties voor Pinkpop o.a.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
Ik denk niet dat ze dan afzeggen, maar je weet maar nooit.

Zal wel wat worden als ze afzeggen is toch de band waardoor er een enorme vraag is. Zou mij persoonlijk niet veel uitmaken aangezien er gewoon een sterk programma is, de stones hebben geen invloed gehad of ik wel of niet zou gaan.
 

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
Oh laat maar, zie het al op het internet.
Zal nog wel even duren dan voor er nieuws over de Europese tour komt.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Als het kon mocht je gratis mee :). Maar ik weet niet of wij met de auto gaan en zo ja dan zit die helaas vol denk ik… Op maandag althans.

Okee nou dank voor de reactie in ieder geval :p Misschien ook wel handig te vermelden dat wij in IJsselstein wonen, dus langs de A2 ;)
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Als de stones afzeggen vind ik het vooral heel sneu voor Jan Smeets. Ik zou het zelf niet heel erg vinden en hoop dan dat bijvoorbeeld RHCP zouden komen ofzo. Denk echter niet dat ze ook Pinkpop afzeggen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik denk dat ze er gewoon zullen staan maar mocht het niet zo zijn kan je RHCP echt wel vergeten, dan wordt John Mayer gewoon headliner.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Dat zou echt een schande zijn! Pinkpop heeft enorm veel omzet gedraaid al door de Stones, en dan kun je niet zeggen, we doen er niks aan... Dan hebben ze dus een aantal miljoenen over en daarvan MOETEN ze 'gewoon' RHCP, Muse, Foo Fighters, Coldplay etc. voor halen. Ik kots het festival uit als ze het niet doen!
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Dat zou echt een schande zijn! Pinkpop heeft enorm veel omzet gedraaid al door de Stones, en dan kun je niet zeggen, we doen er niks aan… Dan hebben ze dus een aantal miljoenen over en daarvan MOETEN ze ‘gewoon’ RHCP, Muse, Foo Fighters, Coldplay etc. voor halen. Ik kots het festival uit als ze het niet doen!

Moet je gewoon? Die band moet zelf wel willen en kunnen hoor. Je bent dan ook maar 2de keus namelijk...

Anderzijds, ik denk niet dat de stones afzeggen. Dat is nog heel lang namelijk.
Enig idee wanneer er timetable komt?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Dat zou echt een schande zijn! Pinkpop heeft enorm veel omzet gedraaid al door de Stones, en dan kun je niet zeggen, we doen er niks aan… Dan hebben ze dus een aantal miljoenen over en daarvan MOETEN ze ‘gewoon’ RHCP, Muse, Foo Fighters, Coldplay etc. voor halen. Ik kots het festival uit als ze het niet doen!

Alsof die bands ook zomaar voor het oprapen zijn. Vorige keer (2009) kwam Depeche Mode niet, kwam ook slechts Krezip voor terug. Maar goed nogmaals ze zullen er gewoon staan vermoed ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ik ga er nog niet van uit dat ook de concerten in juni afgezegd worden. Maar als het toch niet door gaat schuift alles door. John Mayer sluit dan af, hij stond ook al op een alternatieve flyer als headliner.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Dat zou echt een schande zijn! Pinkpop heeft enorm veel omzet gedraaid al door de Stones, en dan kun je niet zeggen, we doen er niks aan… Dan hebben ze dus een aantal miljoenen over en daarvan MOETEN ze ‘gewoon’ RHCP, Muse, Foo Fighters, Coldplay etc. voor halen. Ik kots het festival uit als ze het niet doen!

Als dat gebeurt ben ik wel heel pissed zonder zaterdagticket. Dan klim ik wel ergens over een hek.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Dat zou echt een schande zijn! Pinkpop heeft enorm veel omzet gedraaid al door de Stones, en dan kun je niet zeggen, we doen er niks aan… Dan hebben ze dus een aantal miljoenen over en daarvan MOETEN ze ‘gewoon’ RHCP, Muse, Foo Fighters, Coldplay etc. voor halen. Ik kots het festival uit als ze het niet doen!

Alsof die bands ook zomaar voor het oprapen zijn. Vorige keer (2009) kwam Depeche Mode niet, kwam ook slechts Krezip voor terug. Maar goed nogmaals ze zullen er gewoon staan vermoed ik.

Ja maar dat was één dag voordat ze zouden optreden, dan kan je niks meer boeken. Kom je met een flinke zak geld, en die hebben ze nu, dan haal je één van die bands echt wel hoor. Kan me voorstellen dat de helft van wat ze voor de Stones hebben betaalt al genoeg is om een grote band over te halen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Jan Smeets heeft zelf gezegd dat mochten ze niet komen John Mayer headlined, wat ik al zei dus ;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
In ben benieuwd of Jan nu eindelijk inziet dat het waanzin is om pas in maart te starten met de ticketverkoop. Alle normale festivals beginnen al in december. Hij versterkt het effect ook alleen maar door op te bouwen naar een grote climax op de woensdag wanneer álle namen gelost worden enkele dagen vóór de start van de kaartverkoop. Als je niet in het wereldje zit en er twee minuten even normaal over nadenkt, kan iedereen wel bedenken dat het alleen maar vragen om moeilijkheden is. Het is niet de schuld van de Stones of van een té goed programma, Pinkpop begint gewoon veel te laat met verkopen. Als ze in december begonnen waren, was er natuurlijk niets aan de hand geweest en had iedereen een eerlijke kans om een ticket aan te schaffen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Dennis, het gaat helaas niet om weekendtickets die zijn vriendin had, heb hem vanmorgen gevraagd en denk dat je er wel blij mee bent:

Het gaat om een Zaterdagticket
Het is een E-Ticket
En word verkocht voor de normale prijs van 90 euro, als je wilt kan ik proberen je in contact te brengen met haar :)

Laat maar eventjes weten, want dan probeer ik wel een facebook/E-mail/06 nummer te regelen voor je :)

Groetjes!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Dennis, het gaat helaas niet om weekendtickets die zijn vriendin had, heb hem vanmorgen gevraagd en denk dat je er wel blij mee bent:

Het gaat om een Zaterdagticket<br>
Het is een E-Ticket<br>
En word verkocht voor de normale prijs van 90 euro, als je wilt kan ik proberen je in contact te brengen met haar
icon_smile.gif


Laat maar eventjes weten, want dan probeer ik wel een facebook/E-mail/06 nummer te regelen voor je
icon_smile.gif


Groetjes!!

:) Alvast nogmaals heel erg bedankt. :) Daar zou ik ook al heel erg blij mee zijn. Echt heel erg blij.
Waar ik alleen heel erg huiverig voor ben is het kopen van een E-ticket.
Voordeel is wel dat het een flinke rit op en neer rijden scheelt (vanuit Landgraaf) en het digitaal regeld kan worden, en zeker voor 90 euro heb ik mijn hele weekend Pinkpop compleet en kan ook nog alles zien incl Stones! Ik moet wel heel zeker weten dat dit e-ticket niet 200 keer verkocht gaat worden. :'( Je gaf al aan dat het niet om een marktplaats oplichter gaat, ik moet zeggen dat ik gisteren gekeken heb en me alleen maar kwader en teleurgestelder heb gemaakt door daar te kijken, maar dat ter zijde.
Aangezien het niet handig is dat je van ze hier de gegevens gaat posten, en ik ook niet alle gegevens zomaar weggeef is het wellicht handig het via een privebericht via facebook verder te regelen. (kijk tussen de 7 likes op het facebook bericht van Festileaks van 17 maart "Ons forum is weer bereikbaar middels onderstaande link." Daar sta ik tussen, kan niet missen.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken