Pinkpop 2014

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ben ik het volledig met je eens Dennis, ik ben ook altijd sceptisch over E-tickets en zeker op internet. ook al klinkt dit inderdaad heel erg geloofwaardig. Wat ik zou doen Dennis is misschien om hem nog persoonlijk op te halen als het niet te ver is. Maar zo hoef je in ieder geval de rest van je tickets niet te verkopen en kan je dus sowieso op zondag en maandag gaan. zo erger zijn als je dat weekend ticket had overgekocht en die het niet deed en je zondag en maandag dus ook niet kon gaan. veel succes met die afhandelen jongens, ik hou me voor de rest erbuiten :)
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Na weken, maanden, alleen maar lezen nu toch maar eens een post. Ik moet zeggen dat ik genoten heb van alle speculaties de afgelopen tijden. Ik vind het jammer dat sommigen hier geen kaarten, zaterdag of weekend, hebben kunnen bemachtigen. Ik heb net eens even, na het bericht van Dennis, op marktplaats gekeken en eigenlijk vind ik het te triest voor woorden dat mensen zo'n bedragen durven te vragen. Het zullen niet alleen pure handelaren zijn die er tussen zitten, er stonden bij de Music Machine in Sittard ook mensen die er gewoon 6 kochten omdat ze ze 'toch altijd wel kwijt konden raken'. Als dat voor een normale prijs is vind ik het nog okay, maar niet voor het 4 à 5-voudige. Zelf zat ik om 02:30 in de rij in Sittard en ik was al nummer 40 in de rij. Als ik 2 uur later was geweest had ik het kunnen schudden. In totaal stonden er rond half 10 ongeveer 600 mensen voor de Music Machine te wachten. Hopelijk vinden jullie nog een manier om een kaart te scoren, voor de juiste prijs. Dennis, en alle anderen, ik gun het jullie!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Dennis ik voeg je na stage eventjes toe :)

Ik vind het inderdaad ook erg jammer dat het om E-Tickets gaat, maar goed, we spreken elkaar vanavond!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Dennis ik voeg je na stage eventjes toe
icon_smile.gif


Ik vind het inderdaad ook erg jammer dat het om E-Tickets gaat, maar goed, we spreken elkaar vanavond!
TOP!
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Zo ben ik ook weer. :p
Ik heb niet alles kunnen terug lezen, beetje wel. erg balen dat het hier toch veel mensen niet gelukt is met pinkpop kaarten. :(
Ik hoop dat iedereen alsnog aan een kaartje raakt. ik zie dat Dennis hier waarschijnlijk alsnog een kaartje heeft. mooi! :D
het was mij wel gelukt zaterdag. Ik stond bij concerto in de rij, in Amsterdam. om 5.45, en had ong. 8 man voor me, was gezellig in de rij. ik was erg nerveus dus heb de nacht ook maar 4 uurtjes geslapen, ik was zo blij dat ik de winkel uit kon lopen met 1 weekend kaart in mijn hand. de printer liep ook even vast nog voor dat ik ging betalen, gelukkig gingen ze echt erop los printen, dus stonden de tickets al klaar. Ik was alleen dus heb meteen andere geholpen die nog kaartjes moesten hebben. Het was 4 per persoon.
Veel mensen na mij hadden geloof ik nog mazzel. werd ons voor dat de winkel open ging wel verteld dat ze waarschijnlijk maar 40 x 4 kaarten konden uitdraaien.
Wel balen zeg voor mensen die langer of even lang gestaan hebben en dan niets hebben. :(

En betreft The Stones, ik denk wel dat ze gewoon komen. heel erg wat er gebeurt is. Mick moet het even verwerken, maar uiteindelijk, denk ik, dat het beste is voor ieder mens overigens, om te doen waar je passie is en je even afleiding hebt. dus ik denk dat na 2 maanden rust het wel weer goed is om je ding te doen. maar goed, ik kan niet voor Mick spreken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Hij kan ook gaan denken 'waar ben ik nou mee bezig op mn 70ste' en een enkele reis naar Hawaii boeken. Wie weet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Zoals het er naar uitziet hervatten ze het touren met de Europesche-leg. Dan zullen ze erna in het voorjaar aan de andere kant van de aardbol de tour inhalen, denk ik tenminste, gok oktober/november.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Zaterag is de vvk van rolling stones in Duitsland, Lijkt me niet dat ze dat diir laten gaan als ze niet komen toch?! Dus denk gewoon dat ze wel de europese data's laten doorgaan
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Slechts speculaties of de Stones wel of niet komen! Vooral de media is hier een meester in!

Alsof er een tijdslimiet zit aan het verwerken van het verlies van een geliefde! Ja....ik weet dat de wereld zo hard en zakelijk is dat het motto is 'the show must go on' maar denk eens even logisch na!

De tour in Australië en Nieuw Zeeland is uitgesteld. Dat is het enige dat zeker is. Vooralsnog staan Pinkpop e.a. nog gewoon op de kalender maar toch zeker wellicht onder voorbehoud?! Hoe langer Pinkpop van de gebeurtenis af staat wat betreft tijd, hoe groter de kans dat de Stones er zullen spelen. Maar geloof me..... Als Jagger zich te ontdaan of beroerd voelt om te spelen dan wordt het optreden op Pinkpop alsnog geschrapt! Volkomen begrijpelijk ook.... We zijn geen vooruit te programmeren machines!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Precies, het uitstellen van de tour in Austalie/Nieuw Zeeland was niet meer dan logisch. Volgens mij gaat het over 2,5 maand gewoon door. Toch is Jagger een emotioneel mens, maar volgens mij wil hij de tour ook wel hervatten als het zover is.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Pre-sales voor duitse concerten en Rome zijn al begonnen. dus dat zegt ook wel iets denk ik.
Tour in australie/nieuw zeeland wordt verplaatst naar oktober/november.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Pre-sales voor duitse concerten en Rome zijn al begonnen. dus dat zegt ook wel iets denk ik.<br>
Tour in australie/nieuw zeeland wordt verplaatst naar oktober/november.
Ik zag het net ook ( The Rolling Stones have rescheduled a series of shows in Australia and New Zealand for October, after they were postponed following the death of L'Wren Scott.
Read more at http://www.nme.com/news/the-rolling-stones/76207?utm_source=nme&utm_medium=twitter&utm_campaign=rollingstones#9I3d9ZVediOrdghr.99 )
Lijkt Pinkpop en de rest van Europa veilig qua tour.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Enkel nog kaarten voor zondag 8 en maandag 9 juni verkrijgbaar

Binnen dertig minuten na de start van de kaartverkoop op 15 maart jl. waren de kaarten voor zaterdag 7 juni en het hele weekend (3-dagen incl camping) zo goed als uitverkocht. De grote vraag naar kaarten voor Pinkpop 2014 betekende een recordverkoop voor het festival. Ook de vraag naar de kaarten voor zondag 8 en maandag 9 juni is nog altijd groot, zo zijn er op dit moment nog maar 2.000 tickets beschikbaar voor maandag 9 juni. Klik hier voor tickets!

Let wel, er worden kaarten aangeboden via secundaire handelaren en ‘zogenaamde bezoekers’ op sites als marktplaats. Dit is ook voor de organisatie een doorn in het oog. Ze maken misbruik van het feit dat veel mensen naast de kaarten gegrepen hebben en proberen zo voor eigen gewin de welwillende bezoeker uit te buiten. Ons advies is dan ook: koop geen kaarten via deze handelaren! Om de zwarthandel tegen te gaan worden alle middelen benut om uit te zoeken of er in grote getalen kaarten door dezelfde personen en/of instanties zijn gekocht. Indien dit wordt ontdekt, zal hier tegen worden opgetreden zoals ook gebeurt bij andere evenementen. Zie voor meer informatie www.weetwaarjekoopt.nl.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Ken Young The Giant niet goed, maar hoor er veel goede dingen over. dus ben er wel benieuwd naar!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Jaaaa Young The Giant, ben ik echt heel blij mee. Deze band wil ik al sinds het uitkomen van het eerste album zien, ik ben echt heel benieuwd. Fijne toevoeging!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken