Zo ben ik ook weer.
Ik heb niet alles kunnen terug lezen, beetje wel. erg balen dat het hier toch veel mensen niet gelukt is met pinkpop kaarten.
Ik hoop dat iedereen alsnog aan een kaartje raakt. ik zie dat Dennis hier waarschijnlijk alsnog een kaartje heeft. mooi!
het was mij wel gelukt zaterdag. Ik stond bij concerto in de rij, in Amsterdam. om 5.45, en had ong. 8 man voor me, was gezellig in de rij. ik was erg nerveus dus heb de nacht ook maar 4 uurtjes geslapen, ik was zo blij dat ik de winkel uit kon lopen met 1 weekend kaart in mijn hand. de printer liep ook even vast nog voor dat ik ging betalen, gelukkig gingen ze echt erop los printen, dus stonden de tickets al klaar. Ik was alleen dus heb meteen andere geholpen die nog kaartjes moesten hebben. Het was 4 per persoon.
Veel mensen na mij hadden geloof ik nog mazzel. werd ons voor dat de winkel open ging wel verteld dat ze waarschijnlijk maar 40 x 4 kaarten konden uitdraaien.
Wel balen zeg voor mensen die langer of even lang gestaan hebben en dan niets hebben.
En betreft The Stones, ik denk wel dat ze gewoon komen. heel erg wat er gebeurt is. Mick moet het even verwerken, maar uiteindelijk, denk ik, dat het beste is voor ieder mens overigens, om te doen waar je passie is en je even afleiding hebt. dus ik denk dat na 2 maanden rust het wel weer goed is om je ding te doen. maar goed, ik kan niet voor Mick spreken.