Pinkpop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het is erg jammer dat het zoveel van ons niet gelukt is inclusief mijzelf. Maar goed ze kunnen hier wel van leren voor de toekomst.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">LuudGoossens wrote:</div>
Vraagje: wat voor bandjes krijg je met dagkaarten? En kan je dan ook het terrein op en af? Heb namelijk misgegrepen met de weekend kaarten en dag kaarten voor zaterdag en zondag gekocht.

Dagkaarten hebben geen polsbandjes, kaartje = entree. Polsbandjes zijn voor, camping A, B of C (of D indien aanwezig) en voor weekendbezoekers zonder camping, zijn 5 soorten polsbandjes, kaartje + polsbandje = entree op terrein of camping en onbeperkt in en uitloop. Volgens mij kan je met een dagkaart een stempel krijgen voor terrein uit en inloop, dacht ik.

Danku! Wel zonde dat alleen weekend kaarten een bandje krijgen maar helaas. Dan nog iets, kan je ook losse camping kaarten kopen? Moet anders tussen zaterdag op en neer rijden en is makkelijker om een camping pas te kopen en er te slapen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Danku! Wel zonde dat alleen weekend kaarten een bandje krijgen maar helaas. Dan nog iets, kan je ook losse camping kaarten kopen? Moet anders tussen zaterdag op en neer rijden en is makkelijker om een camping pas te kopen en er te slapen.
Dagkaarthouders hebben geen toegang tot de festivalcampings. Voor mensen met een dagkaart is het dus niet mogelijk om te overnachten op één van de festivalcampings.
Als je dit soort vragen hebt vind je de antwoorden ook op de site van Pinkpop:
o.a. http://www.pinkpop.nl/2014/festival-info/festivalterrein/
maar ook de kopjes tickets of campings bijvoorbeeld...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
een keer meeten met z'n allen is wel gezellig inderdaad, maar vind maar een moment dat iedereen dat wil en niet speciaal naar een act wil. kunnen we uit respect SLAYER gaan roepen voor de vast pinkpopgangers die dit jaar dus niet kunnen. ook balen Weckoj dat jij geen kaarten hebt kunnen bemachtigen, heb je nog dagkaarten geregeld of ook alles of niks? en ook vaste pinkpopganger?

Daarnaast hoop ik niet dat Mick Jagger nu opeens heel de tour afkapt na dit vreselijke nieuws. maar hopen dat hij de tour opdraagt aan zijn vriendin.
 

davidS

Nieuw lid
10 nov 2013
3
0
Afgelopen zaterdag (als trouwe Pinkpopper) helaas naast weekendtickets gegrepen. Via via begrepen dat er bij Plato Zwolle nog zaterdag kaarten lagen. Die vandaag opgehaald en ook zondag en maandag kaarten gekocht. Nu dus voor in totaal 270 euro een weekendje Pinkpop. Als je kunt aantonen bij de organisatie dat wel het hele weekend gaat, moet er toch een plaatsje op de camping in zitten?

Er lag bij Plato Zwolle btw nog 1 weekendticket. Heb die meegenomen en 1 zaterdag ticket laten liggen. Wellicht dat die er nog ligt en dat er een andere trouwe pinkpopper mee geholpen kan worden.

 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Hoihoi,

Ik volg dit topic al maanden, reageer alleen zelden. mij is het gelukt kaartjes te bemachtigen en ben er echt heel blij mee! :)

Een jongen bij mij op stage zijn vriendin heeft nog 1 weekendticket over, geloof dat ze die voor de normale prijs van de hand doet.

Als ik iemand ermee blij kan maken wil ik best horen hoe en wat.

Vind het overgens echt klote voor de ''vaste'' Pinkpoppers hier die gewoon maanden lopen te speculeren wat ik met veel vermaak las en dat die gewoon nu niks hebben.. Hoop dat jullie alsnog Zaterdag ook kunnen!

Groetjes, Stef :)
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Hoihoi,

Ik volg dit topic al maanden, reageer alleen zelden. mij is het gelukt kaartjes te bemachtigen en ben er echt heel blij mee!
icon_smile.gif


Een jongen bij mij op stage zijn vriendin heeft nog 1 weekendticket over, geloof dat ze die voor de normale prijs van de hand doet.

Als ik iemand ermee blij kan maken wil ik best horen hoe en wat.

Vind het overgens echt klote voor de ”vaste” Pinkpoppers hier die gewoon maanden lopen te speculeren wat ik met veel vermaak las en dat die gewoon nu niks hebben.. Hoop dat jullie alsnog Zaterdag ook kunnen!

Groetjes, Stef
icon_smile.gif

Ik denk dat jij Dennis heel blij kan maken! en ik gun het hem van harte!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Sowieso aan Dennis geven! Nooit iemand gezien die meer passie heeft voor 1 specifiek festival, hij verdient het.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Een jongen bij mij op stage zijn vriendin heeft nog 1 weekendticket over, geloof dat ze die voor de normale prijs van de hand doet.

Als ik iemand ermee blij kan maken wil ik best horen hoe en wat.

HALLO @Stoffer!!! JAAA...
Allereerst, moet ik de gemoederen iets temperen, het is niet zo dat ik de "Ultime Pinkpopganger" ben, ik ga namelijk niet van de eerste Pinknick ;) . Ik ben wel blij en gevleid dat ik hier een positieve indruk heb achtergelaten als member op dit forum, thnx!
Stoffer / Stef , natuurlijk wil ik in aanmerking komen voor het extra ticket, ik zit hier echt helemaal te trillen (je wil het niet weten).
Ik kan me natuurlijk voorstellen dat die vriendin van die jongen op jou stage niet zomaar aan een willekeurige wildvreemde een kaartje verkoopt. Dus vraag het a.u.b. nog heel goed voor me na. Aan de andere kant kan je begrijpen dat ik met aanschaffen van dat kaartje ook echt naar binnen wil over drie maanden. Niet dat ik mijn 2 dagkaarten nog ga weggeven en zaterdagochtend niet naar binnen mag, want dan stort de wereld ik kan je begrijpen.
Als het door kan gaan verneem ik dat natuurlijk heel graag. Ben bereid het kaartje te betalen en de verdere ook onkosten als ideal of verzondenkosten of zo. Als het een fysiek kaartje is kom ik hem persoonlijk ophalen, misschien met jou als tussen persoon. Als deze afspraak een verdere vorm kan aannemen kan ik me voorstellen dat de rest van de meelezers niet heel erg gediend is van deze berichten van ons. Dan kan je me een prive-message sturen via mijn facebook je kan me o.a. vinden tussen de likes op het bericht van Festileaks gisteren dat het forum weer online gegaan was, staan nu maar 7 likes met mij erbij (zelfde profielfoto).
Alvast dank voor je moeite en in ieder geval het melden!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
Voor de Festileaks-Meeting op Pinkpop 2014 heb ik een topic aangemaakt.
http://festileaks.com/topic/festileaks-meeting-pinkpop-2014/
Dan kunnen we daar erover babbelen zonder de mensen die geen intresse hebben ermee lastig te vallen. Tenminste kan me voorstellen dat die er ook zijn, liever anoniem blijven en hun nickname graag afschermen, dat mag uiteraard. De rest van jullie nodig ik graag daar uit, bij deze!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ik moet eerlijk zeggen dat ik normaal gesproken nooit mee doe aan dit soort dingen.
Vraag me ook af of het eigenlijk wel zin heeft?
Toch ga k er over nadenken een uitzondering te maken en de Pinkpoppetitie te steunen, maar ik denk er dus nog even over na.
Hier kort de punten:

1. Eerder starten met de kaartverkoop
Early Bird of Pre-sale ben ik ook voor.

2. Terug naar een voorraad kaartjes voor de winkel verkooppunten 50/50
Met voortrekken van voorverkooppunten doe je eigenlijk de (nieuwe) vaste pinkpopganger die elk jaar zijn/haar weekendkaart online koopt/kocht te kort. Ik denk dat de hoeveelheid weekendkaarten deze verkoop 1 van de grote problemen is dat er te veel zonder zitten en de grote belangstelling van de Woekeraars en bedriegers.

3. Bezoekers ook een kans krijgen hun verbeter punten door te geven aan het bestuur. Willicht door met het bestuur aan tafel te zitten door middel van een bezoekersraad.
Ik zou niet weten hoe je dit vorm kan laten nemen. Volgens mij stond Buro Pinkpop altijd open voor verbeterpunten, via mail of facebook oa. altijd bereikbaar (zelf ervaring mee). Dus dat zal wel goed zitten.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Dennis die jongen is morgen op stage! Zal hem dan even vragen zijn vriendin te appen :D

Ze had gister nog geen moeite gedaan hem te verkopen, en volgens mij kende ze ook niet echt belangstellenden.

Het is overgens een prima knul, totaal niet zo'n marktplaats oplichter ! :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Dennis die jongen is morgen op stage! Zal hem dan even vragen zijn vriendin te appen
icon_biggrin.gif


Ze had gister nog geen moeite gedaan hem te verkopen, en volgens mij kende ze ook niet echt belangstellenden.

Het is overgens een prima knul, totaal niet zo’n marktplaats oplichter ! :)
dan ff afwachten, thnx alvast voor je moeite!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die petitie is ook niet uit mijn initiatief gestart ofzo hoor, maar ik kwam het toevallig tegen. Ik denk dat deze petitie niet veel effect heeft op Jan/Mojo/PP, die hebben al genoeg signalen ontvangen dat veel trouwe pinkpop gangers geen kaarten hebben.

Jan heeft zelf al in een interview aangegeven dat hij ook al een manier voor dit jaar zocht, maar dat dit niet mogelijk was. Waarschijnlijk omdat ze nog aan het onderhandelen waren met de Stones en afhankelijk daarvan de prijzen/ticketaantallen pas bekend konden maken. Dus ik denk dat er voor volgende jaren wel verandering komt, al zal dit misschien het enige jaar zijn waar het direct op de eerste dag uitverkocht is.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Pinkpop mag dan wel ouderwets zijn en star (late voorverkoop, persconferentie) en springen ze vaak van het ene naar het andere uiterste voor wat betreft de line up (vergelijk vorig jaar met dit jaar); ze luisteren wel degelijk naar kritieken. Neem van mij aan dat er zoveel kritiek is gekomen op de wijze van voorverkoop dat bekeken zal worden of dingen niet anders moeten.
Pinkpop zal er niet aan ontkomen met de tijd mee te gaan. Daar is geen petitie voor nodig....hoewel ik me kan voorstellen dat het voor mensen een uiting van frustratie is die ze op die manier kwijt kunnen.

Succes Dennis; hopelijk lukt het nog met die weekendkaart!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Weet iemand eigenlijk of dagkaarten (vooral alle zaterdag) en weekendkaarten bij alle voorverkooppunten in vooral de noordelijke provincies allemaal uitverkocht zijn. Hier in het zuiden geloof ik helemaal dat het overal uitverkocht is. Ik kan me namelijk voorstellen dat Pinkpop daar niet heel erg leeft en daardoor misschien ook Stonesfans eerder ticketservice geraadpleegd hebben dan een verkooppunt? Of zie ik dat helemaal verkeerd?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Daar heb je wel gelijk in denk ik. In het noorden zijn er ook een stuk minder verkooppunten echter. Ik weet dat het in Tilburg is uitverkocht, je zou natuurlijk kunnen bellen met verschillende verkooppunten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Daar heb je wel gelijk in denk ik. In het noorden zijn er ook een stuk minder verkooppunten echter. Ik weet dat het in Tilburg is uitverkocht, je zou natuurlijk kunnen bellen met verschillende verkooppunten.
Steekproefje gedaan, Plato Zwolle geen kaarten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken