De Stones in Düsseldorf hadden ze een week eerder bekend moeten maken!
Van mij hadden ze achterafgezien The Stones als gehele Europesche tour pas volgende week bekend mogen maken.
THNX voor jullie reacties trouwens, krijg toch wel een kleine glimlach als ik zie dat er met me meegeleefd word. Ik probeer ook constant iets te bedenken dat wel positief is om hier te posten en ik moet me inhouden niet een hele bak aan ergernissen hier te posten.
Het postieve is dat ik toch 2 dagen ga en dan heel veel wel zie wat ik heel graag wilde zien, Limp Bizkit, Robert Plant, Ed Sheeran, Editors, Artcic Monkeys (ja, wil ze wel zien hoor), Jake Bugg, Mastodon, Rob Zombie, Biffy Clyro, Avenged Sevenfold en yes yes yes METALLICAAAAAA!!!!
Waar de zere plek zit kan ik ook niet uitleggen, The Rolling Stones niet zien (Cultura24 waarschijnlijk dan wel, thuis op de bank), geen Ed Kowalczyk, 1 Pinkpopdag missen of is het de trap afkomen en het gras oplopen als het nog maagdelijk groen is.
Als ik niets meer geregeld krijg zal het 1 dag thuis tandenknarsen zijn en begin ik zondag met frisse moed en opgeheven hoofd, zoals velen vaste Pinkpopgangers ook zullen gaan doen. En die derde Pinkpopdag, die plak ik in augustus vast en zeker eraan als Pinkpop Classic gehouden gaat worden, daar heb ik er echt nog geen van gemist tot nu. EN DOOOOORRRRRRR...........