Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
Je kunt bij Plato Zwolle nog zaterdag kaarten halen. Dennis, misschien wat voor jou? Je moet bellen en dan reserveren.
Is dit serious, want ik ben voorlopig nog niet echt in voor grapjes???
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ja, maar verwacht dat het daar ondertussen ook wel druk wordt. Dat wordt ook al aardig verspreid op social media enzo

https://www.facebook.com/platozwolle/posts/10152341043234379
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
Dennis; volgens mij heb je het over een vriend van mij met wie je samen de kaarten hebt gekocht. Ik probeerde voor hem online en kwam een fractie te laat door.

VVV Landgraaf was een niet geschikt VVK adres....
Hé toevallig, doe hem de groeten. Stond uren bij hem in de buurt. We hadden het er nog over "als we maar kaartjes hebben". Ik stond achter hem nadat (ik denk jij dan) een vriend van hem foto's van in het winkelcentrum op facebook had gelost, hij heeft ze me laten zien. Was echt een zooitje in Landgraaf. Geen dranghekken door de voor hun onverwachte drukte (wtf), iemand die extra onrust had gecreëerd met nummertjes uitdelen. We stonden bij een hoekje waar mensen stonden die ik elk jaar wel in de buurt zag staan bij de voorverkoop. Tijdverschil van aankomen was niet heel groot, paar uur maar was een grote ongeorganiseerd bende geworden. We stonden achter een (bekend Pinkpopgangers) groepje met stoelen en bier. Schoof allemaal voetje voor voetje in elkaar, af en toe schoof het meer op doordat de stoelen uit de menigte ingeklapt of weggetild werden en meer mensen gingen staan. Na 10 uur verdwenen er zelfs mensen uit de menigte omdat het hen wel digitaal gelukt was, ook het groepje Pinkpoppers voor me (Pinkpop familie, met sigaar ;) ). Zo schoven we voetje voor voetje verder. Ben zelfs nog uitgescholden, stond zo'n ongeduldige driftkikker tussen die alles wat inschoof maar na hem aangekomen was uitschold, zit uiteraard wat in, maar door de ongeorganiseerde bende was het zo dat het hoekje waar ik stond eerder bij de deur ASN ging komen, ook doordat een paar midden voor de deur het duwen van achter tegen aan het houden was. We gingen gewoon voetje voor voetje met de stroom mee, nog nooit, echt nog nooit, zo blij geweest om kaartjes te bestellen. Niet die ene die ik wilde, maat toch in ieder geval 2 dagen... Hoop echt dat er volgend jaar meer kaarten beschikbaar zijn en we om 8 uur rustig kunnen aanlopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
Ik ga nu uiteindelijk ook alleen de zondag en maandag, helaas geen zaterdag maar dat was voor mij toch de minste dag. Alleen nog even de overgebleven kaarten verkopen.
HO HO, begrijp ik goed dat jij wel weekend kaarten hebt en zelf alleen zondag en maandag gaat en ook overgebleven kaarten wil verkopen????? En ik zit hier te balen dat ik alleen dagkaarten voor zondag en maandag heb........ Ik ruil met alle plezier je legale ticketservice weekendkaart in voor mijn in voorverkooppunt gekochte dagkaarten zondag en maandag, kom ik ze persoonlijk vanuit Landgraaf bij je omruilen krijg je zelfs nog de onkosten van ideal, bezorgkosten of andere onkosten van me erbij en de 5 euro prijsverschil mag je ook houden...???
 

stoffle

Nieuw lid
16 mrt 2014
2
0
Hallo,ik ben nieuw hier maar volg dit al van verleden jaar.
Alsook ik zat helemaal klaar om weekendkaarten te kopen vanuit Belgie via ticketmaster want we hebben al van in januari onze kampeerplaats geboekt bij camping de watertoren
en natuurlijk kun je het raden:GEEN tickets
Natuurlijk wil ik geen steen werpen naar mijn noorderburen maar hier in Belgie (althans Pukkelpop) wordt een ander systeem toegepast namelijk:ieder ticket MOET op naam staan bij ons en aan de ingang wordt aan iedereen ticket Met paspoort gevraagd.
Zo wordt het vermeden dat er tickets via 2 dehands en marktplaats enz. verkocht wordt aan woekerprijzen
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ik ga nu uiteindelijk ook alleen de zondag en maandag, helaas geen zaterdag maar dat was voor mij toch de minste dag. Alleen nog even de overgebleven kaarten verkopen.


HO HO, begrijp ik goed dat jij wel weekend kaarten hebt en zelf alleen zondag en maandag gaat en ook overgebleven kaarten wil verkopen????? En ik zit hier te balen dat ik alleen dagkaarten voor zondag en maandag heb…….. Ik ruil met alle plezier je legale ticketservice weekendkaart in voor mijn in voorverkooppunt gekochte dagkaarten zondag en maandag, kom ik ze persoonlijk vanuit Landgraaf bij je omruilen krijg je zelfs nog de onkosten van ideal, bezorgkosten of andere onkosten van me erbij en de 5 euro prijsverschil mag je ook houden…???

Nee, ik heb helaas geen weekendticket. Het is een beetje ingewikkeld gelopen hier, maar het komt er nu op neer dat ik met de groep op maandag ga (met wie ik eigenlijk het hele weekend zou gaan dus) en op zondag met mijn ouders. Mijn ouders hebben dagtickets gekocht voor de zaterdag (2) en zondag (2). Ze twijfelen nu of ze zaterdag én zondag gaan of alleen zondag. Mocht het alleen zondag worden, zal ik dat in elk geval eerst tegen jou vertellen mocht je dan nog interesse hebben in zaterdagkaarten. Mochten die twee zaterdagkaarten overblijven (weet ik dus nog niet), zou ik ze toch sowieso voor een normale prijs (max 100 euro ps) wegdoen, ik doe niet mee aan die woekerprijzen.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Hallo,ik ben nieuw hier maar volg dit al van verleden jaar.<br>
Alsook ik zat helemaal klaar om weekendkaarten te kopen vanuit Belgie via ticketmaster want we hebben al van in januari onze kampeerplaats geboekt bij camping de watertoren<br>
en natuurlijk kun je het raden:GEEN tickets<br>
Natuurlijk wil ik geen steen werpen naar mijn noorderburen maar hier in Belgie (althans Pukkelpop) wordt een ander systeem toegepast namelijk:ieder ticket MOET op naam staan bij ons en aan de ingang wordt aan iedereen ticket Met paspoort gevraagd.<br>
Zo wordt het vermeden dat er tickets via 2 dehands en marktplaats enz. verkocht wordt aan woekerprijzen

Ik ben nu nog niet op Pukkelpop geweest, maar wel al op Werchter. Daar stond mijn ticket ook op naam, maar dat controleren ze niet hoor. Vermits je als je meerdere tickets bestelt, bijvoorbeeld voor een vriend, jouw naam ook op dat ticket staat.
Bij Pukkelpop is dat ook, dus heeft zo'n ID check toch geen nut?!
 

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
Dag allen,

Allereerst mijn medeleven aan al pinkpopgangers die net als ik geen tickets hebben. Wat een zure dingen zijn dit.
Ik volg dit topic al een tijdje maar heb maar even een account aangemaakt voor een vraagje.
Het forum doet het niet dus ik doe het maar even op deze manier, ben dringend op zoek naar wat info.

Als alternatief zijn ik en wat vrienden nu zeer geïnteresseerd in Hurricane Festival. Mooie line-up en een gerenommeerd festival. Ik zag oa Gloeilamp zeggen dat hij dit als alternatief had. Maar ik weet bijna niks over de organisatie / service / camping van dit festival. Is dat in grote lijnen te vergelijken met Pinkpop? Een beetje info is mij veel waard.

Bij voorbaat dank, Johan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
Nee, ik heb helaas geen weekendticket. Het is een beetje ingewikkeld gelopen hier, maar het komt er nu op neer dat ik met de groep op maandag ga (met wie ik eigenlijk het hele weekend zou gaan dus) en op zondag met mijn ouders. Mijn ouders hebben dagtickets gekocht voor de zaterdag (2) en zondag (2). Ze twijfelen nu of ze zaterdag én zondag gaan of alleen zondag. Mocht het alleen zondag worden, zal ik dat in elk geval eerst tegen jou vertellen mocht je dan nog interesse hebben in zaterdagkaarten. Mochten die twee zaterdagkaarten overblijven (weet ik dus nog niet), zou ik ze toch sowieso voor een normale prijs (max 100 euro ps) wegdoen, ik doe niet mee aan die woekerprijzen.
Oké, jammer. Sorry nog voor de vrij onbeleefde vraag. Misschien kunnen we wel alsnog een kleine festileaks-meeting houden tijdens de zondag of maandag. Beetje Pinkpop/Festival/Muziek praatjes en meningen delen. Ik ga toch proberen nog op een of andere manier kaarten te krijgen. Nogmaals ik kijk NIET op marktplaats, ik word er nog altijd KWAAD :( van! Mijn vrouw wel, af en toe zegt ze "kijk hier, dit is belachelijk". Iemand die de hele nacht in de rij gelegen heeft voor 1 zaterdag kaart maar zegt zelf niet gaat en de kaart naar opbod verkoopt, stond zaterdag avond al op 700euro. Ik houd tickterservice in de gaten de komende 3 maanden, misschien dat kaarten ongeldig gemaakt worden en er enkele weer in verkoop gaan?

Hurricane, dar kan ik weinig zinnigs over zeggen, als ik jou was @johanpp probeer het via de site van Hurricane.
 

Jethro Willems

Playlistbediener
17 mrt 2014
17
0
Belachelijke verkoop inderdaad dit jaar, had de 6de x op rij moeten worden en altijd op dag een van de verkoop al een kaartje. Maar nu dus niet helaas, wordt de hoofdprijs betalen op marktplaats ben ik bang :-/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Laat alle stonesfans die een weekendkaart hebben gekocht een kaarteje kopen voor het concert in Dusseldorf. Dan kunnen de weekendtickets weer in verkoop voor de echte Pinkpoppers

http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/22394915/__Rolling_Stones_naar_Duitsland__.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Dat moet dan wel bijna Dennis! Ik zal hem de groeten van jou doen. Hij is ook echt een Pinkpop fan! Ongeacht het programma.... Hij is van de partij. Spijtig dat het hem niet gelukt is en dat vind ik ook voor jou. Ik volg dit forum al een tijd en jij bent bent één van de gangmakers hier.
Ik denk en hoop dat Pinkpop hiervan leert (early birds of start vvk al maanden eerder; zoals alle grote festivals). Ook het nut van de vvk adressen zie ik op deze manier niet in. Een aantal van 6 kaarten per persoon vind ik erg veel

De Stones in Düsseldorf hadden ze een week eerder bekend moeten maken!

Alles wat mis kon gaan is mis gegaan zo lijkt het....
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Stones in Dusseldorf zouden er helaas niet veel aan veranderd hebben, die ticketprijzen gaan daar tussen 100 en 250 euro.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
De Stones in Düsseldorf hadden ze een week eerder bekend moeten maken!
Van mij hadden ze achterafgezien The Stones als gehele Europesche tour pas volgende week bekend mogen maken.
THNX voor jullie reacties trouwens, krijg toch wel een kleine glimlach als ik zie dat er met me meegeleefd word. Ik probeer ook constant iets te bedenken dat wel positief is om hier te posten en ik moet me inhouden niet een hele bak aan ergernissen hier te posten.
Het postieve is dat ik toch 2 dagen ga en dan heel veel wel zie wat ik heel graag wilde zien, Limp Bizkit, Robert Plant, Ed Sheeran, Editors, Artcic Monkeys (ja, wil ze wel zien hoor), Jake Bugg, Mastodon, Rob Zombie, Biffy Clyro, Avenged Sevenfold en yes yes yes METALLICAAAAAA!!!!
Waar de zere plek zit kan ik ook niet uitleggen, The Rolling Stones niet zien (Cultura24 waarschijnlijk dan wel, thuis op de bank), geen Ed Kowalczyk, 1 Pinkpopdag missen of is het de trap afkomen en het gras oplopen als het nog maagdelijk groen is.
Als ik niets meer geregeld krijg zal het 1 dag thuis tandenknarsen zijn en begin ik zondag met frisse moed en opgeheven hoofd, zoals velen vaste Pinkpopgangers ook zullen gaan doen. En die derde Pinkpopdag, die plak ik in augustus vast en zeker eraan als Pinkpop Classic gehouden gaat worden, daar heb ik er echt nog geen van gemist tot nu. EN DOOOOORRRRRRR...........
 

Joeri147

Playlistbediener
28 feb 2014
49
0
Nu vroeg ik me af, behalve de belachelijke bedragen die je betaalt voor een tweedehands kaartje, loop je toch ook het risico om niet binnen te komen? De kaarten zijn digitaal, dat betekent dat de verkoper de ticket, nadat hij die aan jou heeft verkocht, ook zelf uit kan printen en kan zorgen dat hij vroeg binnen is? Dan sta je daar dus met een kaartje wat al gebruikt is?
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik zou niet zo snel een eticket kopen omdat ze die idd gewoon kunnen kopieeren...
Gelukkig heb ik wel weekend kaarten kunnen scoren, maar vind het echt sneu dat heel veel echte pinkpopgangers niet kunnen gaan... Ikzelf ga ook al jaren naar pinkpop en zou het echt super kut vinden om niet te kunnen gaan! Dus hoop dat de meeste van jullie nog iets kunnen regelen!!
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Weet hier ook iemand hoe je kunt stemmen op de setlist van metallica? Op mijn werchter kaartje staat gewoon een code maar op die van pinkpop niet!?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
Nu vroeg ik me af, behalve de belachelijke bedragen die je betaalt voor een tweedehands kaartje, loop je toch ook het risico om niet binnen te komen? De kaarten zijn digitaal, dat betekent dat de verkoper de ticket, nadat hij die aan jou heeft verkocht, ook zelf uit kan printen en kan zorgen dat hij vroeg binnen is? Dan sta je daar dus met een kaartje wat al gebruikt is?
Precies, dat is iets waar je niet aan moet beginnen. Of het nu voor Pinkpop, voor The Stones of voor een ander evenement is. Er zijn altijd vreemde figuren bij de ingang, bij concerten ook. Staat er in de straat iemand met kaarten te koop en verder op zo'n gast met kaarten gezocht? Vroeger was dat wat makkelijker, polsbandje loshalen en bij iemand anders om kon die zo mee naar binnen. Mag ook niet, maar wisselde je zo van dagje met je broer of dagje met je neefje. Vraag bij doorverkochte kaart is ook of die niet al geblokkeerd is. Het scannen bij de ingang is natuurlijk prima om niet de foute kaarten binnen te hebben. Ik ben er wel bang voor dat op televisie beelden van Pinkpop komen met op zaterdag maar ca. 50.000 bezoekers, dat zou ik triest vinden. Dat er berichten komen vanaf de campings dat het niet vol is en niet zo gezellig als normaal, reacties als "we missen die en die en die...".
Malafide Woekeraars, je houdt ze niet tegen, maar ik vindt het nu wel extreem met The Stones, daar was ik al bang voor de dagen voor de voorverkoop dit fiasco. TRAP ER NIET IN, hoe groot de verleiding ook is!
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
Zelf heb ik enorm geluk gehad met de weekendkaarten (kwam er na 17 minuten al door bij Ticketmaster) maar vind het desondanks schrijnend om te zien wat die klojo's op marktplaats verdienen aan die tickets. Ik had ook makkelijk ipv 2, een stuk of 5-6 tickets kunnen kopen maar iemand met een beetje inlevingsvermogen doet dat gewoon niet. Alleen al het beeld van die rijen, voor de VVV's, in de regen, echte fans. Treurig hoe het gelopen is en hoop van harte dat volgend jaar alles op naam gaat, of early bird tickets komen. Het moet maar eens klaar zijn. Tip: voor als je niets te doen hebt, verkopertjes klieren op marktplaats. Onder een ander e-mailadres onrealistisch hoge bedragen bieden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken