Godverdomme Dennis, dat is me nog eens klote. Jij bent in mijn ogen dé Pinkpopganger, en je zou zelfs zonder een enkele naam op de affiche een combiticket kopen.
Hier ook geen goed nieuws. 3 laptops, 2 iPhones: geen kaarten. Het zuurste van alles is nog wel dat ik er vlak voor 10 uur weer uitgegooid werd. Rond 10:45 zat ik er weer in, maar toen bleken de combi's nét uitverkocht. Heel erg zuur natuurlijk, maar vooral dat het op deze manier is gegaan. Ik wil mezelf (en andere fanatieke Pinkpoppers) niet hoger plaatsen dan anderen, maar ik bezoek dit festival verdomme ieder jaar. Als er early-birds waren geweest had ik toen ook om 10:00 uur klaar gezeten. Heel erg kut dat je er dan naast grijpt, zeker omdat Pinkpop dit jaar een geweldige line-up heeft. Ik kan Ticketmaster nu wel voor alles gaan uitmaken, maar ik denk dat het duidelijk is en dat ik echt niet te spreken ben over deze manier van kaarten verkopen. Ik zat godverdomme al sinds 08:30 uur in de wachtrij. Ze kunnen van mij alle ziektes bij elkaar krijgen, ik ben echt heel erg teleurgesteld.
In plaats van Pinkpop zal het dan Hurricane gaan worden denk ik. Jammer dat ik dan nu af moet haken als fanatieke Pinkpopper, maar het is niet anders. Ik geef overigens Smeets en Pinkpop niet de schuld hiervan, hier hebben zij weinig mee te maken. De verkoopmanier van Ticketmaster vind ik gewoon om misselijk van te worden. Stelletje klootzakken.
Tot zover mijn betoog. Overigens veel plezier gewenst aan de mensen die wel tickets hebben! Drink er maar eentje van me. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, en tot die tijd speculeren we er hier gewoon lekker op los!