Pinkpop 2014

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Ik breng mijn zoontje naar de voetbal en dan hop naar het voorverkoopadres. Daar ben ik dan tegen 8.15. Verwachting is dat de zaterdagkaarten als een speer zullen gaan. Ik hoef maar 2 weekendkaarten. Nu maar hopen dat het goed komt. Duimen!!
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Als je met n paar laptops klaar zit om 10uur moet t toch wel goed komen om 4 weekend kaarten te regelen??!!
 

Festifreak

Playlistbediener
9 dec 2013
5
0
Bedankt!

Ik ga morgen dan maar rond 7 uur daar staan en houd ook nog iemand thuis achter de laptop. Maar het lijkt mij dat als je bij de eerste 10 in de rij staat je toch wel verzekerd ben van je kaarten (weekendkaarten)?

Iedereen veel succes morgen! Hopelijk lukt het allemaal met de kaarten. :)!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Als je bij de eerste 30 staat in de rij ook nog wel hoor. Ik ga het maar gewoon via de PC proberen. 'T zal vast snel gaan, maar ik denk niet dat de weekendkaarten al meteen op zaterdag uitverkocht zullen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.583
6.774
....voor vandaag, over en sluiten...
ALLEMAAL VEEL SUCCES MORGEN!!!
ik zal mij morgen melden, ik hoop dat ik dan goeie zin heb???
 

Joeri147

Playlistbediener
28 feb 2014
49
0
Vraagje, mijn ticketmaster staat nu al open, maar op het moment dat de verkoop begint zal ik toch mijn pagina moeten verversen om kaarten te kunnen kopen? Nu staat er nog groot "TICKETS ZIJN NOG NIET BESCHIKBAAR' en ik neem aan dat dat niet verandert zonder de pagina te verversen, of ververst de pagina vanzelf als de verkoop begint?
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Goedemorgen!Mijn wekker vanochtend: *Start me up!* ;) Pfff voel wel een lichte spanning hoor... Iedereen heeeul veel succes gewenst om tien uur!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Vraagje, mijn ticketmaster staat nu al open, maar op het moment dat de verkoop begint zal ik toch mijn pagina moeten verversen om kaarten te kunnen kopen? Nu staat er nog groot “TICKETS ZIJN NOG NIET BESCHIKBAAR’ en ik neem aan dat dat niet verandert zonder de pagina te verversen, of ververst de pagina vanzelf als de verkoop begint?

Dat vraag ik me ook af, ik zit nu nog in de wachtrij met die cirkel die zich langzaam vult. Lijkt me niet dat je nog moet verversen, dan heb je voor niets in de wachtrij gestaan.

T heeft overigens ook geen zin om meerdere schermen op 1 pc open te zetten zie ik.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Dit was wel echt heel snel uitverkocht. Zie veel teleurgestelde mensen op facebook en twitter. Degene met wie ik zou gaan kon ook geen weekendticket bemachtigen, maar heeft nu wel voor elke dag een losse kaart gelukkig.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Zondag en maandag gaan ook zo uitverkocht zijn denk ik, nu de zaterdag en weekend er al zo snel uit zijn.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Heel snel dit. Ook de 60.000 tickets van TW Classic waren op een uur de deur uit. Heb ze daar kunnen bemachtigen.

Die teleurstellingen waren te verwachten natuurlijk.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ben zo blij met mijn tickets! Stond om kwart voor 7 in Haarlem! Man achter de balie zei dat zaterdag en weekend in 23 minuten uitverkocht waren! Echt superveel zin in...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken