Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Succes! Ik twijfel nog of ik ze via internet ga kopen of in de winkel. Het enige verkooppunt dat in de buurt zit, zit in Tilburg. Kan daar wel naartoe gaan, maar misschien is het beter om via internet te kopen.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Een echte line up met klasse! Maar denken jullie dat de weekendkaarten ook zo rap zullen gaan? Ik verwacht dat het ook uit gaat verkopen maar de weekendkaarten toch biet binnen paar uur ofzo? Ik ga naar het VVV in Eindhoven en ons pap achter de laptop. Maar als ik rond 8 bij het VVV ben dat is een schappelijke tijd toch??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.577
6.774
Goede morgen allemaal, bekomen van het hyperdepiepergevoel van gisteren, ik nog niet!
Potverdikkie, wat heb ik slecht geslapen, er spookt een fiasco voorverkoop door mijn hoofd.
Ik roep het nogmaals, als iemand meeleest met een dikke vinger in de pap, volgend jaar a.u.b. Early-Bird voorverkoop als het allemaal via ticketmaster moet.
Volgens mij ga ik nog 2 slapeloze nachten tegemoet op deze manier, 1 voordeel daarvan is wel dat ik zaterdag ochtend tijdig wakker ben om naar de voorverkoop te gaan.
Heb al kennissen/familie die met me mee gaan, zij voor zaterdagtickets, ik heb zelf maar 1 weekend kaart nodig (ik hoop jullie zaterdag hierover goed nieuws te kunnen geven!).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Denk niet dat weekendkaarten in 1 dag zullen uitverkopen, misschien wel die week. Maar ook ivm de dagtickets zal het wel een rommeltje worden op Ticketmaster.
Ik zelf ga denk ik het toch via internet proberen..
8 uur naar de vvk winkel lijkt me redelijk, al gaan veel mensen eerder..
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ik ben zeer zeer tevreden over de line-up. 7 acts die op andere festivals hoodacts zijn, jesus christ! Ben ook aangenaam verrast met John Mayer, The Kooks en Biffy Clyro voor mij wel de hoogtepunten van dingen die ik niet al had verwacht. Ik hoop wel dat tussen Editors en AM Robert Plant staat want die hoef ik toch niet te zien en het liefst ook nog Limp Bizkit voor Robert Plant want dan kan ik echt alles heel makkelijk zien. Zondag wordt echt hollen overal!

Voor de zaterdag hoop ik dat Bastille niet te laat staat, zeker niet tussen John Mayer en Rolling Stones in. En de maandag boeit me weinig, voor mij een matige dag. Jake Bugg, Biffy Clyro (!), Stromae en Arcade Fire zijn de dingen die ik wel wil zien de rest, tja, doet me niks. Metallica even pakken (weinig keus) zodat ik op Rock Werchter gewoon Skrillex/Damon Albarn kan zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.577
6.774
Ik ben zeer zeer tevreden over de line-up. 7 acts die op andere festivals hoodacts zijn, jesus christ! Ben ook aangenaam verrast met John Mayer, The Kooks en Biffy Clyro voor mij wel de hoogtepunten van dingen die ik niet al had verwacht. Ik hoop wel dat tussen Editors en AM Robert Plant staat want die hoef ik toch niet te zien en het liefst ook nog Limp Bizkit voor Robert Plant want dan kan ik echt alles heel makkelijk zien. Zondag wordt echt hollen overal!

Voor de zaterdag hoop ik dat Bastille niet te laat staat, zeker niet tussen John Mayer en Rolling Stones in. En de maandag boeit me weinig, voor mij een matige dag. Jake Bugg, Biffy Clyro (!), Stromae en Arcade Fire zijn de dingen die ik wel wil zien de rest, tja, doet me niks. Metallica even pakken (weinig keus) zodat ik op Rock Werchter gewoon Skrillex/Damon Albarn kan zien.
Ik heb juist tegenovergestelde, bij main sub en head vooraan op zaterdag en maandag en op zondag Plant laat ik niet schieten voor een Arctic Monkey hoor. Verder wel op en neer tussen 3fm stage en Main, ziet er naar uit geen tent (afhankelijk van definitieve schema) en 4de podium zoals verwacht nog altijd geen intresse voor van mijn kant. Ben zelf niet zo voor HAIM, Rudimental Arcade Fire en Stromae van de 3fm-stage namen. Op Chef Special en Kooks na is het hoofdpodium helemaal naar mijn smaak. Ieder z'n dingetje he, we zullen zien?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.577
6.774
WAARSCHUWING!
Op kaarten voor Pinkpop wordt woensdag al grof geld geboden. Sommige illegale verkoopsites vragen 250 euro voor valse kaarten. Pinkpop-baas Jan Smeets waarschuwde in De Wereld Draait Door voor zwarthandel. Tickets voor het festival zijn pas vanaf zaterdagochtend te koop.

"Het is echt niet zo duur", zei Smeets over zijn festival. Ook op Marktplaats zijn de eerste advertenties voor Pinkpop-kaarten al opgedoken. Een toegangskaart voor de drie festivaldagen kost dit jaar 175 euro, voor een losse dagkaart moeten festivalgangers negentig euro betalen.

Pinkpop maakte woensdag het grootste deel van zijn line-up bekend. The Rolling Stones, die voor het eerst op het Limburgse festival staan, kondigden woensdagochtend zelf aan naar Landgraaf te komen. Het wordt het 37e concert dat de Britse rockers in Nederland geven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.577
6.774
even wat statistics!
Jaar / gemiddelde aantal dagbezoekers
2006 63.000
2007 62.000
2008 64.000
2009 65.000
2010 52.000
2011 67.000
2012 61.000
2013 60.000
2014 (60.000 kaarten beschikbaar volgens opgave Pinkpop) kunnen hier best nog 7000 weekendtickets bij, misschien wel voor de voorverkooppunten of beschikbaar na bereiken grens uitverkocht.
Zullen we een gokje wagen hoe snel Pinkpop is uitverkocht.
Ik zal een start maken:
Even als voorbeeld genomen Muse in de ZiggoDome ca. 17.000 kaarten in 1,5 uur uitverkocht. Totaal aantal kaarten Pinkpop 120.000. 120.000 : 17.000 = ca 7. 7 x 1,5 uur = Na ca 10 uur is de super editie van Pinkpop volledig uitverkocht. Let op, dit is puur theorie uiteraard.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.577
6.774
Satisfaction Heerlen plaatste een klein uur geleden deze tekst en foto op de facebookpagina.
Ze zijn 1 van de fysieke voorverkooppunten.
SatisfactionRecords Heerlen
50 minuten geleden
we zijn er klaar voor.stickers flyers en een flinke voorraad tickets.voorverkoop start 10 uur zaterdagmorgen .kom op tijd want her wordt druk.

https://www.facebook.com/satisfactionrecords.heerlen
Mooie teaser om het goed spannend te houden vrienden en vriendinnen!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Hoihoi,

Ook ik heb kriebels haha, maar omdat Pinkpop zo vriendelijk is geen verkooppunt hier in Friesland te zetten ben ik genoodzaakt via internet te kopen [we hebben wel een VVV kantoor, maarja niks staat op de website]

Las ik hier nou goed dat het niet uitmaakt of je half 8 de PC klaarzet op de Ticketmaster pagina of dat je 5 voor 10 komt, en dat het ook niet uitmaakt of je refresht?

Ik heb 1x eerder via internet met wachtrij kaarten bestelt en dat was voor Lowlands en toen refreshte ik niet en was ik er na 2 minuten al door.

Iemand tips :) ?

Groetjes
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Lol hier in Twente 3 verkooppunten en 4 in Overijssel. Wij worden hier verwend qua verkooppunten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Ik ga zelf ook via internet bestellen, en nee zijn geen tips voor.. Het komt heus wel goed! Het enige wat je kan doen is meerder mensen laten proberen kaarten te laten bestellen en dan elkaar inlichten als je erdoor heen bent!
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">festivalfanaat wrote:</div>
I need help.<br><br>
Is half 10 bij de satisfaction in Heerlen zijn voor twee weekendkaarten haalbaar?

Als er al een horde mensen voor 8 uur daar is… ?

Ik neem aan dat driekwart van de mensen daar voor dagkaarten komt of niet? En kaartverkoop begint toch pas om 10:00 dus zal toch wel moeten lukken?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Als je met meerdere laptops probeerd moet je wel zorgen dat je verschillende internetverbindingen hebt, anders heeft het nog steeds geen zin. Wij maken hier van onze telefoons modums zodat onze iPads en laptops allemaal een eigen IP-adres hebben. Als we er dan niet doorkomen? We gaan gewoon voor weekendkaarten, waarschijnlijk lukt het sowieso wel om combi's te krijgen maar je weet het nooit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.577
6.774
Maar mijn vraag nu: Moet je nou refreshen ja of de nee:p
tip : vooral geen F5, pagina ververst automatisch en je loopt anders kans achteraan gezet te worden in de wachtrij. Kijk ook eens hier:
http://www.ticketmaster.nl/help/ticketbuyingguide.html?tm_link=tm_i_22&language=nl-nl
 

rickjagger

Playlistbediener
15 jan 2014
32
0
Heeft iemand een idee of de kans op kaarten groter is als je via de site koopt of bij de vvv?
Ik heb vandaag iemand iets horen zeggen over dat de vvv via andere servers (ofzoiets) kaarten verkoopt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken