Pinkpop 2014

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
@DennisvdBr ik zou gewoon internet doen, dat doe ik in ieder geval. Van tevoren dus het liefst vrijdag al ofzo een account aanmaken op Ticketmaster (mits je die nog niet hebt natuurlijk) en dan zo vroeg mogelijk de site openzetten. Ik denk dat ik hem vanaf half negen open ga zetten en dan gewoon wachten in de digitale wachtrij tot 10 uur en dan zou het volgens mij makkelijk lukken. Ga tussentijds in iedergeval NIET refreshen.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Ik gok dat 1 van de 3 namen toch wel een dance naam is..
ik mis op zondag wel een tent afsluiter
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zo is het volgens de site, al missen er nog wat namen (1 per dag)

Zaterdag (14.30 – 23.00)
Main: The Rolling Stones – John Mayer – Flogging Molly – Ed Kowalczyk
3FM: Bastille – Joe Bonamassa – HAIM
Brand: Epica – White Lies – Les Djinns

Zondag (12.45 – 23.00)
Main: Arctic Monkeys – Editors – Ed Sheeran – The Kooks – Chef’Special
3FM: Robert Plant – Paolo Nutini – Rudimental – Limp Bizkit – North Mississippi Allstars
Brand: John Newman – The Boxer Rebellion – Twenty One Pilots – Portugal. The Man

Maandag (12.00 – 23.00)
Main: Metallica – Avenged Sevenfold – Biffy Clyro – Rob Zombie – Mastodon
3FM: Arcade Fire – Stromae – Jake Bugg – Kodaline – Jett Rebel
Brand: Gogol Bordello – Bombay Bicycle Club – Ghost – Clean Bandit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
he, daar was ik net mee bezig @WackoJ, grappig hoor ;)
Komen er nog 3 bij, elke dag 1.
Ik denk zaterdag op 3fm, en zondag en maandag op Main. Kan Volbeat nog misschien?
Die 9 namne voor 4de podium zullen wel uit deze lijst komen :
http://www.3fm.nl/serioustalent
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zaterdag wordt dan zoiets:
Zaterdag:
Main:
14.30 - 15.30 Ed Kowalczyk
16.30 - 17.30 Flogging Molly
18.30 - 20.00 John Mayer
21.00 – 23.00 The Rolling Stones

3FM:
15.30 - 16.30 Haim
17.30 - 18.30 Joe Bonamassa
20.00 - 21.00 Bastille

Brand:
15.30 - 16.30 Les Djinns
17.30 - 18.30 White Lies
20.00 - 21.00 Epica
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
he, daar was ik net mee bezig @WackoJ, grappig hoor
icon_wink.gif
<br>
Komen er nog 3 bij, elke dag 1.<br>
Ik denk zaterdag op 3fm, en zondag en maandag op Main. Kan Volbeat nog misschien?<br>
Die 9 namne voor 4de podium zullen wel uit deze lijst komen :

http://www.3fm.nl/serioustalent
wacht eens, het zal wel elke dag een naam voor de Brand-tent worden. Dan hoeven we niet veel bijzonders meer te verwachten. Dan komt Volbeat niet.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
alle drie de dagen n band in de brand bier stage erbij denk ik dan..
paar dingen die me opvallen:
Bastille staat boven Bonamassa??
Epica staat boven White Lies??
Limp Bizkit staat ook erg laag op t affiche..

Main: The Rolling Stones – John Mayer – Flogging Molly – Ed Kowalczyk
3FM: Bastille – Joe Bonamassa – HAIM
Brand: DANCE-ACT? - Epica – White Lies – Les Djinns

Zondag (12.45 – 23.00)
Main: Arctic Monkeys – Editors – Ed Sheeran – The Kooks – Chef’Special
3FM: Robert Plant – Paolo Nutini – Rudimental – Limp Bizkit – North Mississippi Allstars
Brand: John Newman – The Boxer Rebellion – TBA - Twenty One Pilots – Portugal. The Man

Maandag (12.00 – 23.00)
Main: Metallica – Avenged Sevenfold – Biffy Clyro – Rob Zombie – Mastodon
3FM: Arcade Fire – Stromae – Jake Bugg – Kodaline – Jett Rebel
Brand: Gogol Bordello – Bombay Bicycle Club – Ghost – Clean Bandit - TBA
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Ik vind het trouwens wel zeer jammer dat er geen "afterpartys" meer zijn komende editie. Vond het altijd wel leuk om daar toch nog wel even naartoe te gaan na de dagafsluiter :(
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
Is het nodig me zorgen te maken als ik zaterdagochtend 9u voor weekendkaarten bij het VVV klaar sta? Internet kan nog wel eens blijven hangen dus mij lijkt het VVV iets betrouwbaarder.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Is het nodig me zorgen te maken als ik zaterdagochtend 9u voor weekendkaarten bij het VVV klaar sta? Internet kan nog wel eens blijven hangen dus mij lijkt het VVV iets betrouwbaarder.

Ik heb geen idee, doe het wel altijd via internet... maar mij lijkt 9 uur wel rijkelijk laat om eerlijk te zijn.
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Chris wrote:</div>
Is het nodig me zorgen te maken als ik zaterdagochtend 9u voor weekendkaarten bij het VVV klaar sta? Internet kan nog wel eens blijven hangen dus mij lijkt het VVV iets betrouwbaarder.

Ik heb geen idee, doe het wel altijd via internet… maar mij lijkt 9 uur wel rijkelijk laat om eerlijk te zijn.

Lastig zeg, dat brengt zo'n grote band als de Stones dan ook weer mee ;) De ellende dat ineens de normaal altijd beschikbare weekendkaarten ineens in gevaar komen als je niet vroeg in de (digitale) rij staat.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Allereerst, heerlijke line up Chapeu!

Ten tweede ik ben niet helemaal nieuw ik volg jullie eigenlijk al de hele tijd maar reageerde bijna niet haha,

Fall Out boy had ik inderdaad ook gehoopt maar was zaterdag bij hun concert, niet echt uitverkocht en ook niet superveel die hard fans,vooral kleine meisjes die het geld niet op kunnen brengen allicht voor weekendkaart,

Ik vind Maandag pers. de zwakste dag voor mezelf maar ik ga me 3 dagen optimaal vermaken!

Morgen half 9 maar ticketmaster openen :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
http://www.l1.nl/nieuws/247058-jan-smeets-stones-duurste-band-ooit
Jan Smeets: 'Stones duurste band ooit'De Rolling Stones is de duurste band ooit op Pinkpop.
Dat heeft festivaldirecteur Jan Smeets tijdens de perspresentatie gezegd. Hoeveel geld de Engelse popband gekost heeft wil Smeets niet zeggen.

Eeder betaalde Pinkpop ruim 1 miljoen euro voor Coldplay. In 2011 was die band de hoofdact op Pinkpop-zaterdag.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Quote van de Ticketmaster website:

'Op het moment dat de verkoop start, wordt de wachtrij ververst.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt automatisch een willekeurige plaats toegewezen.
Het maakt dus niet uit of je een paar uur of een paar minuten voor start verkoop in de wachtrij staat.
Op het moment dat de verkoop start heeft iedereen een gelijke kans.'
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Is het nodig me zorgen te maken als ik zaterdagochtend 9u voor weekendkaarten bij het VVV klaar sta? Internet kan nog wel eens blijven hangen dus mij lijkt het VVV iets betrouwbaarder.
Denk toch dat ik ook idd naar VVV ga ipv internet (ik heb wel account op diverse ticketsites, maar toch...)
Ik denk dat ik tussen 7.00 en 7.30 aanloop, zo dicht mogelijk bij de deur staan voor die open gaat. Zit ik als het goed is na 10 uur in het eerste kwartier van de voorverkoop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ik vind het trouwens wel zeer jammer dat er geen “afterpartys” meer zijn komende editie. Vond het altijd wel leuk om daar toch nog wel even naartoe te gaan na de dagafsluiter
icon_sad.gif
"Ook dit jaar op Pinkpop is er voor de weekendbezoekers weer Campingtainment. Het programma volgt."
http://www.pinkpop.nl/2014/festival-info/campings/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken