Pinkpop 2014

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
De top van het affiche ziet er strak uit, maar het dagprogramma vind ik zeer tegenvallen eerlijk gezegd. ik Ven toch zeer benieuwd wat er nog bijkomt. Even kijken of, en zo ja voor welke dag ik ee. NDagticket ga halen. Zal toch zondag worden dan...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ga deze pagina's mooi niet allemaal teruglezen. Maar Pinkpop, chapeau! Beste programma in jaren! Zeer blij met Arcade Fire, Arctic Monkeys, Portugal. The Man, Ghost, Flogging Molly, Gogol Bordello en Mastodon!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.577
6.774
De top van het affiche ziet er strak uit, maar het dagprogramma vind ik zeer tegenvallen eerlijk gezegd. ik Ven toch zeer benieuwd wat er nog bijkomt. Even kijken of, en zo ja voor welke dag ik ee. NDagticket ga halen. Zal toch zondag worden dan…
Die dagkaarten zullen niet zo rap gaan ;)

Snel rekenen:
30.000 x 175 = 5.250.000
(30.000 x 90 = 2.700.000) x 3 = 8.100.000
Totaal inkomsten inclusief servicekosten = 13.350.000
sericekosten ca. 600.000 en btw eraf = inkomsten ca 10 miljoen.
Daar dan de hele boel van betalen.

 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Chris wrote:</div>
Is het nodig me zorgen te maken als ik zaterdagochtend 9u voor weekendkaarten bij het VVV klaar sta? Internet kan nog wel eens blijven hangen dus mij lijkt het VVV iets betrouwbaarder.

Denk toch dat ik ook idd naar VVV ga ipv internet (ik heb wel account op diverse ticketsites, maar toch…)<br>
Ik denk dat ik tussen 7.00 en 7.30 aanloop, zo dicht mogelijk bij de deur staan voor die open gaat. Zit ik als het goed is na 10 uur in het eerste kwartier van de voorverkoop.

Ach, ik denk inderdaad dat als je net als jij op tijd bij het VVV staat, je gerust je weekendkaarten hebt. Waar je wel bij ee fysieke winkel last van kunt hebben, zijn zeer fanatieke Stones-fans die er nog eerder zijn, eerder aan de beurt zijn en zo voor hun dagkaartjes de kostbare tijd innemen van mensen die weekendkaarten willen. Hetzelfde gebeurde 2 jaar terug met Springsteen. Toen riepen ze mensen met weekendkaarten maar naar voren want de rest was alleen voor Springsteen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Ik blijf het toch vreemd vinden dat Aardschok er flink op zat met Joe Bonnamassa en Rob Zombie (toch een totaal onverwachte naam) maar dan Lenny Kravitz verkeerd heeft.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dit gaat de eerste keer worden dat ik op zaterdag om 10:00 uur mijn tickets ga kopen. Hopelijk geen gedoe en/of Lowlands praktijken :p
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Zeker een mooi affiche van PP! Zat nog ff te twijfelen om een weekendticket te kopen maar na te lezen dat de dag/weekendticket verhouding 50:50 is doe ik het toch maar niet. De sfeer zal toch wel anders zijn met de helft daggasten, ook veel mensen die al vroeg in het 1e vak staan en begin van de dag weinig mensen. Misschien dat ik dagje van Stones doe maar mijn voorkeur gaat uit naar TW vanwege Simple Minds vs John Mayer maar eens horen wat mensen met wie ik ga daarvan vinden.

Wat vinden de vaste PP-gangers eigenlijk van het 30.000 dag en 30.000 weekendtickets verhaal? Zoals ik al zei heb je een hele andere sfeer en opzet van het festival op deze manier.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
De top van het affiche ziet er strak uit, maar het dagprogramma vind ik zeer tegenvallen eerlijk gezegd. ik Ven toch zeer benieuwd wat er nog bijkomt. Even kijken of, en zo ja voor welke dag ik ee. NDagticket ga halen. Zal toch zondag worden dan…

Die dagkaarten zullen niet zo rap gaan
icon_wink.gif


Snel rekenen:<br>
30.000 x 175 = 5.250.000<br>
(30.000 x 90 = 2.700.000) x 3 = 8.100.000<br>
Totaal inkomsten inclusief servicekosten = 13.350.000<br>
sericekosten ca. 600.000 en btw eraf = inkomsten ca 10 miljoen.<br>
Daar dan de hele boel van betalen.

Nouja die van de zondag niet inderdaad. Vind ik ook verreweg de interessantste dag. Jammer dat Arcade Fire op maandag staat. Toch een vreemde eend in de bijt op de Maandag als je het mij vraagt, maar ook nog op de zondag erbij zou wel wat veel van het goeie zijn :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Weet iemand wanneer we de tijdschema's / blokschema's kunnen verwachten? Ik ben wel erg benieuwd om te weten wanneer verschillende acts nu precies spelen. Ziet er niet goed uit namelijk. Wil Joe Bonamassa en White Lies allebei zien. Net als Stromae en Bombay Bicycle Club.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Eindelijk weer achter com, line-up wel bijgehouden op mijn telefoon. maar allemachtig heerlijke line-up. vind het ook tof dat ze per dag een verschillend genre hebben. zaterdag echt classic rock met John Mayer, Joe Bonamassa, Ed Kowalczyk en Rolling Stones (kende ik nog niet, wel aardige headliner volgens mij). zondag echt lekker 3fm indie dagje met Arctic Monkeys, Editors, Ed Sheeran, The Kooks, Portugal The Man, Rudimental met John Newman samen mag ik hopen :D Limp Bizkit heel verrassend op die dag, maar stiekem wel leuk. en Heavy Metal Maandag. Rob Zombie en Ghost helemaal niet zien aankomen. allemachtig wat een harde dag, en die zin kan je op twee manieren goed interpreteren. Nederlandse inbreng ook goed deze keer met Chef Special, Jett Rebel en Epica + natuurlijk Limburgs talent . ken er drie niet, dus misschien zit daar nog een verrassend nederlandse act bij. maar volgens mij niet. Keurig Smeets, als je zo doorgaat met de line-ups ben ik minsten één keer in de twee jaar op Pinkpop te vinden :D

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Zaterdag 3 laptops aan, mijn vriendin er achter en ik ga naar het verkooppunt. Telefonisch contact houden en als 1 van ons scoort dan de ander inlichten. Kijk heeel erg uit naar zaterdag.
 

Iceman

Playlistbediener
8 mrt 2014
32
0
Erg goede line-up van PinkPop, zeker in vergelijking met de laatste jaren. Vooral de zaterdag erg sterk, maandag persoonlijk wat minder. Ik heb al een kaartje voor Rock Werchter maar als beide aanstaande zaterdag pas in de voorverkoop zouden gaan, dan zou ik niet weten waar ik heen zou gaan. Rock Werchter wordt nu mijn 3e keer, PinkPop ben ik al een keer of 6 geweest (kom ook vlak uit de buurt, dus dat speelt wel mee). Ach ja, wie weet koop ik zaterdag alsnog een dagkaartje voor de zaterdag. The Rolling Stones wilde ik eigenlijk ooit nog wel een keer zien. Maar wie weet en touren ze over een jaar of 10 nog steeds ;-)

Ticketprijzen ook niet/ nauwelijks gestegen. Wel een slim foefje om meer dagkaarten te verkopen, en het programma dus ook rond de hoofdacts te bouwen.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Lekkere lineup! Ben alleen bang dat t heel snel zal uitverkopen of zullen de weekend kaarten nog wel te doen zijn?!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Ik gok dat de zaterdagkaarten binnen een uur weg zijn. Maandagkaarten en weekendkaarten zullen ook enorm snel gaan, maar ik denk niet dat die zaterdag al uitverkocht zijn. Zondag is ook een enorm sterke dag (zie Editors / Arctic Monkeys maar gerust als co-headliners voor wat de verkoop betreft).

Ik heb net even rustig de hele lineup door zitten kijken en hij is toch wel heel sterk hoor. Er zitten nauwelijks kleine namen tussen, als je al ziet dat White Lies, Kodaline en Bombay Bicycle Club zo laag op het affiche staan. Tuurlijk heeft Werchter een sterker programma, maar daar staan uiteraard ook veel meer artiesten en het duurt een dag langer. Vind het programma echter niet zo gevarieerd. Er zit veel rock, metal en singersongwriter bij, maar heel weinig van andere genres.
 

Luc

Nieuw lid
12 mrt 2014
3
0
Natuurlijk is het een super line-up, maar op de 1 of andere manier, mis ik toch wat. Had gehoopt op bands als kasabian/wombats/black keys/offspring/strypes/kaiser chiefs, (of franz ferdinand/miles kane/vaccines/strokes/placebo, maar daarvan was het zo goed als zeker dat die niet kwamen). Over het algemeen wel dik tevreden, zeker met stones, editors en arctic monkeys :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Top line-up!
Ben ook heel blij dat er leuke acts tussen zitten die (nog) niet op werchter staan Stones,Paolo Nutini,Kooks,John Mayer,Twenty One Pilots en Bombay Bicycle Club
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Kaarten voor Werchter al binnen, Pinkpop vult t mooi aan met die line up! Mooi festival seizoen zeg ik!
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Erg jammer dat de helft dag en de andere helft weekend kaarten zijn...
Ik hoop dat ik mijn kaartje kan gaan scoren, ik ga in elk geval naar Amsterdam om ze te gaan kopen (ik woon toch zo dichtbij Amsterdam dus ja waarom niet, voelt veiliger voor mij)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken