Pinkpop 2014

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Het gaat gebeuren! Ze komen! Jammer dat het niet een week langer heeft geduurd, nu zal de run op kaarten zaterdag wel enorm zijn…

Vergeet niet dat Tw classic er ook nog is. Zullen ook veel.mensen heen gaan. Vooral als je in de randstad woont is het beide even ver :p
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Die gast op het graz-forum zegt dat Go Back To The Zoo niet op Pinkpop staat. Weet iemand daar de bron van?

The Rolling Stones zijn heel mooi, maar wordt denk ik TW Classic (als ik ga)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Proest!

9.30: Onze server begon te roken. Helaas kunnen we vanwege de grote bezoekersaantallen de pagina ni automatisch meer laten verversen. Dit is aan jullie festivalgangers!



Huh? Welke site heeft hier last van?
de liveblog van festileaks, o wacht ff, dat is deze site ;)
http://festileaks.com/2014/03/liveblog-pinkpop-perspresentatie-2014/
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Het gaat gebeuren! Ze komen! Jammer dat het niet een week langer heeft geduurd, nu zal de run op kaarten zaterdag wel enorm zijn…

Vergeet niet dat Tw classic er ook nog is. Zullen ook veel.mensen heen gaan. Vooral als je in de randstad woont is het beide even ver :p

Neen dat schat je denk ik verkeerd in. Pinkpop is veel bekender in Nederland dan TW Classic. Mijn vader (luistert Rolling Stones) zou TW Classic niet eens kennen en alleen weten dat ze op PP staan.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Weet iemand of er ook nog ergens een videostream is waar we de perspresentatie kunnen volgen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>
Het gaat gebeuren! Ze komen! Jammer dat het niet een week langer heeft geduurd, nu zal de run op kaarten zaterdag wel enorm zijn…


Vergeet niet dat Tw classic er ook nog is. Zullen ook veel.mensen heen gaan. Vooral als je in de randstad woont is het beide even ver :p


Neen dat schat je denk ik verkeerd in. Pinkpop is veel bekender in Nederland dan TW Classic. Mijn vader (luistert Rolling Stones) zou TW Classic niet eens kennen en alleen weten dat ze op PP staan.

De RS-fans die 100+ voor een kaartje willen betalen zullen heus wel weten dat ze ook naar Belgie komen hoor.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Weet iemand of er ook nog ergens een videostream is waar we de perspresentatie kunnen volgen?

En dit jaar ook op de pinkpop-site zo te zien hahah
http://www.pinkpop.nl/perspresentatie/
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>xSam__ wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br><br>
Het gaat gebeuren! Ze komen! Jammer dat het niet een week langer heeft geduurd, nu zal de run op kaarten zaterdag wel enorm zijn…


Vergeet niet dat Tw classic er ook nog is. Zullen ook veel.mensen heen gaan. Vooral als je in de randstad woont is het beide even ver :p


Neen dat schat je denk ik verkeerd in. Pinkpop is veel bekender in Nederland dan TW Classic. Mijn vader (luistert Rolling Stones) zou TW Classic niet eens kennen en alleen weten dat ze op PP staan.


De RS-fans die 100+ voor een kaartje willen betalen zullen heus wel weten dat ze ook naar Belgie komen hoor.

Fans wel ja, maar er zijn ook genoeg niet-fans die de Stones wel willen zien hoor :p. Denk inderdaad wel dat TW Classic wat klanten van PP afsnoept, maar dat zullen er niet enorm veel zijn.
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
Die gast op het graz-forum zegt dat Go Back To The Zoo niet op Pinkpop staat. Weet iemand daar de bron van?

The Rolling Stones zijn heel mooi, maar wordt denk ik TW Classic (als ik ga)

https://twitter.com/Hieltjes

daar heeft hij gerageerd op festileaks en michelveenstra
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>
Het gaat gebeuren! Ze komen! Jammer dat het niet een week langer heeft geduurd, nu zal de run op kaarten zaterdag wel enorm zijn…


Vergeet niet dat Tw classic er ook nog is. Zullen ook veel.mensen heen gaan. Vooral als je in de randstad woont is het beide even ver :p


Neen dat schat je denk ik verkeerd in. Pinkpop is veel bekender in Nederland dan TW Classic. Mijn vader (luistert Rolling Stones) zou TW Classic niet eens kennen en alleen weten dat ze op PP staan.

Hmm, waar opzich, maar ik denk dat de fans het zeker wel weten, en aangezien The Stones een best grote fanbase heeft scheelt dat toch weer wat.
Ik ken iemand die gaat naar TW Classic. en iemand anders die geen groot fan is, die gaat ook omdat hij niet echt van festivals houdt (ja tw classic is dat ook, maar toch niet hetzelfde. :p)
Dus ja, het zou wel wat schelen, maar ontzettend veel ook weer niet denk ik.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik weet niet of we aardschok nog moeten geloven maar Rob Zombie staat op 'Metal' Monday.

http://aardschok.com/news-20/18-shows-festivals/1859-rob-zombie-naar-pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
11:10: Wie wordt die laatste headliner? Arctic Monkeys? Linkin Park? Kings Of Leon? Aerosmith? Of worden de hoge kosten van o.a. The Rolling Stones, Metallica, Editors en Arcade Fire gecompenseerd met een kleinere headliner als Kasabian of John Mayer? Na 12.00 uur weten we het!
Pannekoek! Linkin Park kan niet, staan de 8e op Rock im Park.
Kings of Leon staat al in ZiggoDome.
Aerosmith, dat zou verrassend zijn, maar spelen geen 2 dagen achter elkaar en staan de 9e in Berlijn, dus nee.
Arctic Monkeys blijft over, of toch... Muse?
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
11:10: Wie wordt die laatste headliner? Arctic Monkeys? Linkin Park? Kings Of Leon? Aerosmith? Of worden de hoge kosten van o.a. The Rolling Stones, Metallica, Editors en Arcade Fire gecompenseerd met een kleinere headliner als Kasabian of John Mayer? Na 12.00 uur weten we het!

Pannekoek! Linkin Park kan niet, staan de 8e op Rock im Park.
Kings of Leon staat al in ZiggoDome.
Aerosmith, dat zou verrassend zijn, maar spelen geen 2 dagen achter elkaar en staan de 9e in Berlijn, dus nee.
Arctic Monkeys blijft over, of toch… Muse?

Ach, houden ze het publiek even bezig (; De hele media draait nu toch alleen om The Stones
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Thijs wrote:
Ach, houden ze het publiek even bezig (; De hele media draait nu toch alleen om The Stones


Heeft Jan het toch mooi voor elkaar, publiciteit all over the place!

Zeker waar! Op internationaal niveau. Ik ben geen fan van Jan, maar mijn respect heeft hij in ieder geval al een beetje terugverdiend :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Vergeet niet dat die bron van Fok over Arctic Monkeys enorm betrouwbaar was, wist zelfs datum en locatie van een Amerikaanse surprise gig.

Interessante these van iemand op Graz: de verhouding tussen dagtickets (meer) en weekendtickets (minder) verandert om uit de kosten te kunnen komen, en daarom gaan ze nadrukkelijk voor themadagen.
 

Albert

Nieuw lid
12 mrt 2014
2
0
voor alle twijfelaars, de afsluiting van Glastonbury 2013:

http://www.youtube.com/watch?v=poXvMBhjSWk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken