<div class="d4p-bbt-quote-title">
Stockholm Syndrome wrote:</div>
Uhm iemand op twitter zegt dat hij een bron heeft die al maanden geleden meldde dat Editors op PP staan, die ook zei dat Muse geboekt zou zijn. Met een redelijk concreet verhaal erbij dat Werchter en Pinkpop aan ze zouden trekken. Voorkeur zou dus voor Pinkpop zijn. Ik acht de kans heel klein maar wel opvallend dat iemand stellig zegt dat Editors komen terwijl niemand dat op dat moment verwacht. En Muse doet nog steeds twee niet bekende festivals (hebben ze by none" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 12px !important; line-height: 22.09375px !important; font-family: 'Droid Sans', Helvetica, Arial, sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">zelf
gezegd). Ik kan me maar één festival bedenken die een goede reden heeft om niet met een bekendmaking te komen, en dat is Pinkpop. Ze zullen niet op Roskilde staan want dan hadden die het al bekend gemaakt.
Ik ga gewoon uit van Arctic Monkeys hoor + by none" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 12px !important; line-height: 22.09375px !important; font-family: 'Droid Sans', Helvetica, Arial, sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">Rolling Stones
maar het zou kunnen. En als het zo is, ga ik huilen van geluk.
Ik riep hier ergens in november/december ook al Editors als kanshebber voor de headliners hoor