Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Is een leuk lijstje, wel makkelijke gok uitgaande van geruchten. Maar ik geloof het.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Hmmm tja het stond niet op hun site maar jullie hebben gelijk, Disclosure op Parklife. Tja dan is het realistisch... Vind het niet geweldig. Maar John Mayer zou alles goed maken
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
wat een matig enthousiasme hier?
Na jaren van ongeloofelijke kut line-ups komt ome Jan (MOJO) weer eens met potverdorie prachtige namen!

tel voor de grap eens het aantal bands dat zich op andere festivals headliner noemt en je ziet dat dit een geweldige line-up is voor Pinkpop begrippen!

nu nog afwachten of het waar is;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
wat een matig enthousiasme hier?<br>
Na jaren van ongeloofelijke kut line-ups komt ome Jan (MOJO) weer eens met potverdorie prachtige namen!

tel voor de grap eens het aantal bands dat zich op andere festivals headliner noemt en je ziet dat dit een geweldige line-up is voor Pinkpop begrippen!

nu nog afwachten of het waar is;)

Je hebt gelijk, maar aangezien we Arcade Fire, Avenged Sevenfold, Metallica en Editors al hadden zijn de rest van de namen die er nu bij komen niet zo enorm bijzonder meer te noemen :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Nou Nou, ik ben wel enthousiast met deze lineup. Metallica is al ongelofelijk als headliner, maar ook nog The Rolling Stones, GVD wat goed. Dan nog Arctic Monkeys en deze subs, man man. Een aanvulling om je vingers bij af te likken. MMMMaaaaaarrrrr, zoals hierboven al aangegeven.... psssst, morgen afwachten...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Ik zou de dagvulling wel teleurstellend vinden eigenlijk. Dan bedoel ik die laatste rij;

Chef’Special, Thomas Azier, Jett Rebel, North Mississippi All Stars, Taymir, Mister & Mississippi, Royal Blood, Jungle, Les Djinns.

Jett Rebel en Mister and Mississippi vind ik dan zelf nog wel tof maar dit zijn allemaal niet bepaald interessante namen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Man man man als dit de echte line up gaat zijn... GEWELDIG! John Mayer er nog bij en ik ben als een kind zo blij. Misschien ben ik geen 'echte' Pinkpop ganger en ben ik al wat jaren bij Werchter te vinden. Maar dit jaar gaat Pinkpop het weer eens voor mij worden! Heerlijk!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Royal Blood is 100% een aanrader uit dat lijstje. The Strypes schijnen een package deal te zijn van AM en verder idd best veel nederlandse namen/zooi. Maarja dat kan je wel aan zien komen als je zulke dure headliners en subs heb.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Royal Blood is 100% een aanrader uit dat lijstje. The Strypes schijnen een package deal te zijn van AM en verder idd best veel nederlandse namen/zooi. Maarja dat kan je wel aan zien komen als je zulke dure headliners en subs heb.

Royal Blood zijn geweldig. zeker een aanrader. Dat The Strypes een package deal met AM zouden zijn, verbaast me niet. ze waren vorig jaar support act voor hun shows, heb ze gezien in Dusseldorf (AM met The Strypes als support)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Dan neemt elke headliner dus een act mee XD. The Strypes zijn overigens geweldig dus daar hoor je mij niet over klagen. Zal Royal Blood eens checken, zegt me niets.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ik ben wel benieuwd naar de podium indeling en tijden. Zal misschien met nieuwe namen her en der wat schuiven naar de echte lineup toe, maar zoals de opsomming is, lijkt het hoofdacts eerst, daarna publiek trekkers en de onderste namen zijn vroeg in de middag.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Iemand zin en tijd om ff te gaan puzzelen met die namen? qua schema bedoel ik dan.

Overigens wel al veel namen.. normaal zijn het er toch mer 38-40, dit lijstje telt al 42 namen? of zitten hier dan ook stage 4 namen bij?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Er lijken ook al Stage 4 namen tussen te zitten inderdaad. Maar zou ook kunnen dat ze nu op zaterdag vroeger beginnen dan vorig jaar op vrijdag natuurlijk.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Wie zullen er morgen op de perconferentie optreden? Les Djinns, Epica en The Boxer Rebellion zijn al bekend en Paolo Nutini lijkt me wel bijna zeker maar de vijfde naam? Jett Rebel? Chef'Special? Ik denk dat Jett Rebel wel een grotere kans maakt maar ik vind t allebij gaaf!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Wie zullen er morgen op de perconferentie optreden? Les Djinns, Epica en The Boxer Rebellion zijn al bekend en Paolo Nutini lijkt me wel bijna zeker maar de vijfde naam? Jett Rebel? Chef’Special? Ik denk dat Jett Rebel wel een grotere kans maakt maar ik vind t allebij gaaf!

Jake Bugg kan ook, gaf vandaag ook al een verrassingsoptreden in Brussel. Ik zeg of Paolo, of Bastille of Jake Bugg
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Uhm iemand op twitter zegt dat hij een bron heeft die al maanden geleden meldde dat Editors op PP staan, die ook zei dat Muse geboekt zou zijn. Met een redelijk concreet verhaal erbij dat Werchter en Pinkpop aan ze zouden trekken. Voorkeur zou dus voor Pinkpop zijn. Ik acht de kans heel klein maar wel opvallend dat iemand stellig zegt dat Editors komen terwijl niemand dat op dat moment verwacht. En Muse doet nog steeds twee niet bekende festivals (hebben ze zelf gezegd). Ik kan me maar één festival bedenken die een goede reden heeft om niet met een bekendmaking te komen, en dat is Pinkpop. Ze zullen niet op Roskilde staan want dan hadden die het al bekend gemaakt.

Ik ga gewoon uit van Arctic Monkeys hoor + Rolling Stones maar het zou kunnen. En als het zo is, ga ik huilen van geluk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Uhm iemand op twitter zegt dat hij een bron heeft die al maanden geleden meldde dat Editors op PP staan, die ook zei dat Muse geboekt zou zijn. Met een redelijk concreet verhaal erbij dat Werchter en Pinkpop aan ze zouden trekken. Voorkeur zou dus voor Pinkpop zijn. Ik acht de kans heel klein maar wel opvallend dat iemand stellig zegt dat Editors komen terwijl niemand dat op dat moment verwacht. En Muse doet nog steeds twee niet bekende festivals (hebben ze zelf gezegd). Ik kan me maar één festival bedenken die een goede reden heeft om niet met een bekendmaking te komen, en dat is Pinkpop. Ze zullen niet op Roskilde staan want dan hadden die het al bekend gemaakt.

Ik ga gewoon uit van Arctic Monkeys hoor + Rolling Stones maar het zou kunnen. En als het zo is, ga ik huilen van geluk.

Ik riep hier ergens in november/december ook al Editors als kanshebber voor de headliners hoor ;)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Uhm iemand op twitter zegt dat hij een bron heeft die al maanden geleden meldde dat Editors op PP staan, die ook zei dat Muse geboekt zou zijn. Met een redelijk concreet verhaal erbij dat Werchter en Pinkpop aan ze zouden trekken. Voorkeur zou dus voor Pinkpop zijn. Ik acht de kans heel klein maar wel opvallend dat iemand stellig zegt dat Editors komen terwijl niemand dat op dat moment verwacht. En Muse doet nog steeds twee niet bekende festivals (hebben ze by none" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 12px !important; line-height: 22.09375px !important; font-family: 'Droid Sans', Helvetica, Arial, sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">zelf gezegd). Ik kan me maar één festival bedenken die een goede reden heeft om niet met een bekendmaking te komen, en dat is Pinkpop. Ze zullen niet op Roskilde staan want dan hadden die het al bekend gemaakt.

Ik ga gewoon uit van Arctic Monkeys hoor + by none" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 12px !important; line-height: 22.09375px !important; font-family: 'Droid Sans', Helvetica, Arial, sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">Rolling Stones maar het zou kunnen. En als het zo is, ga ik huilen van geluk.


Ik riep hier ergens in november/december ook al Editors als kanshebber voor de headliners hoor
icon_wink.gif

Dat is natuurlijk iets heel anders dan roepen dat ze komen. En met Editors - Arctic Monkeys - Metallica waren ze niet weggekomen. Het klinkt wel logisch dat er op zijn minst onderhandeld is. Naja ik ga pitten, morgen hoor ik het wel. Zou wel de grap van het jaar zijn als Muse op Pinkpop komt ipv Rock Werchter
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Goeie smorgens! Ik zie dat de liveblog al open is, spannend. Eerste bericht: "06.10: Een wel zeer goede morgen! De grote dag is aangebroken. Ik trap af met een kopje koffie."
Lekker, bakje koffie! ;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Ze zijn al begonnen :) . Kan er vandaag helaas niet bij gaan liggen met een biertje haha, maar zal het wel in de gaten houden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken