Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Festivalbaas Jan Smeets onthult vanmiddag op de traditionele persconferentie in Paradiso het complete programma van de 45ste editie van Pinkpop. Hoewel, compleet: "Als de Stones komen, maken zíj dat bekend, niet ik."
http://www.spitsnieuws.nl/archives/entertainment/2014/03/stones-maken-zelf-bekend-of-ze-komen
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Geen Disclosure en geen Leny Kravitz volgens Smeets. Maar volgens mij ontkent Jan maar gewoon wat. En Jett Rebel zal ook sowieso komen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Geen Disclosure en geen Leny Kravitz volgens Smeets. Maar volgens mij ontkent Jan maar gewoon wat. En Jett Rebel zal ook sowieso komen!
Nou ja, Aardschok publiceerd dat ook niet zomaar denk ik dan??
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Naar aanleiding van een bericht op twitter de Stones app maar even nagekeken en dit tegengekomen.. Dan toch vandaag?!

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Dan toch eerst een aankondiging door RS zelf, maar vlak voor de persconferentie zodat ze gewoon de volledige affiche kunnen geven? (op enkele kleine acts na dan)
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Ja hoor ik zie dit als Officieel! Het nieuws gaat al als een lopend vuurtje over Social Media. Mijn dag kan nu al niet meer stuk!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Toch knap van Smeets/Mojo/PP dat ze gezorgd hebben dat ze het op deze datum bekend maken. Wel gek dat ze dan ook TW Classic bekend maken wat niet veel verder ligt. Denk dat er ook wel veel mensen kiezen om daar heen te gaan ipv Pinkpop.

Haha @DennisvdBr is gelijk in Stones stijl hoor
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Toch knap van Smeets/Mojo/PP dat ze gezorgd hebben dat ze het op deze datum bekend maken. Wel gek dat ze dan ook TW Classic bekend maken wat niet veel verder ligt. Denk dat er ook wel veel mensen kiezen om daar heen te gaan ipv Pinkpop.

Haha @DennisvdBr is gelijk in Stones stijl hoor

Denk dat dit wel goed kan zijn voor de Pinkpopgangers: op deze manier wordt de verkoop van de PP-tickets, en zeker die van de weekendkaartjes, wat afgeremd zodat niet alles binnen de 15min naar RS-fans gaat.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
haha wellus nietus, wellus, nietus. dat is er echt aan de hand sinds het gerucht dat ze komen. ik geloof nog niks :)
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Naar aanleiding van een bericht op twitter de Stones app maar even nagekeken en dit tegengekomen.. Dan toch vandaag?!


Ja hoor! Officieel! Hier hoef je niet over te twijfelen! Het gaat gewoon gebeuren! Wat geweldig.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Het gaat gebeuren! Ze komen! Jammer dat het niet een week langer heeft geduurd, nu zal de run op kaarten zaterdag wel enorm zijn...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Proest!
9.30: Onze server begon te roken. Helaas kunnen we vanwege de grote bezoekersaantallen de pagina niet automatisch meer laten verversen. Dit is aan jullie festivalgangers!
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Proest!

9.30: Onze server begon te roken. Helaas kunnen we vanwege de grote bezoekersaantallen de pagina ni automatisch meer laten verversen. Dit is aan jullie festivalgangers!

Huh? Welke site heeft hier last van?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken