<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Hoe kom je hierbij Dennis? Ik zou ze graag willen zien in de Ziggo.
was ff teruggraven, maar o.a.
Op Pinkpop @OpPinkpop·10 mrt.<br>
@rockingfields rhcp komt (als aan tourmanager ligt) sowieso naar nl deze zomer, locatie is alleen nog niet zeker.
en
Op Pinkpop @OpPinkpop·10 mrt.<br>
@rockingfields ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat rhcp de vervanger zou zijn, die gaan nu vrijwel zeker ziggodome doen
Kleine toevoeging, de komst van Lenny Kravitz als support act van Stones doet heel sterk vermoeden dat RS dus ook komen.
Hmmm, ik weet niet. zou RHCP wel in de Ziggo willen zien komende zomer! maar even afwachten of dat wel waar is. ik geloof niet alle geruchten meteen..
Overigens, als Lenny vast staat en inderdaad de support act gaat worden voor The Stones deze komende tour in europa, dan kan je er wel vanuit gaan dat The Stones komen. maar goed, niets is 100 % zeker tot dat we het morgen echt gaan horen, of 21 maart als ze zelf de tour datums gaan aankondigen (ook dat is niet officieel tot dat we die datums zien die dag, ha.) het is spannend. had niet verwacht vorig jaar dat ik het spannend zou gaan vinden wie er komen op Pinkpop. dat is toch wel een goed teken, denk ik.