Pinkpop 2014

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Hoe kom je hierbij Dennis? Ik zou ze graag willen zien in de Ziggo.


was ff teruggraven, maar o.a.

Op Pinkpop ‏@OpPinkpop·10 mrt.<br>
@rockingfields rhcp komt (als aan tourmanager ligt) sowieso naar nl deze zomer, locatie is alleen nog niet zeker.

en

Op Pinkpop ‏@OpPinkpop·10 mrt.<br>
@rockingfields ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat rhcp de vervanger zou zijn, die gaan nu vrijwel zeker ziggodome doen

Kleine toevoeging, de komst van Lenny Kravitz als support act van Stones doet heel sterk vermoeden dat RS dus ook komen.

Hmmm, ik weet niet. zou RHCP wel in de Ziggo willen zien komende zomer! maar even afwachten of dat wel waar is. ik geloof niet alle geruchten meteen..

Overigens, als Lenny vast staat en inderdaad de support act gaat worden voor The Stones deze komende tour in europa, dan kan je er wel vanuit gaan dat The Stones komen. maar goed, niets is 100 % zeker tot dat we het morgen echt gaan horen, of 21 maart als ze zelf de tour datums gaan aankondigen (ook dat is niet officieel tot dat we die datums zien die dag, ha.) het is spannend. had niet verwacht vorig jaar dat ik het spannend zou gaan vinden wie er komen op Pinkpop. dat is toch wel een goed teken, denk ik. :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
27 Namen? Hoop dat het toch wat drukker wordt!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Peter wrote:</div>
Ach, meer muziek is nooit slecht i.m.o. we zullen wel zien hoe dat podium gaat uitpakken. Voor hetzelfde geld komt er geen hond op dat podium af en staat er volgend jaar weer iets anders.

Er zijn altijd van die figuren (vraag me niet waarom die een kaartje hebben) die alles op het hoofdpodium maar crap vinden en de kleine nieuwe onzin totaal “awesome”. Kijk, die gaan wel bij het 4de podium staan als ze de fruitcocktail in de Kalm aan Laan ophebben
icon_wink.gif

Euhm je gaat juist naar een festival voor grote én kleine namen. Als je alleen voor Metallica komt kun je net zo goed naar een los concert gaan. Als er leuke bands op het 4de podium staan, hoe groot of klein dan ook, ga ik daar ook gewoon kijken. Hoe groot een band is en op welk podium die staat boeit mij helemaal niks. Ik sla net zo lief Metallica over als Chef'Special bij wijze van spreken.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
@festivalfanaat, er klopt een heleboel niet aan die line-up gok. Ten eerste ben je het hele 4de podium vergeten, ten 2de op elke dag maar 3 namen op elk podium is nog niet waar dat gebeurt alleen de 1ste dag, en als laatste je bent Nu of Nooit winnaar vergeten oftewel de opener van het festival.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Ik vind het best grappig hoe de line up zo te zien de 'realistische line ups' uit het andere topic gaat overtreffen :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Euhm je gaat juist naar een festival voor grote én kleine namen. Als je alleen voor Metallica komt kun je net zo goed naar een los concert gaan. Als er leuke bands op het 4de podium staan, hoe groot of klein dan ook, ga ik daar ook gewoon kijken. Hoe groot een band is en op welk podium die staat boeit mij helemaal niks. Ik sla net zo lief Metallica over als Chef’Special bij wijze van spreken.
Nou, als ik in mijn spoorboekje moet gaan kiezen tussen een (imo) grote naam en een (imo) kleine naam dan weet ik het wel, hoe leuk zo'n beginnend bandje ook kan zijn. Zoals je zelf al aangaf, die spelen toch al 3x in de week. De ander staat op mijn favorite festival, keuze heel makkelijk!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Ik vind het best grappig hoe de line up zo te zien de ‘realistische line ups’ uit het andere topic gaat overtreffen
icon_biggrin.gif

Haha bedoel je de realistische lineups vóórdat de Stones een serieus gerucht waren of erna :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Ik vind het best grappig hoe de line up zo te zien de ‘realistische line ups’ uit het andere topic gaat overtreffen
icon_biggrin.gif


Haha bedoel je de realistische lineups vóórdat de Stones een serieus gerucht waren of erna
icon_razz.gif
LOL :D
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Zaterdag
Main: Go Back to the Zoo – Joe Bonamassa - Lenny Kravitz – The Rolling Stones
3fm: Portugal. The man – HAIM– Bastille
Tent: Les Djinns – Epica - Gesaffelstein


Zondag
Main: La Chiva Gantiva – Chef' Special – Ed Sheeran – Editors – Arctic Monkeys
3fm: George Ezra – Robert Plant – Rudimental – Paolo Nutini
Tent: Mister & Mississippi – Clean Bandit – The Boxer Rebellion – Crystal Fighters


Maandag:
Main: The strypes – De Staat – Mastodon – Avenged Sevenfold – Metallica
3fm: Milky Chance – The Pretty Reckless – Jake Bugg – Stromae – Arcade Fire
Tent: Mr. Probz – Azier – The neighbourhood – Disclosure – Selah Sue

Podium 4:Regionale en opkomende (inter)nationale bandjes?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Euhm je gaat juist naar een festival voor grote én kleine namen. Als je alleen voor Metallica komt kun je net zo goed naar een los concert gaan. Als er leuke bands op het 4de podium staan, hoe groot of klein dan ook, ga ik daar ook gewoon kijken. Hoe groot een band is en op welk podium die staat boeit mij helemaal niks. Ik sla net zo lief Metallica over als Chef’Special bij wijze van spreken.


Nou, als ik in mijn spoorboekje moet gaan kiezen tussen een (imo) grote naam en een (imo) kleine naam dan weet ik het wel, hoe leuk zo’n beginnend bandje ook kan zijn. Zoals je zelf al aangaf, die spelen toch al 3x in de week. De ander staat op mijn favorite festival, keuze heel makkelijk!

Mwah beginnend en klein zijn niet per se hetzelfde he. Bijvoorbeeld Maximo Park, Broken Bells of London Grammar zou op Pinkpop een vrij kleine naam zijn die ik wel erg graag wil zien, terwijl ik zelf helemaal niks met RHCP heb bijvoorbeeld. Maar als Tony Ebben of Tim Knol komt dan loop ik daar ook snel voorbij ja :D
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Ik neem toch aan dat we de gouden tip ook (eindelijk) nog eens mogen verwachten morgen...
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
@festivalfanaat, er klopt een heleboel niet aan die line-up gok. Ten eerste ben je het hele 4de podium vergeten, ten 2de op elke dag maar 3 namen op elk podium is nog niet waar dat gebeurt alleen de 1ste dag, en als laatste je bent Nu of Nooit winnaar vergeten oftewel de opener van het festival.

Ik wilde dit nog erbij zetten maar ben het uit enthousiasme vergeten ;)

4de podium heb ik niet omdat ik nog geen idee heb welke namen daar zullen spelen, en ik heb maar 3 namen per podium gedaan omdat ik een volledige line-up onmogelijk te voorspellen vind.

Zo goed?
 

Joeri147

Playlistbediener
28 feb 2014
49
0
Eventueel weer Kensington dit jaar? Deden het vorig jaar goed en zijn op dit moment in de studio om een nieuw album op te nemen. Verder is het natuurlijk echt een band van 3fm.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Rolling Stones / Arctic Monkeys / Metallica
Arcade Fire / Editors / Lenny Kravitz
.
Avenged Sevenfold / Mastodon
Ed Sheeran / Stromae / Disclosure
Jake Bugg / Bastille / Kasabian / Fall Out Boy / John Newman / Haim / Biffy Clyro
The 1975 / Rudimental / Within Temptation
.
Joe Bonamassa / Paolo Nutini / Grouplove
Twenty One Pilots / Robert Plant and the Sensational Space Shifters
The Boxer Rebellion / Blood Red Shoes / Epica / Maximo Park / The Strypes / Go Back to the Zoo / De Jeugd van Tegenwoordig / White Lies ChefSpecial / Thomas Azier / Jett Rebel / North Mississippi All Stars / Taymir / Mister & Mississippi / Royal Blood / Jungle / Les Djinn
.



Lijstje dat rond gaat op Graz en ondertussen ook fok, John Mayer zou er waarschijnlijk nog bij komen. Nog niet helemaal zeker of dit het is maar ziet er grotendeels wel realistisch uit.
 

Joeri147

Playlistbediener
28 feb 2014
49
0
Eventueel weer Kensington dit jaar? Deden het vorig jaar goed en zijn op dit moment in de studio om een nieuw album op te nemen. Verder is het natuurlijk echt een band van 3fm.

Geintje, ik lees in een interview van Noorderslag dat het waarschijnlijk pas in het najaar uit zal komen.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Stop maar met het lijstje, Disclosure kan niet die staan dan in de VS. Gewoon een hoax.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
The Rolling Stones / Arctic Monkeys / Metallica<br>
Arcade Fire / Editors / Lenny Kravitz<br>
.<br>
Avenged Sevenfold / Mastodon<br>
Ed Sheeran / Stromae / Disclosure<br>
Jake Bugg / Bastille / Kasabian / Fall Out Boy / John Newman / Haim / Biffy Clyro<br>
The 1975 / Rudimental / Within Temptation<br>
.<br>
Joe Bonamassa / Paolo Nutini / Grouplove<br>
Twenty One Pilots / Robert Plant and the Sensational Space Shifters<br>
The Boxer Rebellion / Blood Red Shoes / Epica / Maximo Park / The Strypes / Go Back to the Zoo / De Jeugd van Tegenwoordig / White Lies ChefSpecial / Thomas Azier / Jett Rebel / North Mississippi All Stars / Taymir / Mister & Mississippi / Royal Blood / Jungle / Les Djinn<br>
.

Lijstje dat rond gaat op Graz en ondertussen ook fok, John Mayer zou er waarschijnlijk nog bij komen. Nog niet helemaal zeker of dit het is maar ziet er grotendeels wel realistisch uit.

Graz heeft ondertussen wel een reputatie wat betreft de namen de dag voor persconferentie lekken. En klinkt inderdaad wel heel realistisch.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Stop maar met het lijstje, Disclosure kan niet die staan dan in de VS. Gewoon een hoax.
Disclosure staat 7 Juni gewoon in de UK hoor.

Edit: Maar ook een data dat weekend in de VS zie ik. Raar :')
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Stop maar met het lijstje, Disclosure kan niet die staan dan in de VS. Gewoon een hoax.

Disclosure staat 7 Juni gewoon in de UK hoor.

Edit: Maar ook een data dat weekend in de VS zie ik. Raar :’)

Field Day zal wel met het grote geld gekomen zijn om hen dat weekend naar Europa te halen (6 juni VS, 7 juni UK), kunnen ze net zo goed op 8 of 9 juni Pinkpop er nog bij nemen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
The Rolling Stones, Arctic Monkeys, Metallica, Arcade Fire, Editors, Lenny Kravitz, Avenged Sevenfold, Mastodon, Ed Sheeran, Stromae, Disclosure, Jake Bugg, Bastille, Kasabian, Fall Out Boy, John Newman, Haim, Biffy Clyro, The 1975, Rudimental, Within Temptation, Joe Bonamassa, Paolo Nutini, Grouplove, Twenty One Pilots, Robert Plant and the Sensational Space Shifters, The Boxer Rebellion, Blood Red Shoes, Epica, Maximo Park, The Strypes, Go Back to the Zoo, De Jeugd van Tegenwoordig, White Lies, Chef’Special, Thomas Azier, Jett Rebel, North Mississippi All Stars, Taymir, Mister & Mississippi, Royal Blood, Jungle, Les Djinns



Ziet er wel erg realistisch uit. Zou zeker een goed jaar zijn voor Pinkpop, ook al is het voor mij geen heel bijzonder programma (ze missen oa London Grammar, Placebo en Franz Ferdinand die op andere festivals staan en die ik erg graag wil zien...). Wel erg blij dat White Lies dan zouden komen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken