Goede Morgen!<br>
Even een opsomming van de afgelopen tijd, zo 1,5 dag voor de persconferentie (tenminste als ik het goed heb, corrigeer me even als ik e.e.a. mis heb.)<br>
Op zaterdag gaan we hoogstwaarschijnlijk The Rolling Stones zien, dan verwacht ik eigenlijk Biffy Clyro als Sub op main voor RS. Red Hot Chili Peppers waren idd in the running als vervanger van RS, maar gaan naar ZiggoDome.<br>
Op zondag was het een flipperkast gisteren middag, maar het gaat toch zoals het er uit ziet toch deze richting op sub: Editors en Head: Arctic Monkeys.<br>
Verder kunnen we concluderen dat andere namen voor de headline plekken in de prullenbak kunnen, waaronder Muse waarvan ik persoonlijk denk dat ze Roskilde aandoen.<br>
Verder waren er gisteren namen voor Hurricane/Southside (DE) 2 weken na Pinkpop: Lykke Li, James Blake, Lily Allen, White Lies, Passenger, Bad Religion, Bonaparte, Bombay Bicycle Club, Rodrigo y Gabriela, Angus & Julia Stone, London Grammar, Blood Red Shoes, Dispatch, You Me At Six, Selah Sue, Skindred, Dave Hause, George Ezra, Twin Atlantic, Blaudzun, Royal Blood, The Preatures, Deaf Havana, Moderat en Crookers. Kunnen we een paar namen van verwachten denk ik, daarnaast kunnen er ook een paar naar BKS.<br>
Waar wij ons druk maken om namen die we morgen kunnen verwachten, maken de Stonesfans zich druk om wel of niet een kaart voor Pinkpop te halen en de mogelijke slaapplaats. De grote vraag is hierin of RS morgen aangekondigd worden op de persconferentie of dat ze 21 maart pas met de tourbevestiging komen. De run op kaarten zal groot worden (ook vanuit die-hard RSfans), daarom hoop ik stiekem dat die plek nog even open blijft. Meestal blijven wel 5 a 6 namen achter op de persconferentie, die volgen dan in de ca 12 weken in de aanloop. whooo, maar 12 weken tot Pinkpop 2014 #zinin