Pinkpop 2014

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Vind Lenny als sub voor The Stones heel logisch. Ze zijn namelijk wel goed bevriend geloof ik. Dus hij zou het alle liefde doen denk ik zo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Als je (blijkbaar) supportact bent, heb je weinig keus, moet Pinkpop hem erbij boeken.
Elke dag een ander thema, Classic / Indie / Metal ik ben tevreden, dik dik tevreden :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Dit dus!
http://festileaks.com/2014/03/lenny-kravitz-en-joe-bonamassa-volgens-aardschok-op-pinkpop-zaterdag/
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Dan kunnen we Lenny Kravitz en Joe Bonamassa toch wel als zekerheiden beschouwen? Dat doe ik onderhand ook wel bijna met Rolling Stones, Arctic Monkeys en Paolo Nutini.

Vraag me vooral af wat het vierde podium gaat worden. Echt onbekende bandjes uit de regio/Nederland of van die 'hippe' aankomende 3fm acts als Circa Waves, I Am Oak, Asgeir, the Neighbourhood. Allemaal namen die door Giel en Michiel zeer worden aangemoedigd.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
595
In elk geval gaan ze het vierde podium niet gebruiken voor de Nederlandse acts (zie Epica en Chef'Special) en ook niet voor dance (Rudimental en Stromae).
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Ik zou Nederlandse bandjes toch niet te snel afschrijven hoor. De kleine/opkomende "3fm bandjes/acts" zie ik daar misschien wel staan. Town of Saints, Taymir, Thomas Azier, Hunting the Robot dat soort namen zouden daar toch wel kunnen spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Nee, 4de podium ga ik waarschijnlijk niet zien, met de lineup zoals hij nu lijkt te worden. Rustig op en neer wandelen tussen main en 3fm-stage, enkel keertje tent misschien. Lekker hoor!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zou Nederlandse bandjes toch niet te snel afschrijven hoor. De kleine/opkomende “3fm bandjes/acts” zie ik daar misschien wel staan. Town of Saints, Taymir, Thomas Azier, Hunting the Robot dat soort namen zouden daar toch wel kunnen spelen.

Zoiets denk ik ook, ik zou er niet te veel van verwachten. Smeets zegt ook al 'niet te gek', de echt goede namen zetten ze wel in de tent.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
595
Als ze er toch alleen maar bands gaan wegzetten die je toch al 3x per week in Nederland kunt zien heeft dat hele podium weinig zin imo.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Wow, als Lenny Kravitz idd een soort van voorpgrogramma is voor The Rolling Stones, kunnen we die bij deze ook wel als zekerheid beschouwen. Een dag met The Rolling Stones, Lenny Kravitz en Joe Bonamassa (held!) is niks mis mee. Ik wil Joe Bonamassa sowieso zien, dus wellicht ga ik er nu sowieso wel heen. Goed nieuws vandaag, morgen zullen we het waarschijnlijk zo goed als allemaal zeker weten. Ben toch wel erg benieuwd aan het worden nu!
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Ach, meer muziek is nooit slecht i.m.o. we zullen wel zien hoe dat podium gaat uitpakken. Voor hetzelfde geld komt er geen hond op dat podium af en staat er volgend jaar weer iets anders.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ach, meer muziek is nooit slecht i.m.o. we zullen wel zien hoe dat podium gaat uitpakken. Voor hetzelfde geld komt er geen hond op dat podium af en staat er volgend jaar weer iets anders.
Er zijn altijd van die figuren (vraag me niet waarom die een kaartje hebben) die alles op het hoofdpodium maar crap vinden en de kleine nieuwe onzin totaal "awesome". Kijk, die gaan wel bij het 4de podium staan als ze de fruitcocktail in de Kalm aan Laan ophebben ;)
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Hahahaha, precies, maar laat dat soort mensen alsjeblieft hun fruitcocktail op Lowlands opdrinken! ;)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Vanop Graz: Lenny Kravitz zou de support act van Rolling Stones zijn, en die is sowieso geboekt. RS daarentegen is blijkbaar nog niet 100% in orde. Volgens normale scenario is Lenny dan sub voor RS, indien het met RS nog misloopt schuift hij op naar headliner. Dan zou Kravitz die naam zijn die ze nog achter de hand hadden?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Goede Morgen!<br>
Even een opsomming van de afgelopen tijd, zo 1,5 dag voor de persconferentie (tenminste als ik het goed heb, corrigeer me even als ik e.e.a. mis heb.)<br>
Op zaterdag gaan we hoogstwaarschijnlijk The Rolling Stones zien, dan verwacht ik eigenlijk Biffy Clyro als Sub op main voor RS. Red Hot Chili Peppers waren idd in the running als vervanger van RS, maar gaan naar ZiggoDome.<br>
Op zondag was het een flipperkast gisteren middag, maar het gaat toch zoals het er uit ziet toch deze richting op sub: Editors en Head: Arctic Monkeys.<br>
Verder kunnen we concluderen dat andere namen voor de headline plekken in de prullenbak kunnen, waaronder Muse waarvan ik persoonlijk denk dat ze Roskilde aandoen.<br>
Verder waren er gisteren namen voor Hurricane/Southside (DE) 2 weken na Pinkpop: Lykke Li, James Blake, Lily Allen, White Lies, Passenger, Bad Religion, Bonaparte, Bombay Bicycle Club, Rodrigo y Gabriela, Angus & Julia Stone, London Grammar, Blood Red Shoes, Dispatch, You Me At Six, Selah Sue, Skindred, Dave Hause, George Ezra, Twin Atlantic, Blaudzun, Royal Blood, The Preatures, Deaf Havana, Moderat en Crookers. Kunnen we een paar namen van verwachten denk ik, daarnaast kunnen er ook een paar naar BKS.<br>
Waar wij ons druk maken om namen die we morgen kunnen verwachten, maken de Stonesfans zich druk om wel of niet een kaart voor Pinkpop te halen en de mogelijke slaapplaats. De grote vraag is hierin of RS morgen aangekondigd worden op de persconferentie of dat ze 21 maart pas met de tourbevestiging komen. De run op kaarten zal groot worden (ook vanuit die-hard RSfans), daarom hoop ik stiekem dat die plek nog even open blijft. Meestal blijven wel 5 a 6 namen achter op de persconferentie, die volgen dan in de ca 12 weken in de aanloop. whooo, maar 12 weken tot Pinkpop 2014 #zinin

Hoe kom je hierbij Dennis? Ik zou ze graag willen zien in de Ziggo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Hoe kom je hierbij Dennis? Ik zou ze graag willen zien in de Ziggo.

was ff teruggraven, maar o.a.
Op Pinkpop ‏@OpPinkpop·10 mrt.
@rockingfields rhcp komt (als aan tourmanager ligt) sowieso naar nl deze zomer, locatie is alleen nog niet zeker.
en
Op Pinkpop ‏@OpPinkpop·10 mrt.
@rockingfields ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat rhcp de vervanger zou zijn, die gaan nu vrijwel zeker ziggodome doen

Kleine toevoeging, de komst van Lenny Kravitz als support act van Stones doet heel sterk vermoeden dat RS dus ook komen.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Mijn voorspelling

Zaterdag:

Main: Rolling Stones - Lenny Kravitz - Joe Bonamassa
3FM: Volbeat - Bastille - Gary Clark Jr.
Tent: Gogol Bordello - The Strypes - Epica

Zondag:

Main: Arctic Monkeys - Editors - Ed Sheeran
3FM: Paolo Nutini - Robert Plant - Rudimental
Tent: Flogging Molly - Boxer Rebellion - HAIM

Maandag:

Main: Metallica - Avenged Sevenfold - Mastodon
3FM: Arcade Fire - Stromae - Jake Bugg
Tent: Crystal Figthers - Maximo Park - Palma Violets
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Zaterdag:
3FM: Volbeat – Bastille – Gary Clark Jr.
Volbeat staat de 7e op SwedenRock, verder aannemelijk.
Ik denk dat ze op Maandag op Main staan, lekker hard er tegenaan die maandag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken