Pinkpop 2014

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Ik lees ook net inderdaad op het fok forum in het AM topic dat ze dus op Pinkpop staan. Stond niet bij welke dag/positie.
Neem aan headliner en op de zondag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ondertussen zegt een ‘goed ingelichte bron’ op Fok dat Arctic Monkeys woensdag een Nederlandse datum aankondigen. Hij hint echter wel naar een standalone gig
Ik lees ook net inderdaad op het fok forum in het AM topic dat ze dus op Pinkpop staan. Stond niet bij welke dag/positie.<br>
Neem aan headliner en op de zondag.
Jongens, wat is het nu, Arctic Monkeys worden woensdag aangekondigd, standalone gig of Pinkpop??
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Nou, veel om gevraagd, maar daar is-ie dan, de post waarvan je wist die zou komen… Niet al te lang meer, het hoge woord kan er nu wel uit, en een verrassing zal het voor niemand meer zijn: Arctic Monkeys komen naar Nederland. Het is nog niet eens zo gek lang rond, maar veel andere opties bleven er niet meer over toen ons kikkerlandje door eigen toedoen wederom het ondergeschoven kindje werd. Over minder dan 3 maanden staan we d'r. De contracten zijn getekend, de aankondiging is aanstaande woensdag. De laatste standalone gig zal dan 3 jaar geleden zijn. Een jaar na Best Kept Secret, de hele setlist op de kop: ik heb er zin an, jullie hopelijk ook.

Dit is het letterlijke citaat. Waarom zou die erbij vermelden dat het ondertussen 3 jaar geleden was dat ze in Nl nog eens een eigen gig deden? Is toch irrelevant als het om een festival gaat?

Los daarvan lijkt het wel op Pinkpop te wijzen: woensdag aangekondigd + zo te zien begin juni.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik weet niet zo goed wat ik uit dat bericht moet opmaken.

'Het is nog niet eens zo gek lang rond, maar veel andere opties bleven er niet meer over toen ons kikkerlandje door eigen toedoen wederom het ondergeschoven kindje werd.'

Uit deze zin maak ik op dat er geen festival is die AM gestrikt heeft in Nederland en dat ze daarom naar een zaal gehaald zijn. Maar andere zinnen verwijzen weer precies naar Pinkpop.. Nouja afwachten maar, ik hoop wel op een standalone gig.
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
Ik vind het sowieso een grote warboel. Ik denk dat ik - totdat Smeets en/of de artiest zelf iets bekend maakt - niets meer aanneem ;) en zeker niet van 3FM. Leidt alleen maar tot teleurstellingen. Zelf hoop ik overigens enorm op AM als headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Dus, een zaalshow voor AM, ZiggoDome denk ik aan. Rest in de prullenmand, zaterdag Stones / zondag Editors / maandag Metallica?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Dus, een zaalshow voor AM, ZiggoDome denk ik aan. Rest in de prullenmand, zaterdag Stones / zondag Editors / maandag Metallica?

Wat nog steeds indrukwekkend zou zijn voor Pinkpop. Zaterdag, maandag en het weekend sowieso uitverkocht. En als de zondag niet lamlendig is zal de verkoop daarvoor ook niet meteen slecht gaan. Doe je het gelijk beter dan de voorbije 5 edities ofzo?
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Mij lijkt het, het meest voor de hand liggend dat we in Nederland nu al 3 jaar geen zaalshow meer gehad hebben en we het als ondergeschoven kindje ook dit jaar weer met een festival zullen moeten doen namelijk pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Dus, een zaalshow voor AM, ZiggoDome denk ik aan. Rest in de prullenmand, zaterdag Stones / zondag Editors / maandag Metallica?

Wat nog steeds indrukwekkend zou zijn voor Pinkpop. Zaterdag, maandag en het weekend sowieso uitverkocht. En als de zondag niet lamlendig is zal de verkoop daarvoor ook niet meteen slecht gaan. Doe je het gelijk beter dan de voorbije 5 edities ofzo?
EENS!! En daarbij op zondag Editors en o.a. Ed Sheeran, Chef’ special, Rudimental, Robert Plant, The Boxer Rebellion lijkt me (over de breedte ;) ) toch sterk.
 

thunder

Playlistbediener
27 jan 2014
13
0
zaterdag RS en Biffy Clyro
zondag Editors en Arctic M
Verder Limp Bizkit en Haim en John Mayor erbij.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div><br>
Dus, een zaalshow voor AM, ZiggoDome denk ik aan. Rest in de prullenmand, zaterdag Stones / zondag Editors / maandag Metallica?


Wat nog steeds indrukwekkend zou zijn voor Pinkpop. Zaterdag, maandag en het weekend sowieso uitverkocht. En als de zondag niet lamlendig is zal de verkoop daarvoor ook niet meteen slecht gaan. Doe je het gelijk beter dan de voorbije 5 edities ofzo?


EENS!! En daarbij op zondag Editors en o.a. Ed Sheeran, Chef’ special, Rudimental, Robert Plant, The Boxer Rebellion lijkt me (over de breedte
icon_wink.gif
) toch sterk.

Zeg nou niet dat je Ed Sheeran, Chef'Special, Rudimental, Robert Plant en The Boxer Rebellion indrukwekkende namen vindt. Dat zijn juist de namen die allemaal erg voorspelbaar en weinig exclusief waren.

Wel grappig om te zien dat nu van alle kanten geruchten komen over allerlei bands. Ik wacht ook maar gewoon af tot woensdag, net als hierboven al gezegd werd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div><br>
Dus, een zaalshow voor AM, ZiggoDome denk ik aan. Rest in de prullenmand, zaterdag Stones / zondag Editors / maandag Metallica?


Wat nog steeds indrukwekkend zou zijn voor Pinkpop. Zaterdag, maandag en het weekend sowieso uitverkocht. En als de zondag niet lamlendig is zal de verkoop daarvoor ook niet meteen slecht gaan. Doe je het gelijk beter dan de voorbije 5 edities ofzo?


EENS!! En daarbij op zondag Editors en o.a. Ed Sheeran, Chef’ special, Rudimental, Robert Plant, The Boxer Rebellion lijkt me (over de breedte
icon_wink.gif
) toch sterk.

Nja, daar zou ik toch maar afwachten tot de line up bekend is. Zoiets kan je nu wel zeggen, maar als ze Ed Sheeran sub maken op hoofdpodium en er in totaal nog 5 Nederlandse namen aan toevoegen, dan is dat een lamlendige dag :D
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div><br><br>
Dus, een zaalshow voor AM, ZiggoDome denk ik aan. Rest in de prullenmand, zaterdag Stones / zondag Editors / maandag Metallica?


Wat nog steeds indrukwekkend zou zijn voor Pinkpop. Zaterdag, maandag en het weekend sowieso uitverkocht. En als de zondag niet lamlendig is zal de verkoop daarvoor ook niet meteen slecht gaan. Doe je het gelijk beter dan de voorbije 5 edities ofzo?


EENS!! En daarbij op zondag Editors en o.a. Ed Sheeran, Chef’ special, Rudimental, Robert Plant, The Boxer Rebellion lijkt me (over de breedte
icon_wink.gif
) toch sterk.


Zeg nou niet dat je Ed Sheeran, Chef’Special, Rudimental, Robert Plant en The Boxer Rebellion indrukwekkende namen vindt. Dat zijn juist de namen die allemaal erg voorspelbaar en weinig exclusief waren.

Wel grappig om te zien dat nu van alle kanten geruchten komen over allerlei bands. Ik wacht ook maar gewoon af tot woensdag, net als hierboven al gezegd werd.

Wat ik wou zeggen. Al deze namen (behalve Robert Plant) zijn op elke straathoek te zien, daarbij is dat met Editors ook zo. Tot nu toe vind ik die zondag maar een klotedag. Alleen Robert Plant zou ik echt nog wel eens willen zien, maar staat ook op Werchter.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zondag is inderdaad erg matig nu. Daar mag nog wel een Arctic Monkeys of Rolling Stones bij. Vind persoonlijk Editors en Boxer Rebellion wel enorm tof, maar die namen zijn niet zo exclusief als Arcade Fire en de Stones bijvoorbeeld.
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Van Lenny Kravitz word ik ook wel vrolijk als dat waar is! Live een geweldenaar! Laten we toch wel hopen dat AM gewoon headliner is op zondag en de Stones op zaterdag.... verder nog ff kasabian, biffy clyro er bij knallen AUB;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Eens! Arctic Monkeys, Kasabian en Biffy Clyro zouden allemaal mooie toevoegingen zijn. Ik hoop zelf qua realistische namen vooral op White Lies, London Grammar, The Naked and Famous, Broken Bells, Drenge, Empire of the Sun, Franz Ferdinand en The Family Rain.
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Eens! Arctic Monkeys, Kasabian en Biffy Clyro zouden allemaal mooie toevoegingen zijn. Ik hoop zelf qua realistische namen vooral op White Lies, London Grammar, The Naked and Famous, Broken Bells, Drenge, Empire of the Sun, Franz Ferdinand en The Family Rain.

Franz Ferdinand zal wel niet, staan op BKS... en of White lies toch nog extra naast Vestrock gaan spelen in NL betwijfel ik ook.. London Grammar, The Naked and Famous zijn ook zeker welkom!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Arctic Monkeys dus gewoon op Pinkpop volgens die betrouwbare bron op Fok.. Jammer, had me net zo verheugd op een show in de Ziggo Dome
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Eens! Arctic Monkeys, Kasabian en Biffy Clyro zouden allemaal mooie toevoegingen zijn. Ik hoop zelf qua realistische namen vooral op White Lies, London Grammar, The Naked and Famous, Broken Bells, Drenge, Empire of the Sun, Franz Ferdinand en The Family Rain.

Franz Ferdinand zal wel niet, staan op BKS… en of White lies toch nog extra naast Vestrock gaan spelen in NL betwijfel ik ook.. London Grammar, The Naked and Famous zijn ook zeker welkom!

Precies, als White Lies toch al in Nederland zijn kunnen ze ook wel even Pinkpop erachteraan doen. Ik zou ze nog niet uitsluiten. Franz Ferdinand lijkt me inderdaad een verkeken zaak aangezien ze al op BKS én in de HMH staan, helaas.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Arctic Monkeys - Editors

Hell yeah!! Die dag kan voor mij niet meer stuk.

Jammer van zo'n Ed Sheeran dan wel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken