Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
594
Geen Vampire Weekend;


Vampire Weekend has added 8 new shows to their spring tour! Check out the new dates here http://vampireweekend.com/?s=live

June 1 - Tulsa, OK - Diamond Ballroom
June 2 - Kansas City, MO - Crossroads
June 4 - Milwaukee, WI - Riverside Theatre
June 5 - Chicago, IL - UIC Pavilion
June 6 - Rochester Hills, MI - Meadow Brook Muisc Festival
June 9 - Buffalo, NY - Buffalo Outer Harbor
June 10 - Charlottesville, VA - nTelos Wireless Pavilion
June 12 - Raleigh, NC - Red Hat Amphitheater
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Vraag net aan Veenstra Veenstra of hij al wist dat de Arctic Monkeys op Pinkpop headliner zijn op de zondag (Twitter). Hij antwoord live op de radio dat hij dat heel erg gaaf zou vinden maar dat hij van niks weet. In andere woorden, hij weet ook niet of Editors wel of niet headlinen, daar is gewoon iemand binnen zijn team vanuit gegaan.

Tja ik hoop nog steeds dat er gewoon een zaal-show komt en een hele dikke andere headliner staat maar dat is puur omdat ik ook naar Rock Werchter ga een liever geen headliners dubbel zie (ik ga ook niet naar Metallica kijken op Werchter)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tja ik hoop nog steeds dat er gewoon een zaal-show komt en een hele dikke andere headliner staat
Ga er maar van uit dat die bron op fok voor 99% betrouwbaar is. Hij reisde ook naar VS voor een intieme AM show die nog niet aangekondigd was en kwam ook al met hints voor andere AM data die ondertussen al bevestigd zijn.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Zou toch prachtig zijn als de editie wordt qua grote namen:

Main: Lenny Kravitz - Rolling Stones
3fm: Biffy Clyro

Main: Editors - Arctic Monkeys
3fm: Kasabian/Fall Out Boy

Main: Avanged Sevenfold - Metallica
3fm:Arcade Fire


Ga ik nu te ver? Het lijkt me toch steeds realistischer te worden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
594
Wat jij zegt gaat niet te ver nee, dat zit er best in dit jaar. Maar die zondag is helemaal niet zo bijzonder nu.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Klopt, maar dit zit wel goed als je Editors als headliner hebt en AM als headliner. Nog een sterke act op 3fm stage en je hebt een top dag. Zou je overigens ook niet verbazen als Rudimental 3fm afsluit.. mega populair en is ook geen act voor 3 uur in de middag als je het mij vraagt.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Tja ik hoop nog steeds dat er gewoon een zaal-show komt en een hele dikke andere headliner staat

Ga er maar van uit dat die bron op fok voor 99% betrouwbaar is. Hij reisde ook naar VS voor een intieme AM show die nog niet aangekondigd was en kwam ook al met hints voor andere AM data die ondertussen al bevestigd zijn.
yes. zeker weten, je kan daar wel vanuit gaan, en logisch gezien zou ik ook niet goed weten wie anders moet headlinen. Editors had gekunt, maar dan hadden ze dat wel meteen erbij vermeld toen Editors aangekondigd waren voor Pinkpop.

Biffy zou op de zondag denk ik beter passen. in mijn vriendenkring zijn veel mensen fan van alle 3 de bands dus dat zou wel een dag zou dat toch bepaald publiek trekt denk ik zo.
The Rolling Stones dag(als ze komen obviously) misschien beter af met iets anders, wat weet ik niet maar goed. Biffy kan ook wel die dag vind ik. Maar dan vind ik Kasabian ook wel geschikt voor die dag.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">KolonelRangpang wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>
Eens! Arctic Monkeys, Kasabian en Biffy Clyro zouden allemaal mooie toevoegingen zijn. Ik hoop zelf qua realistische namen vooral op White Lies, London Grammar, The Naked and Famous, Broken Bells, Drenge, Empire of the Sun, Franz Ferdinand en The Family Rain.


Franz Ferdinand zal wel niet, staan op BKS… en of White lies toch nog extra naast Vestrock gaan spelen in NL betwijfel ik ook.. London Grammar, The Naked and Famous zijn ook zeker welkom!


Precies, als White Lies toch al in Nederland zijn kunnen ze ook wel even Pinkpop erachteraan doen. Ik zou ze nog niet uitsluiten. Franz Ferdinand lijkt me inderdaad een verkeken zaak aangezien ze al op BKS én in de HMH staan, helaas.
White Lies zie ik wel Pinkpop doen ook, als ze er toch zijn.
Franz Ferdinand komt zeker niet, stonden al op Where the wild things are, straks op BKS en Paradiso trouwens, geen HMH. ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Goede Morgen!
Even een opsomming van de afgelopen tijd, zo 1,5 dag voor de persconferentie (tenminste als ik het goed heb, corrigeer me even als ik e.e.a. mis heb.)
Op zaterdag gaan we hoogstwaarschijnlijk The Rolling Stones zien, dan verwacht ik eigenlijk Biffy Clyro als Sub op main voor RS. Red Hot Chili Peppers waren idd in the running als vervanger van RS, maar gaan naar ZiggoDome.
Op zondag was het een flipperkast gisteren middag, maar het gaat toch zoals het er uit ziet toch deze richting op sub: Editors en Head: Arctic Monkeys.
Verder kunnen we concluderen dat andere namen voor de headline plekken in de prullenbak kunnen, waaronder Muse waarvan ik persoonlijk denk dat ze Roskilde aandoen.
Verder waren er gisteren namen voor Hurricane/Southside (DE) 2 weken na Pinkpop: Lykke Li, James Blake, Lily Allen, White Lies, Passenger, Bad Religion, Bonaparte, Bombay Bicycle Club, Rodrigo y Gabriela, Angus & Julia Stone, London Grammar, Blood Red Shoes, Dispatch, You Me At Six, Selah Sue, Skindred, Dave Hause, George Ezra, Twin Atlantic, Blaudzun, Royal Blood, The Preatures, Deaf Havana, Moderat en Crookers. Kunnen we een paar namen van verwachten denk ik, daarnaast kunnen er ook een paar naar BKS.
Waar wij ons druk maken om namen die we morgen kunnen verwachten, maken de Stonesfans zich druk om wel of niet een kaart voor Pinkpop te halen en de mogelijke slaapplaats. De grote vraag is hierin of RS morgen aangekondigd worden op de persconferentie of dat ze 21 maart pas met de tourbevestiging komen. De run op kaarten zal groot worden (ook vanuit die-hard RSfans), daarom hoop ik stiekem dat die plek nog even open blijft. Meestal blijven wel 5 a 6 namen achter op de persconferentie, die volgen dan in de ca 12 weken in de aanloop. whooo, maar 12 weken tot Pinkpop 2014 #zinin
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik wil the Rolling Stones zien, dat zal de enige reden worden dat ik naar Landgraaf ga afreizen dit jaar, dus ik hoop dat ze of morgen aangekondigd worden of dat wanneer ze aangekondigd worden er nog kaarten zijn. En anders hoop ik dat ze ergens anders in de buurt staan waar ik heen kan gaan.

Toch Arctic Monkeys als headliner, wel netjes! Maar goed ik hoop voor Pinkpop dat dit de laatste keer is dat ze zo'n perspresentatie doen en zo laat pas beginnen met de kaartverkoop want willen ze concurreren met RW dan zullen ze er net zo vroeg bij moeten zijn als RW. Dit jaar zal niet het laatste jaar zijn dat ik wil kiezen tussen die 2 en op deze manier is het een hele lastige keuze aangezien je voor Werchter je kaartje nu al moet hebben terwijl je voor Pinkpop nog niet eens precies weet wie er allemaal staan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
594
Ben ik met je eens Weckoj. Ik zou graag een dagticket voor Werchter gekocht hebben op de dag dat Placebo komt, maar bleef er maar even op hopen dat die nog wel naar Pinkpop zouden komen. Nu is een weekje geleden bekend geworden dat dat dus niet doorgaat, maar Werchter is al lang uitverkocht.

12 Weken klinkt nog heel kort Dennis, haha. Ik verwacht niet dat de Stones een uitzondering maken voor Pinkpop. Als de tour op 21 maart bekend gemaakt wordt, zit Pinkpop er ook dan pas bij. Ik zie liever Coldplay of Muse dan de Stones, maar dat gaat toch niet meer gebeuren. Dus laat de Stones maar komen, wordt een heel bijzonder optreden. Met Metallica en Arctic Monkeys erbij heb je dan drie mooie headliners met daaronder ook nog fantastische namen. Ik wacht hoopvol de persconferentie af.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ja, in principe heb je gelijk. Maar bij Werchter is bij de start VVK ook niet de gehele lineup bekend toch? Het zal wel een enorm goede zet zijn voor Pinkpop om met Early-Bird tickets te komen, bij voorkeur in december. 1 naam noemen en de Early-Bird verkoop starten voor Weekendkaarten. Lijkt me niet geheel onaannemelijk om die stap te gaan maken toch? De persconferentie is wel een commercieel dingetje voor Pinkpop publiciteit, zorgt wel voor genoeg gesprekstof, mag van mij wel blijven.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
@dennisvdbr, ik zou Biffy Clyro op 3fm zetten. RS brengen ongetwijfeld een grote support act mee, naar alle waarschijnlijkheid Lenny Kravitz. Die zal dan wel subben lijkt me.
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
Stones, Kravitz, Arctic Monkeys... pff, nu begint het toch wel echt te kriebelen naar morgen toe zeg. Deze 3 namen zijn al het meest briljante op een festival sinds eh.. heel lang!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
@dennisvdbr, ik zou Biffy Clyro op 3fm zetten. RS brengen ongetwijfeld een grote support act mee, naar alle waarschijnlijkheid Lenny Kravitz. Die zal dan wel subben lijkt me.
Lenny Kravitz, is dat serieus nieuws, dat is toch meer als 10 jaar geleden dat hij support act was, of heb ik iets gemist?
Vorige tour waren het o.a. (op diverse locaties verdeeld) The Temper Trap, Gary Clark Jr, Jake Bugg, Tom Odell, Bill Wyman, Mary J. Blige, Jeff Beck, Eric Clapton, Florence Welch, John Mayer, Bruce Springsteen, Lady Gaga en The Black Keys.
John Mayer dan maar doen???
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Het kan toch niet vanuit het niets komen dat Aardschok Lenny Kravitz voor Pinkpop noemt? En dezelfde bron die sprak over TW Classic zei ook dat de support een act is met hits in de jaren 90...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Het kan toch niet vanuit het niets komen dat Aardschok Lenny Kravitz voor Pinkpop noemt? En dezelfde bron die sprak over TW Classic zei ook dat de support een act is met hits in de jaren 90…
Ja, daar zit wat in. Het kan ook zijn dat TW en Pinkpop andere support acts hebben. De Stones wisselde bij 50&counting-tour ook vaak van supportact.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
...dat Aardschok Lenny Kravitz voor Pinkpop noemt?...
... en Joe Bonamassa ? ... ook op zaterdag??
Ik ga me nog even bedenken of ik nog een lineup voorspelling ga doen... #PP14 #ZININ
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken