Pinkpop 2014

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
3FM probeert weer grappig te doen met een nep Jan Smeets als ik Twitter moet geloven.

Edit: Ja dit hierboven dus :')
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ondertussen wel Les Djinns erbij, Winnaar NON.<br>
Spelen ook in Paradiso
Dit laatste nieuws klopt wel idd, Les Djinns opener, dat andere was een enorme slechte prank van 3fm.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Les Djinns zegt me niks. Maar de festivalopener vind ik meestal niet zo boeiend.

@ Openingspost, Les Djinns kan er dus bij. En Placebo kan helaas uit de geruchtenlijst.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Kijk aan. Zo gebeurt er dagen niets, en zo hebben we een saaie tv avond wat te doen. RS dus pas 21 met nieuws? Dan laat Pinkpop de zaterdag headliner plek leeg as woensdag, tenminste als dat de Rolling Stones plek is en mits ze komen. Zorgt bij Stonesfans voor verwarring bij start voorverkoop, maar voor Pinkpopgangers meer kansen de 15e een kaartje te hebben.
 

LucR

Campingartiest
10 nov 2013
67
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">LucR wrote:</div>
Toch is het wel opvallend, want het impliceert dat ze andere jaren geen goede of in ieder geval mindere line-up hadden.

Leg uit. Als ze vorig jaar mailtjes hadden gestuurd hadden ze ook wel gezegd dat ze een sterk programma hadden. Ieder festival schept graag op over de line-up, ik zie niet in waarom dit ineens een bevestiging is dat The Stones zullen komen.

Nou, uit het uitleggen waarom ze dit jaar eerder laten weten of je als vrijwilliger geaccepteerd bent of niet (namelijk 'omdat het programma van Pinkpop dit jaar zeer sterk is' en ze denken dat de kaartjes snel zijn uitverkocht) maakte ik op dat ze dit eerdere jaren niet deden. Hiermee zeggen ze dus eigenlijk dat de line-up van de komende editie beter is dan die van eerdere. Hoe je hieruit een bevestiging van de Rolling Stones kunt halen, weet ik ook niet (en dat heb ik ook niet gezegd), maar het is wel opvallend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Op de persconferentie komt ook nog een surprise-act die ook op Pinkpop zal staan, misschien Paolo Nutini?? Dat was de eerste naam die in me op kwam na de NRC-leak.
wacht eens even. Die Nutini is woensdagochtend bij Giel op 3fm. Lijkt me idd enorm grote kans dat hij op de persconferentie en dus ook Pinkpop staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Oei Oei Oei, 3fm maakt er een potje van.
Het management van de Rolling Stones kan de nep-aankondiging dat de band naar Pinkpop komt niet waarderen. Dat zegt Pinkpopbaas Jan Smeets.

Zie hier het hele artikel van L1.
http://www.l1.nl/nieuws/246685-rolling-stones-kan-niet-lachen-om-grap-3fm
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Zaterdagavond naar Fall Out Boy geweest waar 2 mogelijke PP namen stonden, (the Pretty Reckless voorprogramma en Fall Out Boy hoofdact)

The Pretty Reckless had ik live filmpjes gezien van 2011 en ze zijn er echt op vooruit gegaan! Zou leuk zijn voor de tent/3FM stage

Fall Out Boy is echt top, alleen gaat geen mensen sleuren naar PP, ze waren muziekaal in orde, qua show idem alleen t probleem is meer, er waren veel kleine meisjes = weinig geld = niet naar een festival.. Verder was de sfeer ook niet zo dat je zegt wauw die zijn allemaal die hard FOB fans. Nogmaals het is echt een strakke band om op 5 uur in de middag op main stage of rond etenstijd op 3FM [6uur] maar zie het helaas niet gebeuren, wat ik jammer vind want ze zijn zo vet

Denk dus dat we eerstgenoemde naam sneller zien dan laatsgenoemde, want die hebben geen shows in NL gepland
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Op de persconferentie komt ook nog een surprise-act die ook op Pinkpop zal staan, misschien Paolo Nutini?? Dat was de eerste naam die in me op kwam na de NRC-leak.

wacht eens even. Die Nutini is woensdagochtend bij Giel op 3fm. Lijkt me idd enorm grote kans dat hij op de persconferentie en dus ook Pinkpop staat.

Die 'verrassing' die komende woensdag als derde band optreedt is Les Djinns.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div><br>
Op de persconferentie komt ook nog een surprise-act die ook op Pinkpop zal staan, misschien Paolo Nutini?? Dat was de eerste naam die in me op kwam na de NRC-leak.


wacht eens even. Die Nutini is woensdagochtend bij Giel op 3fm. Lijkt me idd enorm grote kans dat hij op de persconferentie en dus ook Pinkpop staat.


Die ‘verrassing’ die komende woensdag als derde band optreedt is Les Djinns.

Nee hoor : de 3de Jan Smeets Award uitgereikt en is er een miniconcert van THE BOXER REBELLION en optredens van EPICA, de winnaar van de Limburgse bandwedstrijd ‘Nu of Nooit’ en nog één surprise-act.
Les Djinns is de winnaar van de Nu of Nooit finale, wel bij de les blijven he.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Wat een ontzettend slechte grap van 3FM. Ik zou ze lekker aan de kant schuiven nu, neem Radio Veronica als partner... zijn er ook meteen betere bands.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
http://metmichiel.3fm.nl/weekthema/19/pinkpop-headliner-editors-in-de-spotlights

Vind dit wel opmerkelijk, betekend dit dat Editors TOCH headlinen op PP?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hmm dat is idd wel vreemd.. Op de Pinkpop site is nergens het woord headliner in combinatie met Editors gebruikt. Maar toch geen Arctic Monkeys dan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ik kan nog geen definitieve conclusie halen of Editors wel/niet headlinen. Het staat nergens als zodanig genoemd, dus daarom geen headliner. Of Arctic Monkeys wel/niet komen is ook nog niet heel zeker, de kans dat zij de zondag headliner worden is van de voorbij komende namen wel het grootst. Of Michiel van 3fm ze deze week in het zonnetje zet, leuk maar zegt verder niets.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div><br><br>
Op de persconferentie komt ook nog een surprise-act die ook op Pinkpop zal staan, misschien Paolo Nutini?? Dat was de eerste naam die in me op kwam na de NRC-leak.


wacht eens even. Die Nutini is woensdagochtend bij Giel op 3fm. Lijkt me idd enorm grote kans dat hij op de persconferentie en dus ook Pinkpop staat.


Die ‘verrassing’ die komende woensdag als derde band optreedt is Les Djinns.


Nee hoor :<br>

de 3de Jan Smeets Award uitgereikt en is er een miniconcert van THE BOXER REBELLION en optredens van EPICA, de winnaar van de Limburgse bandwedstrijd ‘Nu of Nooit’ en nog één surprise-act.

Les Djinns is de winnaar van de Nu of Nooit finale, wel bij de les blijven he.

Oh dacht op facebook gelezen te hebben dat Les Djinns ook woensdag optreedt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken