Pinkpop 2014

Depatrick

Nieuw lid
30 jan 2014
3
0
Maar hoe laat lagen die kaarten in de winkel dan? Want ik ging er toch wel van uit toen ik om 10:01 uur via ticketmaster in de wachtrij gezet werd, de weekendkaarten te kunnen bemachtigen? Of krijgen de winkels voorrang?

Edit: begrijp van vorige pagina dat je ver voor 10 uur al in de rij kon staan online? Hoe laat ging die open dan?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Ik ging om 9 uur in de rij staan op internet, toen gaf hij aan dat de wachttijd 30-60 minuten was. Iets over tien was ik er toen door. Je moet er echt geluk mee hebben dat dat rondje net na tien uur vol is. Want als je eerder dan tien uur klaar bent met wachten, begin je weer gewoon opnieuw.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ik had op twee locaties 4 laptops/iPads klaarstaan, en drie van die gingen echt letterlijk 5 seconde ervoor opnieuw :( Maar wel voor iedereen weekendtickets/zaterdagtickets kunnen krijgen :D:D:D
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Sorry hoor, maar dit is gewoon verschrikkelijk. Vaste pinkpop gangers kunnen nu grotendeels niet gaan. Als Jan de Stones gewoon morgen bekend had gemaakt konden te echte pinkpoppers tenminste gaan, en dan verkoop je toch uit. Ik ben het even zat met pinkpop. Op naar graspop.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Sorry voor iedereen die hier zolang mee bezig is geweest en geen kaart heeft, ik ben zelf natuurlijk wel blij dat ik 2 weekend kaarten heb kunnen bemachtigen word een top feessie!!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ben het wel helemaal eens met Dennis dat er Earl-Birds moeten komen. Ik heb nu geluk gehad, maar ik ga niet ieder jaar naar Pinkpop. Nou vind ik dat ik met mijn 3 eerdere Pinkpop keren nog wel kaarten 'verdien' maar het is natuurlijk verschikkelijk dat er mensen al jaaaaaaaaaaaaaaaaren naar Pinkpop gaan en er door de Stones nu niet bij kunnen zijn. Er gaan zooooveel mensen voor de eerste keer nu.

Jan zal nu wel een enorme boost krijgen, ook voor de komende jaren. U2 lijkt me nu ook niet meer uitgesloten. En van al die nieuwe mensen die speciaal voor de Stones komen zullen er ook wel een hoop blijven hangen.

Voor volgend jaar hoop ik alvast op Muse-Coldplay-U2 en anders één van die drie vervangen door de Foo's of door Radiohead.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Dan krijgen we volgend jaar hetzelfde met U2 natuurlijk. Nouja uiteindelijk heeft iedereen even veel 'recht' op kaartjes. Ik verwijt niemand iets, behalve Pinkpop dat ze de Stones bekend hebben gemaakt vóór de kaartverkoop.

We hebben nog niet gehoord van Dennis :p. Is het gelukt Dennis?
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Nee ik moet zeggen in landgraaf slecht geregeld,
we stonden in een hele lange rij zoals verwacht maar na een uur staan toen de winkel open was en pas een paar meter te zijn opgeschoten kregen we te horen dat een printer kapot zou zijn bij het vvv kantoor. Na enige tijd nog gewacht te hebben kregen we al t bericht dat de zaterdag en de weekend kaarten uitverkocht waren.
Uiteindelijk hebben we nog kaarten voor de zondag en de maandag kunnen krijgen maar ik vraag me wel af waarom dat je 6 kaarten p.p kan krijgen, 2 of 3 vind ik voldoende vooral met deze sterke line up want dan geef je meer mensen de kans en ook vooral de trouwe pinkpopgangers om naar pinkpop te gaan.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
6 per keer is van de andere kant weer goed, want anders ruk je groepjes uit elkaar. Tja als zelfs mensen als Dennis geen tickets hebben zou dat wel extreem lullig zijn. De hele dag hebben we het nergens anders over en dat al voor een half jaar lang nu en dan hebben sommigen geen tickets. Als ik hoor dat iemand kaarten over heeft, zal ik kijken wat er gedaan kan worden.

Maar goed, dit kun je niemand echt kwalijk nemen (behalve de doorverkopers) want als ik Smeets was geweest had ik deze problemen ook voor lief genomen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Tis niet Smeets' schuld, Pinkpop heeft gewoon een té sterke lineup dit jaar. Dan verkoopt het inderdaad wel uit in recordtijd. Ik heb wel een weekendticket, maar degene met wie ik zou gaan niet. Kijk nog wel hoe wij het gaan oplossen, maar wel mooi balen.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Tis niet Smeets’ schuld, Pinkpop heeft gewoon een té sterke lineup dit jaar. Dan verkoopt het inderdaad wel uit in recordtijd. Ik heb wel een weekendticket, maar degene met wie ik zou gaan niet. Kijk nog wel hoe wij het gaan oplossen, maar wel mooi balen.

het is wèl Smeets' schuld. Als hij de Stones volgende week bekend had gemaakt hadden de echte pinkpoppers nu tenminste een kaartje gehad, ipv allemaal die eendagsvliegen die volgend jaar niet meer komen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
zou dat was me het voorverkoopje wel. Iedereen van mijn groep trouwens weekendtickets kunnen bemachtigen. dus tevreden :)

ps: klopt het dat de rest van het forum het niet meer doet, kan alleen op deze pinkpop forum komen...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Tis niet Smeets’ schuld, Pinkpop heeft gewoon een té sterke lineup dit jaar. Dan verkoopt het inderdaad wel uit in recordtijd. Ik heb wel een weekendticket, maar degene met wie ik zou gaan niet. Kijk nog wel hoe wij het gaan oplossen, maar wel mooi balen.

het is wèl Smeets’ schuld. Als hij de Stones volgende week bekend had gemaakt hadden de echte pinkpoppers nu tenminste een kaartje gehad, ipv allemaal die eendagsvliegen die volgend jaar niet meer komen.

Ja dat is zeker waar. Maar Smeets heeft er helemaal geen invloed op wanneer de Stones bekend gemaakt worden. Dat regelen de Stones en Mojo. Het is inderdaad ronduit belachelijk dat de Stones bekend gemaakt worden voordat de kaartverkoop begint.

TW Classic overigens ook uitverkocht binnen een uur :')

zou dat was me het voorverkoopje wel. Iedereen van mijn groep trouwens weekendtickets kunnen bemachtigen. dus tevreden
icon_smile.gif


ps: klopt het dat de rest van het forum het niet meer doet, kan alleen op deze pinkpop forum komen…

Ja alleen het forumoverzicht is stuk. Als je via de homepage of via je geschiedenis naar een ander forumdeel gaat kun je daar wel komen.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">festivalfanaat wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>
Tis niet Smeets’ schuld, Pinkpop heeft gewoon een té sterke lineup dit jaar. Dan verkoopt het inderdaad wel uit in recordtijd. Ik heb wel een weekendticket, maar degene met wie ik zou gaan niet. Kijk nog wel hoe wij het gaan oplossen, maar wel mooi balen.


het is wèl Smeets’ schuld. Als hij de Stones volgende week bekend had gemaakt hadden de echte pinkpoppers nu tenminste een kaartje gehad, ipv allemaal die eendagsvliegen die volgend jaar niet meer komen.


Ja dat is zeker waar. Maar Smeets heeft er helemaal geen invloed op wanneer de Stones bekend gemaakt worden. Dat regelen de Stones en Mojo. Het is inderdaad ronduit belachelijk dat de Stones bekend gemaakt worden voordat de kaartverkoop begint.

TW Classic overigens ook uitverkocht binnen een uur :’)

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>
zou dat was me het voorverkoopje wel. Iedereen van mijn groep trouwens weekendtickets kunnen bemachtigen. dus tevreden
icon_smile.gif


ps: klopt het dat de rest van het forum het niet meer doet, kan alleen op deze pinkpop forum komen…


Ja alleen het forumoverzicht is stuk. Als je via de homepage of via je geschiedenis naar een ander forumdeel gaat kun je daar wel komen.

Je geraakt op het werchter forum bijvoorbeeld door. festileaks..com/forum/rockwerchter in te typen.


Die advertentie is echt wel heel triest. 450 euro per stuk dan nog wel. Dat zijn echt mensen dat je op hun gezicht wilt kloppen!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ze hadden Rolling Stones gewoon op een aparte dag op megaland moeten zetten, en niet op het festival. Opgelost :)
 

guus-25

Nieuw lid
15 mrt 2014
1
0
Even een vraagje, ik zit eraan te denken om zondag naar Pinkpop te komen. Nu is de heenreis geen probleem, gewoon met de trein, maar 's avonds... Ik las ergens dat je na afloop met de trein tot bepaalde steden terug kon reizen. Onder andere naar Den Bosch, klopt dit en heeft een van jullie ervaring met de trein naar PP?

Alvast bedankt!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Even een vraagje, ik zit eraan te denken om zondag naar Pinkpop te komen. Nu is de heenreis geen probleem, gewoon met de trein, maar ‘s avonds… Ik las ergens dat je na afloop met de trein tot bepaalde steden terug kon reizen. Onder andere naar Den Bosch, klopt dit en heeft een van jullie ervaring met de trein naar PP?

Alvast bedankt!

ligt eraan waar je vandaan komt inderdaad. het eerste jaar pinkpop moest ik eigenlijk ook vroeger weg had om de trein te halen, volgens mij net toen FooFighters begon. dus de hoofdact mis je dan inderdaad wat jammer is. het vervelende is, is dat je ook nog minstens 20 min kwijt bent om naar het station te komen van Landgraaf zelf. laat staan bij een station aankomen waar je eindelijk een intercity kan pakken. maar ben sindsdien nooit meer op de avond zelf teruggegaan, kon toen uiteindelijk met iemand meerijden zodat ik toch nog FF kon zien :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
Zo daar ben ik, eerst het slechte nieuws, geen Stones voor deze Pinkpopganger. Vrouw thuis gelaten aan ticketservice. Zelf 2 man sterk vroeg in de ochtend naar vvv, voor het plan 3 zat en 2 wknd... Komen aan, schatting 50 man. Aansluiten in een ongeorganiseerd cirkeltje. Blijkt dat iemand nummers heeft uitgedeeld, waren net op (balpen op een kladblok), niets legitieme dus. Maar blijkbaar velen ingetrapt en huiswaarts gegaan, om terug te komen met "ik heb een nummer". Ja Ja... Duurt lang tot 10 uur. De eerste hadden gisterenavond een heus tentenkamp opgezet met slaapzakken, stoelen, kratten bier en nog meer onzin. Plus winkel was al om 6 uur open en werd al druk bezocht, ook bezoekerstoilet. Werd achter ons al langzaam drukker, door L1 gefotografeerd (ik sta er zelfs op). 10 uur open. De eerste geïrriteerde begon al te roepen "niet duwen". En 1 van de eerste klanten van haar stokje!!! Politie, Ambulance erbij en alles 20 minutenlang stilgelegen. Het wordt langzaamaan grimmiger want er sluiten mensen bij die door de ongeorganiseerde cirkel later opkomers voor zich zien ongeacht de immense rij achter ons, het was inmiddels duwen en ieder voor zich, maar telkens 2 per keer naar binnen? Toen door het publiek de schokgolf, internet uitverkocht. Niet veel later een blaadje aan de deur met voor mij de deur op 3 meter afstand, weekend kaarten uitverkocht. Als Pinkpopganger ga je door, dagkaarten. Deur 2 meter voor me, niet veel later, zaterdag uitverkocht! Veel afhakers na dat moment. Andere vaste Pinkpopper naast me besluit net als ik en vele met ons door voor zondag en maandag. Maar hij had het probleem, max 6 kaarten en hij moest voor 4 pers... Mijn metgezellen waren inmiddels weggegaan of uitgeschakeld, dus ik had alleen voor mezelf nodig. Na zijn vriendelijke verzoek kon ik hem helpen, vrij kort erna stonden we samen binnen. Met veel blijdschap bestelde ik de kaarten voor zondag en maandag. Het zijn dus geen Stones, maar wel zondag en pinkstermaandag voor mij, gelukkig toch iets. Kortom, voorverkoop een groot fiasco!! Nog nooit zo'n dramatische voorverkoop meegemaakt voor Pinkpop. Hoop nooit meer. Volgend jaar aub Early Bird Tickets!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken