<div class="d4p-bbt-quote-title">
festivalfanaat wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Black Lies wrote:</div><br>
Tis niet Smeets’ schuld, Pinkpop heeft gewoon een té sterke lineup dit jaar. Dan verkoopt het inderdaad wel uit in recordtijd. Ik heb wel een weekendticket, maar degene met wie ik zou gaan niet. Kijk nog wel hoe wij het gaan oplossen, maar wel mooi balen.
het is wèl Smeets’ schuld. Als hij de Stones volgende week bekend had gemaakt hadden de echte pinkpoppers nu tenminste een kaartje gehad, ipv allemaal die eendagsvliegen die volgend jaar niet meer komen.
Ja dat is zeker waar. Maar Smeets heeft er helemaal geen invloed op wanneer de Stones bekend gemaakt worden. Dat regelen de Stones en Mojo. Het is inderdaad ronduit belachelijk dat de Stones bekend gemaakt worden voordat de kaartverkoop begint.
TW Classic overigens ook uitverkocht binnen een uur :’)
<div class="d4p-bbt-quote-title">
JB7x wrote:</div>
zou dat was me het voorverkoopje wel. Iedereen van mijn groep trouwens weekendtickets kunnen bemachtigen. dus tevreden
ps: klopt het dat de rest van het forum het niet meer doet, kan alleen op deze pinkpop forum komen…
Ja alleen het forumoverzicht is stuk. Als je via de homepage of via je geschiedenis naar een ander forumdeel gaat kun je daar wel komen.