Pinkpop 2014

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Balen heren! Ik heb met jullie te doen. En maat van mij(ook trouw pinkpopbezoeker) was ook enorm teleurgesteld. Toen hij op marktplaats keek werd hij zo kwaad van alle 'vuile natnekken' daar dat hij met een kerel heeft afgesproken die 6 weekendkaarten verkocht. Hij bood voor de grap 4.000 euro. Iemand(achteraf een onzinbieder) ging daar overheen met 4.800. Nu heeft hij de verkoper wijsgemaakt dat hij de kaarten morgen op komt halen, en komt hij niet opdagen. Ik vond het wel een geniale actie. Zouden we eigenlijk massaal moeten doen, maargoed. Achteraf is het gewoon balen dat de Stones hun tourdata precies rond deze tijd bekend maakten.

Dan nog iets over tweedehands kaarten: NIET DOEN!!!. Al koop je kaarten voor de dubbele prijs: Als pinkpop ziet dat de kaarten voor meer worden verkocht dat dat ze de kaarten zelf verkochten, kunnen ze de kaarten de-activeren. Ik weet niet hoe pinkpop daar in staat, maar het kan dus wel!! Vooral dus bij e-tickets. Mensen in mijn omgeving hebben het vaker met andere festivals meegemaakt.

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Pinkpop doet dat niet zelf, maar Ticketmaster doet dat. Het lijkt me sowieso niet erg moeilijk om dat te achterhalen. Je kijkt op marktplaats en ziet dat ene P. De Vries twee zaterdagkaarten aanbiedt voor 200 euro per stuk, koud kunstje om in de database op te zoeken welke kaarten op zijn naam staan. Dan worden die gewoon geblokkeerd en is de koper gedupeerd.

Als je al tweedehands kaarten koopt, betaal dan maximaal 120% van de oorspronkelijke prijs. Ik vind het heel zuur dat vaste bezoekers nu geen kaarten hebben kunnen krijgen doordat de Stones komen, zeker Dennis leeft hier al een jaar naartoe en kan nu maar twee dagen komen. Ik vind dat Pinkpop hier lering uit moet trekken, gewoon ook in december al beginnen. Dan kan iedereen kaarten kopen, die kaarten wil kopen. Nu was het gewoon een loterij, slaat nergens op. Ik vind het zelf niet zo'n probleem dat ik maar twee dagen kan gaan, die zaterdag interesseert me niet zo veel. Maar het is belachelijk om hier te lezen dat mensen zoals Dennis en Sam geen kaarten hebben kunnen krijgen.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dennis vind het echt kut voor je dat je geen weekendkaartjes hebt. Er is echt iets serieus mis met deze editie naar mijn mening, ik lees hier mensen die de mensen afkraken die alleen voor de Stones komen maar die hebben hetzelfde probleem als de vaste Pinkpopgangers. Een vriend van mijn ouders gaat al sinds de jaren 70 ofzo elke keer als ze naar Nederland komen naar de Stones en zat dus ook klaar met 3 laptops en een iPad maar heeft naast zaterdag tickets gegrepen. Dus naast de vaste pinkpopgangers die teleurgesteld worden zijn er ook een hoop vaste Stones fans die geen kaartje hebben dit jaar.

Smeets zei dat de line-up van volgend jaar nog beter zou worden, dat klinkt nu niet echt heel positief moet ik zeggen. Dat zou dus betekenen dat er weer 3 grote bands komen en dan krijg je hetzelfde als dit jaar. Fans van de bands worden teleurgesteld en fans van Pinkpop ook...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik heb vandaag wel veel plezier gehad met het bellen van die Marktplaats klootzakken. Vooral Mitch is me er eentje: 0639546146. Zaterdagkaarten voor 200,- per stuk verkopen, dan ben je echt een groot stuk verdriet.
 

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
Brekend?

http://www.nu.nl/achterklap/3728553/vriendin-mick-jagger-dood-gevonden-in-appartement.html

Vriendin Mick Jagger heeft naar het schijnt zojuist zelfmoord gepleegd.
Als dit maar geen consequenties heeft voor..

 

Joeri147

Playlistbediener
28 feb 2014
49
0
http://www.pinkpopcentral.nl/blog/smeets-dik-tevreden-over-kaartverkoop-zorgen-om-trouwe-pinkpopganger/

Smeets heeft wel door dat veel 'echte' pinkpopgangers benadeeld zijn en dat het hem problemen op gaat leveren. Wel opmerkelijk dat hij zegt dat er geen mogelijkheid was voor een pre-sale.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ook leuk om mee te bieden op die advertenties en die pannenkoeken op te bellen. Leuker dan gedacht. Samen met wat vrienden even dat klotevolk gek maken door heel hoog te bieden!

Geen zondag en maandag voor mij. Ik wil wel echt alles of niets.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Hahaha @gloeilamp wat vertel je ze dan? Ik heb met een vriend enthousiast gezorgd dat mensen hun advertenie eraf haalden door te zeggen dat ik ze op die voorwaarde zou kopen ^^.(via mail, dat wel) Bahbah. 4 Zaterdagkaarten 'omdat mijn vrienden niet meekunnen'. Maar wel 230 per stuk. Ik werd toch redelijk giftig van al die advertenties. Wat een laag niveau heb je dan...
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Vraagje: wat voor bandjes krijg je met dagkaarten? En kan je dan ook het terrein op en af? Heb namelijk misgegrepen met de weekend kaarten en dag kaarten voor zaterdag en zondag gekocht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
zo zeg @johanpp ik zie ook!!! Heilige Geest!?!? Potverdikke, zo hoeft het ook niet. Wat gaan hier de consequenties van zijn:
http://mobiel.nu.nl/entertainment/3728553/vriendin-mick-jagger-dood-gevonden-in-appartement.html
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.778
Vraagje: wat voor bandjes krijg je met dagkaarten? En kan je dan ook het terrein op en af? Heb namelijk misgegrepen met de weekend kaarten en dag kaarten voor zaterdag en zondag gekocht.
Dagkaarten hebben geen polsbandjes, kaartje = entree. Polsbandjes zijn voor, camping A, B of C (of D indien aanwezig) en voor weekendbezoekers zonder camping, zijn 5 soorten polsbandjes, kaartje + polsbandje = entree op terrein of camping en onbeperkt in en uitloop. Volgens mij kan je met een dagkaart een stempel krijgen voor terrein uit en inloop, dacht ik.
 

Jethro Willems

Playlistbediener
17 mrt 2014
17
0
Ik heb vandaag wel veel plezier gehad met het bellen van die Marktplaats klootzakken. Vooral Mitch is me er eentje: 0639546146. Zaterdagkaarten voor 200,- per stuk verkopen, dan ben je echt een groot stuk verdriet.

Kwam ook een gozer tegen die 500 vroeg voor een kaartje. Die heeft nu in ieder geval wel een abonnemenje op een Sms datingsite site gekregen á 3 euro pet ontvangen bericht.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Even iets heel anders,
Ik weet niet of iemand er al bij stil heeft gestaan maar fans van de stones gaan masaal naar pinkpop dat was al duidelijk,
maar de stone fans hebben ook veel weekend kaarten gekocht om ALLEEN de stones gezien,
dus ga ik ervanuit dat veel van deze mensen ook alleen de zaterdag gaan,
De campings zullen slechts gevuld zijn en op de zondag en de maandag zullen er minder mensen zijn op het festival doordat de mensen met weekend kaarten weg blijven (tenminste dat lijkt mij)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Even iets heel anders,<br>
Ik weet niet of iemand er al bij stil heeft gestaan maar fans van de stones gaan masaal naar pinkpop dat was al duidelijk,<br>
maar de stone fans hebben ook veel weekend kaarten gekocht om ALLEEN de stones gezien,<br>
dus ga ik ervanuit dat veel van deze mensen ook alleen de zaterdag gaan,<br>
De campings zullen slechts gevuld zijn en op de zondag en de maandag zullen er minder mensen zijn op het festival doordat de mensen met weekend kaarten weg blijven (tenminste dat lijkt mij)

Dit lijkt me heel sterk omdat de weekend kaarten voor de dagkaarten uitverkocht waren, waarom een weekendkaart kopen als je toch alleen maar zaterdag gaat?
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Stones fans willen bijna ieder bedrag betalen dus geen zaterdagticket dan maar een weekendticket ongeacht de prijs en ik denk idd ook dat het zo gaat lopen dat het rustiger word op de andere dagen ikzelf vind natuurlijk de mensen met de woekerprijzen heel vies ik heb er mensen ook vanaf gepraat in de rij bij de VVV Eindhoven die wilde het ook doen maar ik had ze vriendelijk uitgelegd dat ze dat beter niet konden doen! En bij de VVV Eindhoven was alles zeer snel gegaan zonder problemen! Maar een meeting zie ik wel zitten pilsje drinken en wat kletsen met heerlijke muziek op het podium!!
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Zou het optreden op Pinkpop in gevaar komen met dit vreselijke nieuws voor de Stones??
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Maar goed als je favoriete band komt en het mischien de laatste keer kan zijn dat je er live bij zou kunnen zijn zijn er genoeg mensen bij wat er veel geld voor over hebben, maar goed het is even afwachten juni duurt nog lang en ik hoop zelf dat het natuurlijk niet zo is maar we zullen zien, ik ben in ieder geval blij dat ik toch nog kaarten voor de zondag en de maandag heb en metallica kan zien.
tuurlijk had ik liever een weekend kaart gehad maar het zij zo
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
IK zie dat hier meerderheid van de mensen die het geprobeerd hebben geen kaarten hebben. Jammer om te zien dat vaste bezoekers als Dennis en Gloeilamp geen kaarten hebben. Hopelijk kiezen ze er in de toekomst er toch voor om de kaarten al eerder in de verkoop te gooien net zoals bij werchter.
Mij is het wel gelukt om Weekend kaarten te kopen in Venlo. toch maar voor venlo gegaan ipv Eindhoven wat dichter in de buurt is.
Hopelijk brengt het nieuws van de vrouw van Mick Jagger de europese tour niet in gevaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken