Balen heren! Ik heb met jullie te doen. En maat van mij(ook trouw pinkpopbezoeker) was ook enorm teleurgesteld. Toen hij op marktplaats keek werd hij zo kwaad van alle 'vuile natnekken' daar dat hij met een kerel heeft afgesproken die 6 weekendkaarten verkocht. Hij bood voor de grap 4.000 euro. Iemand(achteraf een onzinbieder) ging daar overheen met 4.800. Nu heeft hij de verkoper wijsgemaakt dat hij de kaarten morgen op komt halen, en komt hij niet opdagen. Ik vond het wel een geniale actie. Zouden we eigenlijk massaal moeten doen, maargoed. Achteraf is het gewoon balen dat de Stones hun tourdata precies rond deze tijd bekend maakten.
Dan nog iets over tweedehands kaarten: NIET DOEN!!!. Al koop je kaarten voor de dubbele prijs: Als pinkpop ziet dat de kaarten voor meer worden verkocht dat dat ze de kaarten zelf verkochten, kunnen ze de kaarten de-activeren. Ik weet niet hoe pinkpop daar in staat, maar het kan dus wel!! Vooral dus bij e-tickets. Mensen in mijn omgeving hebben het vaker met andere festivals meegemaakt.
Dan nog iets over tweedehands kaarten: NIET DOEN!!!. Al koop je kaarten voor de dubbele prijs: Als pinkpop ziet dat de kaarten voor meer worden verkocht dat dat ze de kaarten zelf verkochten, kunnen ze de kaarten de-activeren. Ik weet niet hoe pinkpop daar in staat, maar het kan dus wel!! Vooral dus bij e-tickets. Mensen in mijn omgeving hebben het vaker met andere festivals meegemaakt.