Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorig jaar was er 29 januari een drop met nieuwe namen en was eind februari de line-up zo goed als compleet volgens mij voor Pinkpop.
Lowlands komt denk ik dit jaar op 29 januari met nieuwe namen, dus weet niet of Pinkpop normaal gesproken hier rekening mee houdt en ervoor of er na nieuwe namen aankondigt?
Al valt het ook te zien welke acts dat zijn natuurlijk. Pakweg QOTSA en Smashing Pumpkins, beide ook van Californië, hebben de laatste dagen ook gewoon hun festivalshows aangekondigd.
Maar met de hardnekkige mist en sneeuw van de afgelopen dagen kijk ik wel al uit naar de zomer / festivals.Nog effe geduld hebben en dan lekker genieten.Nu is het bibberen...Hopelijk binnenkort meer namen.
neem ook wel aan dat er een twee a drie namen die gaan opvallen op Eurosonic Noorderslag groot kans maken op Pinkpop (Stage 4?) plekken, daar zullen dit weekend wel wat boekers rond struinen
Moeten geduld hebben komt goed. Net als ik geduld moet hebben met mijn gekneusde ribben na val op werk.
Liever nu paar weken uitgeschakeld dan niet naar Pinkpop kunnen er door.
De bevestiging van Limburgerhof is ook weer binnen. Lekker op normale camping ipv de festival camping. Hoop dat ‘t dit jaar minder nat is als afgelopen jaar, was niet echt alles.
neem ook wel aan dat er een twee a drie namen die gaan opvallen op Eurosonic Noorderslag groot kans maken op Pinkpop (Stage 4?) plekken, daar zullen dit weekend wel wat boekers rond struinen
Moeten geduld hebben komt goed. Net als ik geduld moet hebben met mijn gekneusde ribben na val op werk.
Liever nu paar weken uitgeschakeld dan niet naar Pinkpop kunnen er door.
De bevestiging van Limburgerhof is ook weer binnen. Lekker op normale camping ipv de festival camping. Hoop dat ‘t dit jaar minder nat is als afgelopen jaar, was niet echt alles.
Limburgerhof had wel wat stro voorzien en ik vond dat ze hun best wel hadden gedaan. Maar het was inderdaad echt nat. Gaan we dit jaar geen last van hebben. Alle dagen zon en 25 graden op Pinkpop 2025
Limburgerhof had wel wat stro voorzien en ik vond dat ze hun best wel hadden gedaan. Maar het was inderdaad echt nat. Gaan we dit jaar geen last van hebben. Alle dagen zon en 25 graden op Pinkpop 2025
Kensington aangekondigd voor Ziggodome in het het najaar (1 show maar worden sws wel meer) verkoop start vrijdag! Kan mij niet voorstellen dat ze daarvoor nog op Pinkpop komen te staan! Of ze kondigen hun aan bij de derde worp met namen in maart/april
Joah die zullen nog wel wat shows achter de hand hebben. Even kijken hoe de verkoop gaat en afhankelijk daarvan 1 of meerdere shows extra bekend maken.