Pinkpop 2025

Niet iedereen heeft dezelfde beleving bij of een act wel of niet van het niveau headliner is.

Ik denk dat er een hoop mensen Linkin Park geen headliner vinden, puur omdat zij niet de absolute wereldstatus hebben van acts als The Rolling Stones, Bruce Springsteen, Taylor Swift en Kensington...
je vergeet kane nog

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Toch een zondag kaartje gekocht voor Pinkpop voor Muse, Korn, Biffy Clyro en KaiserChiefs.

We willen met de georganiseerde busreis vanuit Rotterdam, heeft iemand enig idee hoe vroeg in de ochtend zoiets vertrekt? Kan me voorstellen dat dat best vroeg gaat zijn

Vorig jaar was er 29 januari een drop met nieuwe namen en was eind februari de line-up zo goed als compleet volgens mij voor Pinkpop.
Lowlands komt denk ik dit jaar op 29 januari met nieuwe namen, dus weet niet of Pinkpop normaal gesproken hier rekening mee houdt en ervoor of er na nieuwe namen aankondigt?

(Onderbuik)gevoelsmatig is januari ook niet perse de maand dat men heel erg bezig met de zomerfestivals.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik gok dat het wel eens (laat) februari kan worden. Mede door de branden in LA. Er komen nog wel wat Amerikaanse acts aan natuurlijk.

Ik gok dat het wel eens (laat) februari kan worden. Mede door de branden in LA. Er komen nog wel wat Amerikaanse acts aan natuurlijk.
Al valt het ook te zien welke acts dat zijn natuurlijk. Pakweg QOTSA en Smashing Pumpkins, beide ook van Californië, hebben de laatste dagen ook gewoon hun festivalshows aangekondigd.

(Onderbuik)gevoelsmatig is januari ook niet perse de maand dat men heel erg bezig met de zomerfestivals.
Maar met de hardnekkige mist en sneeuw van de afgelopen dagen kijk ik wel al uit naar de zomer / festivals.Nog effe geduld hebben en dan lekker genieten.Nu is het bibberen...Hopelijk binnenkort meer namen.

Het is nu wel tijd voor die naampjes
eind januari of begin februari gok ik...

neem ook wel aan dat er een twee a drie namen die gaan opvallen op Eurosonic Noorderslag groot kans maken op Pinkpop (Stage 4?) plekken, daar zullen dit weekend wel wat boekers rond struinen

Moeten geduld hebben komt goed. Net als ik geduld moet hebben met mijn gekneusde ribben na val op werk.

Liever nu paar weken uitgeschakeld dan niet naar Pinkpop kunnen er door.

De bevestiging van Limburgerhof is ook weer binnen. Lekker op normale camping ipv de festival camping. Hoop dat ‘t dit jaar minder nat is als afgelopen jaar, was niet echt alles.

eind januari of begin februari gok ik...

neem ook wel aan dat er een twee a drie namen die gaan opvallen op Eurosonic Noorderslag groot kans maken op Pinkpop (Stage 4?) plekken, daar zullen dit weekend wel wat boekers rond struinen
gokje: kingfishr

sinds kort aan het luisteren. wel echt een pinkpop stage 4 naam

• Leuk
Waarderingen: wenters
Moeten geduld hebben komt goed. Net als ik geduld moet hebben met mijn gekneusde ribben na val op werk.

Liever nu paar weken uitgeschakeld dan niet naar Pinkpop kunnen er door.

De bevestiging van Limburgerhof is ook weer binnen. Lekker op normale camping ipv de festival camping. Hoop dat ‘t dit jaar minder nat is als afgelopen jaar, was niet echt alles.
Limburgerhof had wel wat stro voorzien en ik vond dat ze hun best wel hadden gedaan. Maar het was inderdaad echt nat. Gaan we dit jaar geen last van hebben. Alle dagen zon en 25 graden op Pinkpop 2025🙏 😂

Limburgerhof had wel wat stro voorzien en ik vond dat ze hun best wel hadden gedaan. Maar het was inderdaad echt nat. Gaan we dit jaar geen last van hebben. Alle dagen zon en 25 graden op Pinkpop 2025🙏 😂
Zou mooi zijn. Niet te warm, gewoon prima festival weer. Al is ‘t maar voor ‘t olifanten gras, daardoor had ik veel last van hooikoorts.

Ja ze hadden ‘t zeker heel goed voor elkaar en gedaan wat ze konden. Limburgerhof is super relaxt en met wat meer luxe en rust.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Kensington aangekondigd voor Ziggodome in het het najaar (1 show maar worden sws wel meer) verkoop start vrijdag! Kan mij niet voorstellen dat ze daarvoor nog op Pinkpop komen te staan! Of ze kondigen hun aan bij de derde worp met namen in maart/april

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread