Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
Het lijkt me heeeel onwaarschijnlijk dat er iemand weekendkaarten gekocht heeft alleen voor de Stones, de weekendkaarten waren namelijk eerder uitverkocht dan de zaterdagkaarten dus waarom dan weekendkaarten kopen?

Volgens mijn informatie waren de zaterdagkaarten eerder weg. Rond de 25 minuten. Weekendkaarten vlak daarna (30 minuten).<br>
Zo werd het althans omgeroepen bij diverse VVK’s.
Het waren toch echt eerst de weekendkaarten die uitverkocht waren, erna pas de zaterdag. Ik weet het 100% zeker, sommige zagen het nog eerder op facebook dan de dame van de VVV het blaadje op hing. Daarna duurde het nog ongeveer een kwartier dat ze riep (daarna een politieagent met megaphone) dat de zaterdag was uitverkocht.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Shaverion wrote:</div><br>
Het lijkt me heeeel onwaarschijnlijk dat er iemand weekendkaarten gekocht heeft alleen voor de Stones, de weekendkaarten waren namelijk eerder uitverkocht dan de zaterdagkaarten dus waarom dan weekendkaarten kopen?


Volgens mijn informatie waren de zaterdagkaarten eerder weg. Rond de 25 minuten. Weekendkaarten vlak daarna (30 minuten).<br><br>
Zo werd het althans omgeroepen bij diverse VVK’s.


Het waren toch echt eerst de weekendkaarten die uitverkocht waren, erna pas de zaterdag. Ik weet het 100% zeker, sommige zagen het nog eerder op facebook dan de dame van de VVV het blaadje op hing. Daarna duurde het nog ongeveer een kwartier dat ze riep (daarna een politieagent met megaphone) dat de zaterdag was uitverkocht.

Dat is niet wat ik vanuit mensen uit Sittard hoorde (Music Machine). De dame van VVV Landgraaf vind ik nu niet echt maatstaf want daar is zo'n beetje alles fout gegaan wat fout kon gaan door een gebrek aan ervaring (printerproblemen, verkoop stil gelegen, niet meteen gaan printen etc.) In Sittard zijn ze om 10.00 uur gewoon vol gaan printen en daarna pas verkopen.

Ik heb het even nagezocht op internet maar kan niet vinden welke dag eerder weg was. Wel kwam op die zaterdag om 10.36 uur van Ticketmaster het twitter bericht dat beide dagen uitverkocht waren. In praktijk dus nog een paar minuten eerder. Dat betekent in jouw lezing dat de zaterdagkaarten dan rond die tijd weg waren en de weekendkaarten al een kwartier eerder; dus tussen 10.15 uur en 10.20 uur en dat klopt 100% zeker niet gezien het feit dat ik tal van voorbeelden heb van mensen die om 10.30 uur en vlak daarvoor nog een weekendkaart kregen.
Anderen gaven daarvoor al aan dat de zaterdag niet meer lukte. Vandaar mijn theorie. Overigens maakt het weinig verschil. Rond het half uur waren ze beiden weg.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
waar kun je stemmen op die setlist van Metallica dan?

Ik neem aan dat mensen die online hebben gekocht een mail met link gekregen hebben.
Volgen kun je het in ieder geval hier: http://www.metallicabyrequest.com/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ik heb het even nagezocht op internet maar kan niet vinden welke dag eerder weg was. Wel kwam op die zaterdag om 10.36 uur van Ticketmaster het twitter bericht dat beide dagen uitverkocht waren. In praktijk dus nog een paar minuten eerder. Dat betekent in jouw lezing dat de zaterdagkaarten dan rond die tijd weg waren en de weekendkaarten al een kwartier eerder; dus tussen 10.15 uur en 10.20 uur en dat klopt 100% zeker niet gezien het feit dat ik tal van voorbeelden heb van mensen die om 10.30 uur en vlak daarvoor nog een weekendkaart kregen.<br>
Anderen gaven daarvoor al aan dat de zaterdag niet meer lukte. Vandaar mijn theorie. Overigens maakt het weinig verschil. Rond het half uur waren ze beiden weg.
Het kan natuurlijk ook dat bij VVV in Landgraaf al reeds een hele rits afgedrukte zaterdagkaarten lagen nadat ticketmaster uitverkocht was, waardoor die daar nog een tijdje verkocht konden worden. Ik heb (voor het gemak) de tweets van TickemasterNL en PinkpopCentral bekeken, maar kom er niet wijs uit wat nu eerder was. Lijkt erop dat het mekaar niet heel veel ontloopt en dat bij voorverkooppunten als een malle geprint is waardoor ze nog door konden.
 

WilcoLamers

Playlistbediener
20 nov 2013
16
0
waar kun je stemmen op die setlist van Metallica dan?
Als je online kaartjes hebt gekocht, heb je als het goed is vandaag een mail gekregen.
Hier staat een code in en een linkje. Als je daarop klikt, moet je die code dan invullen.
Dan krijg je een site waar alle Metallica nummers op staan. Hier kan je er dan 17 uit kiezen.
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">KolonelRangpang wrote:</div>
waar kun je stemmen op die setlist van Metallica dan?


Als je online kaartjes hebt gekocht, heb je als het goed is vandaag een mail gekregen.<br>
Hier staat een code in en een linkje. Als je daarop klikt, moet je die code dan invullen.<br>
Dan krijg je een site waar alle Metallica nummers op staan. Hier kan je er dan 17 uit kiezen.

Aha op die manier:) ik was een van de gelukkige die bij Plato Zwolle kaarten kon bemachtigen dus vandaar geen link... Ach ja ik zie dat mijn favo nummers er wel bij staan:)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
PINKPOP COVER CONTEST 2014

Pinkpop en Kunstbende organiseren een unieke actie voor jongeren van 13 t/m 18 jaar!

Cover een zanger(es) of band die op Pinkpop 2014 staat, maak er een filmpje van en zet dit op YouTube. Je maakt dan kans op gast-weekendkaarten (voor de hele band) voor Pinkpop op 7, 8 en 9 juni 2014, een backstagetour bij Pinkpop en een optreden op een van de festivals tijdens de Best of Tour van Kunstbende.


De filmpjes worden beoordeeld door een vakkundige jury, waaronder Jan Smeets (directeur Pinkpop), Jett Rebel (artiest Pinkpop 2014 en winnaar van de Edison voor Beste Nieuwkomer in 2014) en Giel Beelen (3FM radiopresentator).

De jury maakt de winnaar bekend op maandag 26 mei 2014 via www.kunstbende.nl/pinkpopcover.

Voor de spelregels en meer info zie: www.kunstbende.nl/pinkpopcover
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
PINKPOP COVER CONTEST 2014

Pinkpop en Kunstbende organiseren een unieke actie voor jongeren van 13 t/m 18 jaar!

Cover een zanger(es) of band die op Pinkpop 2014 staat, maak er een filmpje van en zet dit op YouTube. Je maakt dan kans op gast-weekendkaarten (voor de hele band) voor Pinkpop op 7, 8 en 9 juni 2014, een backstagetour bij Pinkpop en een optreden op een van de festivals tijdens de Best of Tour van Kunstbende.

De filmpjes worden beoordeeld door een vakkundige jury, waaronder Jan Smeets (directeur Pinkpop), Jett Rebel (artiest Pinkpop 2014 en winnaar van de Edison voor Beste Nieuwkomer in 2014) en Giel Beelen (3FM radiopresentator).

De jury maakt de winnaar bekend op maandag 26 mei 2014 via http://www.kunstbende.nl/pinkpopcover.

Voor de spelregels en meer info zie: http://www.kunstbende.nl/pinkpopcover

Jullie hebben alvast concurrentie van mij! Leuke uitdaging :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
paar mensen hier die instrumenten bespelen?
icon_biggrin.gif
luchtgitaar :D
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
+ Taymir, Thé Lau/The Scene.
Programma van de tent nu ook compleet. Nou alleen nog 9 namen voor het 4e podium.

Had wel verwacht dat Taymir daar zou staan eigenlijk, typisch zo'n one-hit band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
The Scene (leuk man) de 7e, als ze de tent aflsuiten kan ik die helaas niet sien.
Taymir de 8e in de tent.
Ben benieuwd naar de dagindeling, kan ik mijn spoorboekje afronden :)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Waarom The Scene is toegevoegd moge duidelijk zijn. The Lau is toch een grote in de NL muziekgeschiedenis en niet alleen vanwege The Scene.
Ik vind het prima; zo'n afscheid! "Zing Voor Me"!

Taymir? Voegt weinig toe. Meeliften op een soort van "Oasis sound of today" die in is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Met Taymir en Jett Rebel in de tent vraag ik me toch af wat er op dat 4de podium gaat komen?
o, wacht ff, Jett Rebel zelfs op 3fm-stage...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken