Pinkpop 2014

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
wilde bijna zeggen dat Editors op 3fm stage zouden staan en niet main. maar dat is dus verplaatst :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.780
Weet iemand wanneer het blokkenschema wordt gepubliceerd?
Dat is een heel goede vraag!!
Ik vraag het me ook af, voor de 3 belangrijkste podia is alles bekend, dus je mag verwachten dat het nu toch wel kan komen.
Verder ontbreekt ons nog de poster.
Maar dat zal VÓÓR 25 april allemaal bekend MOETEN zijn, want dan is het Pinkpop-magazine uit.
Ben ook benieuwd wanneer via Amnesty alvast de Pinkpop-petjes besteld kunnen worden.
Een leuke gimmick voor de Souvenirs zou trouwens zijn (ivm de metaldag) om naast de Roze Pinkpop-hoed ook een Black-edition Pinkpop-hoed te maken, maar dat is maar mijn idee.

edit JB. volgens mij hebben Editors altijd op Main geprogrammeerd gestaan van aankondiging? toch...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
nu jij het zegt ben ik wat artikelen aan het teruglezen van begin februari en blijkt inderdaad dat ze daar dus al stonden. ik zou toch zweren dat ik een keer het kopje 3fm stage bij hun naam zag staan. achja :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.780
nu jij het zegt ben ik wat artikelen aan het teruglezen van begin februari en blijkt inderdaad dat ze daar dus al stonden. ik zou toch zweren dat ik een keer het kopje 3fm stage bij hun naam zag staan. achja
icon_biggrin.gif
Misschien ben je in de war met een ander forum of een andere site (misschien Festivalinfo) ;)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Misschien ben je in de war met een ander forum of een andere site (misschien Festivalinfo)
icon_wink.gif

:D :D :D
ben soms zo weggeblazen door de nieuwtjes tegenwoordig.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Ben echt aan het duimen dat het blokkenschema goed uitpakt. Bastille en Epica tegelijkertijd zou ik wel erg k*t vinden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
ZATERDAG
Les Djinns / ..
Ed Kowalczyk
The Scene / Haim
Flogging Molly
White lies / Joe Bonamassa
John Mayer
Epica / Bastille
THE ROLLING STONES

ZONDAG:
Taymir / Nort Mississipi Allstars
Chef' Special
Portugal. The man / Limp Bizkit
The Kooks
21 Pilots / Rudimental
Ed Sheeran
Boxer Rebellion / Paolo Nutini
Editors
John Newman / Robert Plant
ARCTIC MONKEYS


MAANDAG:
Clean Bandit / Jett Rebel
Mastodon
Young the Giant / Kodaline
Rob Zombie
Ghost / Jake Bugg
Biffy Clyro
Bombay Bicycle Club / Stromae
A7X
Gogol Bordello / Arcade Fire
METALLICA

@ Hierboven,

Dit zal gewoon het blokkenschema worden jongens
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.780
eloelo, de ... achter Les Djinns kan je weglaten.
Verder was het idd zo wel af te lezen van de site van Pinkpop, of er moeten nog wat tijden schuiven gaan.
De tijden zijn nog een vraag, behalve The Scene (en waarschijnlijk dus ook HAIM) tussen 16 en 17uur was verklapt door Thé.
Misschien dat de tijden per act nog een tijdvak schuiven per podium, maar dat zal een enkeling zijn op 3fmstage of in de tent, niet bijzonder grote aanpassingen verwacht ik.
De inplanning van het 4de podium is nog een vraagteken, maar zal hoogstwaarschijnlijk tegelijk zijn met mainstage dacht ik.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Dat zou meevallen met betreft overlappingen. Epica/Bastille vind ik wel lasting kiezen.
White Lies laat ik dan ten koste gaan van Joe Bonamassa. Beetje jammer maar goed...keuzes maken.

Waarschijnlijk ren ik veel van hot naar her omdat ik veel wil zien en dat zal ten koste gaan van goede plekken.
Keuzes....keuzes....keuzes! Kom maar met dat blokkenschema en ik kan gaan plannen.

Toch een beetje vreemd dat van de vierde podium helemaal nog geen bands bekend zijn. Inderdaad zal dit wel tegelijk zijn met
mainstage. Weinig andere opties lijkt me.


 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.780
Ik denk dat ik wel er uit ben, ik verwacht zelf niet echt lastige keuzes.
Lastigste keuze is Ghost of Jake Bugg, kies dan toch voor Bugg.
Voor mij niet zo'n keuze ivm verminderde intresse voor beide, toch gekozen Rudimental en Stromae maar bij 3fm-stage even uitzitten, dat zullen wel uitgebreidere eetmomentjes worden denk ik.
ZATERDAG:
(1ste bonnen halen, 1ste broodje gezond en 1ste pilsje(s) ) Les Djinns / Ed Kowalczyk / The Scene / Flogging Molly / Joe Bonamassa / John Mayer + THE ROLLING STONES
ZONDAG:
Nort Mississipi Allstars / Chef’ Special / Limp Bizkit / The Kooks / Rudimental / Ed Sheeran / Boxer Rebellion / Editors / Robert Plant / ARCTIC MONKEYS
MAANDAG:
Jett Rebel / Mastodon / Young the Giant / Rob Zombie / Jake Bugg / Biffy Clyro / Stromae / (bonnen opmaken) A7X + METALLICA
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ik denk dat Haim het nog lastig gaat krijgen op de 3fm stage als The Scene voor een overvolle tent staat.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Epica / Bastille
Young the Giant / Kodaline
Bombay Bicycle Club / Stromae

Dit zijn de enige clashes van artiesten die ik allebei wel graag zou zien, maar dat gaat wel goed komen. Ik denk inderdaad dat het bij HAIM nu een stuk minder druk wordt inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.780
ik denk dat Haim het nog lastig gaat krijgen op de 3fm stage als The Scene voor een overvolle tent staat.
Kan je wel gelijk in hebben. Hoop dat ik er nog bij in kan. Ed "Kowolskie" ;) ga ik ZEKER helemaal afkijken en liefst sta ik in het linker vak vooraan dan. Dus tegen de tijd dat ik bij de tent ben is het 1ste nummer waarschijnlijk al bezig. Als ik er dan niet in kom pak ik rustig een pilsje en maak ik op mijn gemakkie een ommetje naar de 3fm-stage.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Must see ZATERDAG: Ed Kowalczyk/The Scene/Flogging Molly/Joe Bonamassa/Bastille of Epica/The Rolling Stones
Must see ZONDAG: Nort Mississipi Allstars/Limp Bizkit/Boxer Rebellion/Editors/Robert Plant/Arctic Monkeys
Must see MAANDAG: Ghost/Mastodon/Rob Zombie/Biffy Clyro/A7X/Arcade Fire(?)/Metallica

Voor de rest hier en daar wat meepikken.

Wat ik zeker niet ga kijken: Stromae, Clean Bandit, Ed Sheeran, Chef'Special, Portugal.The Man, Twenty One Pilots, HAIM, John Mayer en Les Djinss.

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Veel Must see's hoor. Mijn Must See's;

Rolling Stones, Arctic Monkeys, Metallica, Editors, Arcade Fire, Biffy Clyro, The Kooks, Bastille, HAIM, Kodaline, Jett Rebel, White Lies, Boxer Rebellion.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Damn, zo jaloers op een ieder die Joe Bonamassa gaat zien. Wat baal ik daar nog steeds ontzettend van zeg!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
Ik denk dat het voor veel mensen moeilijk gaat worden, behalve de mensen die enkel en alleen een kaartje hebben voor de stones.
enige probleem in mijn planning is A7X en Metallica vooraan staan en dus helemaal zien of vooraan staan bij arcade fire! gelukkig kan ik deze keuze uitstellen tot 9 juni!
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Hoi, Ik volg het forum al een tijdje maar zal me er ook eens in mengen ;).

Het valt me op dat ik heel weinig de naam Gogol Bordello voorbij zie komen. Dat komt zeker omdat veel mensen AF willen zien of vooraan willen staan bij metallica. Goed nieuws voor mij dus :D.
Hoop op een plek vooraan bij Flogging Molly (Dat moet) en Robert Plant. De rest van de must-see bands zou wel van een afstandje kunnen.
Must-see Zaterdag: Ed Kowalczyk, FLOGGING MOLLY, Joe Bonamassa, Bastille en The Rolling Stones
Must-see Zondag: North Mississippi Allstars, The kooks, Paolo Nutini, ROBERT PLANT, Arctic Monkeys
Must-see Maandag: Jett Rebel, Young the Giant, Biffy Clyro, Avenged Sevenfold, GOGOL BORDELLO, Metallica
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken