Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha dat zou wel bruut zijn, maar ik zie het niet zo gauw gebeuren. Wu-Tang Clan en Cypress Hill staan trouwens allebei op Couleur Café zie ik nu, net als Joey Bada$$, dus die kunnen wel afgestreept worden.

Run The Jewels? De enige naam die ik kan bedenken die in de buurt is (Kanye en Drake buiten beschouwing gelaten).

Ja, daar zit ik ook aan te denken, het is voor die zaterdag, maar dan zou ik eerder denken dat Iggy Pop headliner zou zijn boven Run The Jewels? Misschien willen ze gewoon alleen hiphop/rnb headliners... We horen het in ieder geval vanavond wel.

Net nog eens rondgekeken, Nas zit blijkbaar begin juni ook in Europa met zijn Illmatic show, lijkt me nog de grootste kanshebber qua headliner.

Les Ardentes toont hoe je een week lang geniale aankondigingen kan doen, en vervolgens alles terug teniet doet door Nicki Minaj erbij te gooien.

Hahaha en ik met m'n hoge verwachtingen dat aankondigingsfilmpje kijken. Verschijnt ineens die veel te dikke reet van Minaj op m'n scherm. Anti-climax.

Pffff wat een tyfuszooi hé. Nu is de keuze veel lastiger geworden, weeft de genialiteit van Kendrick en D'Angelo tegen de tering van Nicki Minaj op?

Pffff wat een tyfuszooi hé. Nu is de keuze veel lastiger geworden, weeft de genialiteit van Kendrick en D’Angelo tegen de tering van Nicki Minaj op?

Ach ja, gewoon even de volgende lading namen afwachten. Met Iggy Pop hebben ze die dag ook een leuke headliner in mijn ogen, en met 4 podia is de kans reëel dat er iets degelijk tegenover Minaj staat.

Ik weet niet of ik me nu een breuk moet lachen of even moet huilen. Manmanman. Er hangt redelijk wat van de komende aankondiging af nu, al is de kans inderdaad groot dat er een prima act tegenover mevrouw plastic staat. Hopen op een paar edgy rock- en elektronica-acts en dan is de kans aanwezig dat ik Luik een bezoekje breng.

didn't see that coming. Misschien een dagticket onderweg naar vakantie, maar een dag is moeilijk kiezen. Wil het liefst Kendrick, De La Soul en (na alle goede verhalen) D'Angelo zien. Maar die spelen alle drie op een andere dag..

Woo Hah

Vandaag hebben we weer nieuwe bevestigde namen voor jullie. BIG SEAN, The Underachievers, Winne, Feis en Ecktuh Ecktuh GANZ, Tourist Lemc en Freez & A.R.T zijn toegevoegd aan de line-up voor WOO HAH! Festival 2015. Binnenkort hebben we nog meer nieuwe namen voor jullie, de line-up tot nu toe ziet er als volgt uit:
Cypress Hill
Joey Badass
Run The Jewels
Big Sean
Travis Scott
Freddie Gibbs
The Underachievers
Vince Staples
Denzel Aquarius'Killa Curry
Jameszoo x James Pants
Fresku De Echte
Your Old Droog
Winne, Feis & Ecktuh Ecktuh
GANZ
Deux Deux
Doomtree
Remi. Kolawole
Tourist LeMC
Freez + ART
Binnenkort krijgen jullie meer info over de rest van de line-up en de invulling van het randprogramma. Tickets voor WOO HAH! Festival 2015 kosten €39,- (exclusief servicekosten) en zijn verkrijgbaar via www.woohahfestival.com

Hahaha Big Sean. Kwaliteit van aankondigingen loopt nu wel terug. Toch best wel wat interessante namen zo op één dag, en tickets kosten ook geen drol.

https://www.youtube.com/watch?v=cKmbySC3V6U
http://pitchfork.com/reviews/albums/20220-dark-sky-paradise/?utm_campaign=search&utm_medium=site&utm_source=search-ac

Sommige mensen zijn niet erg over te spreken, anderen vinden het prima.

We Are Electric komt met:

Vrijdag 19 juni: Benny Rodrigues, The Flexican & MC Sef, Girls Love DJs en Makam
Zaterdag 20 juni: Netsky dj set & script MC, Tiga, Noisia, Goose, Modestep, De Sluwe Vos Live (Kontra album show), Skip & Die, William Kouam Djoko en Tom Trago

Totaal geen missers voor Dekmantel, Pitch en Lowlands als je het mij vraagt.

Persoonlijk vind ik de lineup van We Are Electric mega!
Prodigy, Chase&status, Pendulum, nu ook nog Noisia en Modestep erbij. Voor 39,- verwacht ik een addertje, biertje 7,50 ofzo ;)

Yep, ik was er ook graag naar toe gegaan voor die 40 euro. Staan een aantal toffe namen, vooral Paul Kalkbrenner :)
Het is voor mij echt ideaal dicht bij maar helaas valt het tegelijk met BKS.

Ja klopt, 40 euro is ook geen geld, maar ik zit met hetzelfde 'probleem' als Wessel :p.

Daaaaamn Dekmantel nachtprogramma is trouwens ook even bekendgemaakt:

11082476_1074453869248456_888178747604856719_o.png

Wat een plaatje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread