Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tussen de Pukkelpop drukte lost Eindhoven Psych Lab ook hun laatste namen.

Eindhoven Psych Lab maakt de laatste namen bekend. Vierde headliner is Toy, verder worden Mdou Moctar, Lorelle Meets The Obsolete, Radar men From The Moon, The Cosmic Dead, Electric Eye, Warm Graves, Pretty Lightning, Tubelight, In Zaire, Desert Mountain Tribe en Bonnacons of Doom toegevoegd aan het programma. Twee hoogtepunten van de vorige editie, Radar men From The Moon en The Cosmic Dead zullen samen optreden.

Het volledige (muziek)programma van Eindhoven Psych Lab 2015:
Moon Duo, Earth, The Soft Moon, Toy, Morgan Delt, Jacco Gardner, The Limiñanas, Doug Tuttle, The Soft Walls, Ultimate Painting, Klaus Johann Grobe, Kikagaku Moyo, K-X-P, Mdou Moctar, RMFTM meets The Cosmic Dead, Lorelle Meets The Obsolete, The Telescopes, The Cult of Dom Keller, Pow!, zZz, Electric Eye, Teeth of the Sea, Warm Graves, Black Bombaim, Hey Colossus, Pauw, The Lucid Dream, Dead Rabbits, Tubelight, Pretty Lightning, In Zaire, Desert Mountain Tribe, Bonnacons of Doom

incl. trippende video

https://vimeo.com/122591867

Het affiche ziet er nu echt wel prima uit, en ik denk er ook stevig over om te gaan(Eindhoven is naast de deur voor mij) maar €70 euro is toch niet niks. Het zal voor mij LGW? óf Pysch Lab worden.

Het affiche ziet er nu echt wel prima uit, en ik denk er ook stevig over om te gaan(Eindhoven is naast de deur voor mij) maar €70 euro is toch niet niks. Het zal voor mij LGW? óf Pysch Lab worden.
Zeker, en ook die hele sfeer tijdens Psych Lab lijkt me mooi. Naast muziek ook experimentele visuele en audio installaties. Als Eindhoven om de hoek lag had ik het wel geweten.

Zeker, en ook die hele sfeer tijdens Psych Lab lijkt me mooi. Naast muziek ook experimentele visuele en audio installaties. Als Eindhoven om de hoek lag had ik het wel geweten.

Ik krijg zojuist te horen dat vrijdag de dagtickets in de verkoop gaan, en dag dagindeling bekend wordt(op de site stonden alleen weekendtickets), dus ik overweeg toch sterk om de dag van Hey Colossus mee te pakken(tenzij ze alle andere goeie artiesten op de andere dag zetten). Schade: 37,50.

En as we speak maakt ook London Calling nog wat namen bekend:
KATE BOY | Steve Smyth | Tor Miller | broeder Dieleman | Low Roar | Júníus Meyvant | Ezra Furman | Pierce Brothers

Niets wat me echt aanspreekt. De rest van het programma ziet er wel prima uit met o.a. Drenge en Moon Duo.

<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>

Ik krijg zojuist te horen dat vrijdag de dagtickets in de verkoop gaan, en dag dagindeling bekend wordt(op de site stonden alleen weekendtickets), dus ik overweeg toch sterk om de dag van Hey Colossus mee te pakken(tenzij ze alle andere goeie artiesten op de andere dag zetten). Schade: 37,50.

Waar zie je de dagindeling? Ik wil Kikagaku Moyo graag zien, maar op 6 juni heb ik al Fortarock pff. Hopelijk staan er op 5 juni wat mooie dingen dan ga ik het nog overwegen.

Oke cool. Als ze Kikagaku Moyo, The Soft Moon en Moon Duo op vrijdag zetten wordt dat toch het overwegen waard.

Nieuwe namen voor pitch
Friday july 3:
Hot Chip | Dekmantel Soundsystem | SOPHIE | Hunee | Batida | Aquilo | TĀLĀ | LA Priest
Saturday july 4:
Acid Arab | Clap! Clap! | Young Marco | Flako | Lumisokea | Drvg Cvltvre | Jarreau Vandal

Ligt het aan mij of zijn de vrijdag en zaterdag heel erg uitgebalanceerd (met veel meer grote namen op vrijdag)?
Ik kan nu dus niet meer op vrijdag door modest mouse maar ik vind de zaterdag echt geen 45 euro waard.

Ligt het aan mij of zijn de vrijdag en zaterdag heel erg uitgebalanceerd (met veel meer grote namen op vrijdag)?
Ik kan nu dus niet meer op vrijdag door modest mouse maar ik vind de zaterdag echt geen 45 euro waard.

Klopt, al is het natuurlijk ook gewoon een groot verschil dat Flume even als sub staat, terwijl die ook als kleine headliner had kunnen staan. Flume maakt een groot verschil natuurlijk maar verder vind ik de dagen qua grootte én qua kwaliteit niet ongelofelijk veel verschillen. De vrijdag is wel iets toegankelijker heb ik het idee.

Opzich best een prima lading dit. Geen hele grote namen, maar dat had ik ook niet meer verwacht. Op het gebied van kwaliteit zakken ze totaal niet in. Dit wordt keuzes maken.

James Blake/Flume/James Holden/Rustie/Gold Panda en dan ook nog Hot Chip zijn allemaal wel flinke namen zeker tegenover Sirusmodeselektor/Jon Hopkins/Jamie XX/John Tabalot en dan nog jungle maar dat kan me echt niet boeien. Die namen op zaterdag zijn wel mooi maar hebben als live-act niet veel te bieden. Daar hebben Hot Chip James Blake en James holden een grote meerwaarde imo. dusja daar baal ik wel van.

Die namen op zaterdag zijn wel mooi maar hebben als live-act niet veel te bieden.

Hmm daar ben ik niet helemaal mee eens. Jamie xx, Jon Hopkins, Siriusmo en Modeselektor zijn allen beesten achter de draaitafel, iets waar Rustie en Gold Panda en zelfs Flume het minder van moeten hebben, die moeten het juist meer hebben van de muziek zelf(waarmee ik niet wil zeggen dat ze slecht draaien natuurlijk). Maar ik snap je punt, de programmering verschilt in stijl wel per dag. Mij persoonlijk interesseert het beide evenveel.

Je kunt anders best een keertje Modest Mouse overslaan toch, ghehe? Die mannen komen toch in 2016 wel weer naar NL met de nieuwe plaat.

Je kunt anders best een keertje Modest Mouse overslaan toch, ghehe? Die mannen komen toch in 2016 wel weer naar NL met de nieuwe plaat.
Ja je hebt gelijk, liever een vijfde keer naar James Blake/ 3e keer flume/2e keer James holden/rustie/evian christ

Ik neig nu meer naar dekmantel (sowieso een mooie naam), maar daar gaat niemand heen die ik ken dus dan is er ook niet zoveel aan...
Trouwens, ik vond Jamie XX eigenlijk helemaal niet zo goed draaien vorig jaar op primavera. Maar lag ook een beetje aan de muziek die hij koos. Hopelijk ligt de focus meer op zijn eigen werk met het nieuwe album.

Ja je hebt gelijk, liever een vijfde keer naar James Blake/ 3e keer flume/2e keer James holden/rustie/evian christ

Haha ik loop maar wat te fucken :p.

Ik neig nu meer naar dekmantel (sowieso een mooie naam), maar daar gaat niemand heen die ik ken dus dan is er ook niet zoveel aan…
Trouwens, ik vond Jamie XX eigenlijk helemaal niet zo goed draaien vorig jaar op primavera. Maar lag ook een beetje aan de muziek die hij koos. Hopelijk ligt de focus meer op zijn eigen werk met het nieuwe album.

Dan zul je haast moeten maken, tickets waren een week geleden al voor +70% uitverkocht. De line-up is wel echt gruwelijk. Waarschijnlijk ga ik ook alleen, ik krijg waarschijnlijk niemand mee naar Dekmantel. Maakt niet uit toch? Gewoon doen!

MRMantel wrote:
Haha ik loop maar wat te fucken :p.
haha weet ik ;)

MRMantel wrote:
Ik neig nu meer naar dekmantel (sowieso een mooie naam), maar daar gaat niemand heen die ik ken dus dan is er ook niet zoveel aan…
Dan zul je haast moeten maken, tickets waren een week geleden al voor +70% uitverkocht. De line-up is wel echt gruwelijk. Waarschijnlijk ga ik ook alleen, ik krijg waarschijnlijk niemand mee naar Dekmantel. Maakt niet uit toch? Gewoon doen!
Echt? ga je het hele weekend of één dag?

Echt? ga je het hele weekend of één dag

Drie dagen(opening in muziekgebouw niet aangezien ik Autechre ga zien op Dour). Tickets gekocht omdat ze hard gaan/gingen en ik dacht misschien krijg ik iemand mee. Dat was niet het geval, twee vrienden gaan mee naar Pitch maar die vinden dat ook echt de max qua ''alternativiteit''. Ik heb er over gedacht om mijn tickets te verkopen maar ik dacht schijt, ik ga gewoon. Die line-up wil ik niet missen.

MRMantel wrote:
Echt? ga je het hele weekend of één dag
Drie dagen(opening in muziekgebouw niet aangezien ik Autechre ga zien op Dour). Tickets gekocht omdat ze hard gaan/gingen en ik dacht misschien krijg ik iemand mee. Dat was niet het geval, twee vrienden gaan mee naar Pitch maar die vinden dat ook echt de max qua ”alternativiteit”. Ik heb er over gedacht om mijn tickets te verkopen maar ik dacht schijt, ik ga gewoon. Die line-up wil ik niet missen.

Hier heb ik sowieso wel respect voor.

Vraag uit interesse omdat ik weet da gij ook uit Brabant komt.
Waar slaap je als je bij zoiets in Amsterdam ergens meerdere dagen bent? gewoon een hotelletje ofzo?

Haha thanks(wittewel). Uhhm het is in het Amsterdamse bos dus er zit een camping bij. Daar heb ik gewoon een ticket voor gekocht :).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread