Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
10860992_1742770435949480_5989952543953142835_o.jpg


Dagindeling Psych Lab voor degenen die interesse hadden. Blij dat Hey Colossus op de vrijdag staat, dat is naar mijn mening een sterkere dag al had ik Moon Duo en The Soft Moon graag omgewisseld gezien.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Mwah, ik zie weinig reden om op de vrijdag te gaan. Kikagaku Moyo staat op de zaterdag terwijl ik dan tussen de metallosers bij Fortarock sta :(
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
11025717_10152767700696849_8891021468533713353_n.jpg


Austin Psych Fest heeft zijn lineup ook compleet. Wat de fack...

Edit: ahum, excuseer: nóg meer to be announced.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Laatste dag dat je dagkaarten voor Les Arendentes kan kopen voor 55 euro ipv 70.
Jammer dat ik niet wist dat ze duurder gingen worden. Anders had ik het toch nog even gepitcht of ik nog iemand meekreeg.
Dan volgend jaar maar eens dit festival in de gaten houden. Wat ze kunnen best leuke dagje's bij elkaar krijgen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Oscar & the Wolf op Lokerse Feesten
én op Suikerrock.

én vorig jaar op Werchter
en Pukkelpop
en Lokerse Feesten
en dit jaar weer op Werchter
en Les Ardentes
en Pias Nites
en Lotto Arena
en Sportpaleis
en Pinkpop

Allemaal met krak dezelfde setlist. Hoeveel moet een artiest optreden ooraleer je 'm stront maar dan ook strontbeu bent? :) Toffe act maar dit lijkt me wel overkill. :-o
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Oscar & the Wolf

Ja, ik snap ook niet dat die band ineens overal staat en zo populair is enzo. Vind het helemaal niet zulke bijzondere muziek, weet niet eens of ik ze wel wil zien op Werchter. Mogen van mij ook best tegelijk met de Foo's staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Oscar & the Wolf op Lokerse Feesten
én op Suikerrock.

én vorig jaar op Werchter
en Pukkelpop
en Lokerse Feesten
en dit jaar weer op Werchter
en Les Ardentes
en Pias Nites
en Lotto Arena
en Sportpaleis
en Pinkpop

Allemaal met krak dezelfde setlist. Hoeveel moet een artiest optreden ooraleer je ‘m stront maar dan ook strontbeu bent?
icon_smile.gif
Toffe act maar dit lijkt me wel overkill.
icon_surprised.gif

Zo te zien veel. Want Pias Nites verkocht degelijk (terwijl dat een naar hun normen matige affiche was, terwijl de capaciteit 5x vergroot werd tegenover vorig jaar), Lotto Arena was zo goed als uitverkocht, en ik zie aardig wat reacties van mensen die speciaal voor hem naar Lokerse Feesten willen...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Oscar & the Wolf


Ja, ik snap ook niet dat die band ineens overal staat en zo populair is enzo. Vind het helemaal niet zulke bijzondere muziek, weet niet eens of ik ze wel wil zien op Werchter. Mogen van mij ook best tegelijk met de Foo’s staan.

Ik moet wel zeggen, vond het wel een leuk albumpje toen die vorig jaar uitkwam. Maar had dit helemaal niet verwacht. Denk dat er wel goede PR achter zit ;)
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Iemand ervaringen met Rock in Rio? We hebben plannen om volgend jaar naar Lissabon te gaan...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Iemand ervaringen met Rock in Rio? We hebben plannen om volgend jaar naar Lissabon te gaan…

Sorry om je teleur te stellen maaaar....
het festival van vind niet plaats in Lissabon maar in Lisboa, en dat ligt gewoon lekke in Brazilië.
Hoop dat je dit wist en niet dacht dat er in Portugal elk jaar zo'n knaller van een festival plaatsvind.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">M. Janssen wrote:</div>
Iemand ervaringen met Rock in Rio? We hebben plannen om volgend jaar naar Lissabon te gaan…

Sorry om je teleur te stellen maaaar….
het festival van vind niet plaats in Lissabon maar in Lisboa, en dat ligt gewoon lekke in Brazilië.
Hoop dat je dit wist en niet dacht dat er in Portugal elk jaar zo’n knaller van een festival plaatsvind.

nos-primavera-sound-2015.png


Dit zou je dan weer wel kunnen doen
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
11140294_896608163724449_2493150731363433202_n.png


115 euro voor 7 dagen, misschien wel de moeite om mee te pakken. Is veel interessants te ontdekken elk jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
NOS porto heeft eigenlijk elk jaar ook wel een hele fijne line-up maar als je rond die tijd daar bent ga je toch zeker wel liever naar primavera.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
<div class="d4p-bbt-quote-title">M. Janssen wrote:</div>
Iemand ervaringen met Rock in Rio? We hebben plannen om volgend jaar naar Lissabon te gaan…

Sorry om je teleur te stellen maaaar….
het festival van vind niet plaats in Lissabon maar in Lisboa, en dat ligt gewoon lekke in Brazilië.
Hoop dat je dit wist en niet dacht dat er in Portugal elk jaar zo’n knaller van een festival plaatsvind.

Daar zit je wel even fout ;) Er is ook een editie in Lissabon, alleen gaat die dit jaar niet door (waarschijnlijk wegens een gebrek aan namen). Vorig jaar onder andere Rolling Stones, Linkin Park, Justin Timberlake, QOTSA, Robbie Williams, ... in hetzelfde weekend. Die in Brazilie is dus in Rio de Janeiro, vandaar de naam.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Daar zit je wel even fout Er is ook een editie in Lissabon, alleen gaat die dit jaar niet door (waarschijnlijk wegens een gebrek aan namen). Vorig jaar onder andere Rolling Stones, Linkin Park, Justin Timberlake, QOTSA, Robbie Williams, … in hetzelfde weekend. Die in Brazilie is dus in Rio de Janeiro, vandaar de naam.

Wat is de naam dan?
Toch niet ook Rock in Rio?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken