Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tijdens Pukkelpop in LA te vinden.
fyf-fest-2015.jpg
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
WOO HAH! maakt zijn programma compleet met Cannibal Ox, Lapalux, CJ Fly, Dr. Moon's Fluff Disco, MocroManiac, Cho en Tom Maas. Lapalux en Cannibal Ox zijn prima toevoegingen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik ben echt heel blij met Cannibal Ox. Dat nieuwe album vond ik echt tof en dan moet ik hun legendarische plaat nog horen. Zo'n aankondiging had ik ook niet meer verwacht. Dit wordt echt een heel chille dag.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Pitchfork Paris begint best mooi, wel iets om in de gaten te houden. Is niet zo duur en lijkt me best tof zo in Parijs.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Spiritualized trouwens ook op London Calling in het najaar hier. Daar hingen gister opeens posters van in Paradiso.
Circa Waves, Lower Dens, The Jacques en Girl Band waren daar al voor bevestigd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm ik vind London caling alleen zo kut. Zeker dingen in de kleine zaal zijn niet te doen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Spiritualized trouwens ook op London Calling in het najaar hier.

Ah, dan zullen ze niet op LGW staan. Dat wordt een dagkaart voor London Calling als het uitkomt. 22,50 is ook geen geld en Spiritualized moet ik echt een keer gezien hebben.

Zojuist inderdaad officieel aangekondigd via Facebook.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
We are proud to present the last confirmations for PITCH:
QT, who will be joining SOPHIE MSMSMSM on stage, mura masa, Danny L Harle, Garden City Movement, CUT_, ZES, Ebbo Kraan, Overlast and I Am Feiertag are the fine fine artists completing this years line up

ZES is een mooie! Helaas wel op de vrijdag :(
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
We are proud to present the last confirmations for PITCH:
QT, who will be joining SOPHIE MSMSMSM on stage, mura masa, Danny L Harle, Garden City Movement, CUT_, ZES, Ebbo Kraan, Overlast and I Am Feiertag are the fine fine artists completing this years line up

ZES is een mooie! Helaas wel op de vrijdag
icon_sad.gif

Precies, ZES is de enige naam die me aanspreekt, van de rest had ik ook niet veel verwacht. Morgen de timetable, het puzzelen kan beginnen :D.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Björk, Ariël Pink, Destroyer en Father John Mist toegevoegd aan Pitchfork Parijs.
Eerder al Spiritualized, Deerhunter, Beach House. Begint er mooi uit te zien.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Björk, Ariël Pink, Destroyer en Father John Mist toegevoegd aan Pitchfork Parijs.
Eerder al Spiritualized, Deerhunter, Beach House. Begint er mooi uit te zien.

ik sluit zeker niet uit dat ik hier heen ga. Maar moet even afwachten hoe het allemaal op de universiteit er aan toe gaat en of ik dus zomaar weg kan dan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Zo goed is het nou toch ook weer niet. De helft gaat hier ook op Le Guess Who komen.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Nouja, ik wil Björk echt onwijs graag zien en die heeft een beperkte tour (dit is zelfs de enige Europese tourdatum waarop ik zou kunnen) en Spiritualized staat op London Calling, waar ik weinig zin in heb, maar ik zou ze toch echt graag willen zien.
Verder gaat Beach House ook niet op LGW komen, omdat ze al een losse show hebben.
Bij elkaar is het gewoon allemaal mooi meegenomen vind ik.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Om nog maar te zwijgen over de vette locatie (een speciaal soort hallen, mixed indoors/outdoors) en de citytrip naar Parijs die je er zo bij krijgt (aangezien de bands pas rond 17u beginnen is er tijd genoeg om rond te hangen).

Het is op dat vlak vergelijkbaar met Primavera: er staat meestal niets uniek, maar ze slagen er toch wel in om alle interessante acts die dan in Europa zijn op een affiche te krijgen. En als Belg komt naar Parijs reizen op hetzelfde uit als naar Utrecht. Het is zelfs makkelijker voor mij.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zo goed is het nou toch ook weer niet. De helft gaat hier ook op Le Guess Who komen.
Dat jij nou niets met Björk hebt, dit zijn prachtige namen. En voor Beach House ben je in paradiso met service kosten e.d. ook al 30 euro kwijt. London Calling is gewoon kut, dus ik zie liever Spiritualized ergens anders. Deze namen zijn stuk voor stuk raak.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ongeveer alles wat ik zou willen zien staat tegenover elkaar. Blij dat ik geen kaartje heb.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Zo goed is het nou toch ook weer niet. De helft gaat hier ook op Le Guess Who komen.

Dat jij nou niets met Björk hebt, dit zijn prachtige namen. En voor Beach House ben je in paradiso met service kosten e.d. ook al 30 euro kwijt. London Calling is gewoon kut, dus ik zie liever Spiritualized ergens anders. Deze namen zijn stuk voor stuk raak.

Nee oke, ik heb niks met Björk en de andere twee die je noemt ken ik niet echt. Vind het toch niet echt een heel bijzondere lineup, zeker goed maar niet een affiche dat je in Nederland nooit gaat vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken