Overige festivals

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ik zie even niet wat er ook maar een beetje goed is aan die line-up?

Voor 50 euro lekken broezen bij Gogol Bordello, Dropkick Murphys, John Coffey, Bloodred shoes Jeroen! alee!!!

Niet meteen haten als er geen indie-namen op een festival staan.

Ja tja zouden leuke live-namen kunnen zijn, maar volgens mij komen er alleen maar vrouwen van 50 op dat festival en dan is er nog niet zo veel aan natuurlijk.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ik zie even niet wat er ook maar een beetje goed is aan die line-up?

Voor 50 euro lekken broezen bij Gogol Bordello, Dropkick Murphys, John Coffey, Bloodred shoes Jeroen! alee!!!

Niet meteen haten als er geen indie-namen op een festival staan.

Jeroen baalt gewoon dat The War on Drugs er niet staan terwijl ze wel in de buurt zijn.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div>
Ik zie even niet wat er ook maar een beetje goed is aan die line-up?


Voor 50 by compareItApplic"> euro lekken broezen bij Gogol Bordello, Dropkick Murphys, John Coffey, Bloodred shoes Jeroen! alee!!!

Niet meteen haten als er geen indie-namen op een festival staan.


Jeroen baalt gewoon dat The War on Drugs er niet staan terwijl ze wel in de buurt zijn.

Volgend jaar als Fall Out Boy er staat is hij er gewoon weer bij.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div>
Ik zie even niet wat er ook maar een beetje goed is aan die line-up?


Voor 50 euro lekken broezen bij Gogol Bordello, Dropkick Murphys, John Coffey, Bloodred shoes Jeroen! alee!!!

Niet meteen haten als er geen indie-namen op een festival staan.


Ja tja zouden leuke live-namen kunnen zijn, maar volgens mij komen er alleen maar vrouwen van 50 op dat festival en dan is er nog niet zo veel aan natuurlijk.

Als er een publiek niet komt zijn het vrouwen van 50+. Dit is gewoon een heerlijke line up voor zo'n klein festival
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Gaan er nog anderen naar Pitch en wat zijn jullie ervaringen vorig jaar?
Ik ga dit jaar niet, maar ben afgelopen twee jaar geweest. Vorig jaar was er soms het probleem dat de gashouder vol was en je niet meer naar binnen kon. Ze beweren dat ze dit jaar het iets kleiner wilden aanpakken, maar wat betreft het programma lijkt het me nog steeds vrij druk. Dus ik kan je aanraden om bij de grote namen op tijd er naar toe te gaan. Als je verder nog vragen heb, stel ze gerust.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
11222258_1132606390099870_4030110006705726815_o.jpg


Dekmantel timetable. Man man man :s.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
http://www.bluesrockfestival.nl/
32E EDITIE BLUESROCK FESTIVAL MET DEWOLFF, ELI PAPERBOY REED, DR FEELGOOD, THE DIRTY ACES, SVEN HAMMOND, MY BABY, THE DELTA SAINTS EN THE BLACKWATER EXPERIENCE

ZATERDAG 19 SEPTEMBER 2015
OPENLUCHTTHEATER DE DOOLHOF TEGELEN


De 32e editie van het jaarlijkse BLUESROCK FESTIVAL van TEGELEN kent weer een vertrouwd aantrekkelijk en dit jaar zeer gevarieerd programma met DEWOLFF, ELI PAPERBOY REED, DR FEELGOOD, THE DIRTY ACES, SVEN HAMMOND, MY BABY, THE DELTA SAINTS en THE BLACKWATER EXPERIENCE. Kaartverkoop is reeds gestart via www.ticketmaster.nl.

Afsluiter is het Limburgse DEWOLFF. Iedereen die de band ooit live heeft gezien weet wat dit betekent: onuitputtelijke energie, grenzeloos enthousiasme en één groot avontuur op het podium. DeWolff is een garantie voor een spectaculair einde van het festival. De Amerikaanse soul-blues en funkartiest ELI PAPERBOY REED staat bekend om zijn rauwe en donkere stem en wordt vaak vergeleken met Otis Redding, James Brown en Wilson Pickett. De Britse pub rock band DR FEELGOOD werd in 1971 opgericht en de rauwe en compromisloze stijl die de band zo populair maakte is nog altijd het kenmerk van Dr Feelgood. De band stond eerder al in 1988 in Tegelen. De dampende mix van alt-rock, classic punk, garagerock, rhythm & blues en rock & roll van THE DIRTY ACES uit Engeland werkt als een shot adrenaline. Hun muziek doet denken aan The Black Keys en The Strypes, maar laat ook duidelijk invloeden horen van The Rolling Stones, The Stooges en Dr Feelgood uit de jaren ’60 en ‘70. Sven Hammond Soul gaat vanaf nu door het leven als SVEN HAMMOND en klinkt nog net even heftiger en meer uitgesproken dan voorheen. Op hun onlangs uitgebrachte album bewandelt de band verrassende muzikale paden en gaan ze qua stijl meer de bluesrockkant op. MY BABY is geboren uit de liefde voor fingerpickin’ gitaren, voodoo, roots, funk, gospel en swampy Southern’ blues. De formatie bestaande uit Nederlands en Nieuw-Zeelandse muzikanten toerde in april nog als support van Seasick Steve in Engeland en heeft nu zelf een agenda vol met zalen en festivals. THE DELTA SAINTS is een jonge band uit Nashville. De band staat garant voor een energieke mix van Southern rock, (swamp)blues en funk. In augustus verschijnt het nieuwe album ”Bones”, geproduceerd door niemand minder dan Ed Spear (The White Stripes). De bijdrage van Stichting Popmuziek Limburg is dit jaar THE BLACKWATER EXPERIENCE. Deze jonge, talentvolle band uit Limburg combineert heavy rock met een vleugje blues en creëert zo een spannende mix die rauw en authentiek is, resulterend in wilde en energieke live shows. Gewapend met Hammond, gitaren, drums en een dikke knipoog naar de 70’s. Let wel: het festival vindt dit jaar twee weken later plaats in verband met de Passiespelen die dit jaar worden opgevoerd.

De organisatie is een samenwerking tussen Buro Pinkpop en Mojo Concerts. Kaarten kosten in de voorverkoop € 35,00 (excl. € 3,00 servicekosten) en indien voorradig aan de dagkassa € 45,00. De voorverkoop is reeds gestart via www.ticketmaster.nl, 0900-3001250 (0,60 cpm) en de bekende voorverkoopadressen. Ook voorverkoop in Venlo: Sounds, Sittard: Music Machine en VVV, Tegelen: Café de Witte en The Read Shop, Geleen: Buro Pinkpop, Heerlen: Satisfaction en VVV en in Oost Souburg: Pedaal Produkties.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Onder andere Godspeed You! Black Emperor, Ratatat en Health toegevoegd aan Pitchfork Paris. Die lineup begint er stilaan ziek uit te zien.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
banner-siteweb-1220x300-17.png


Nog mensen van hier die dit jaar naar Les Ardentes gaan? Lineup ziet er best oke uit, maar heb er echt nooit iemand over gehoord tot ik er reclame van zag op Werchter.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nog mensen van hier die dit jaar naar Les Ardentes gaan? Lineup ziet er best oke uit, maar heb er echt nooit iemand over gehoord tot ik er reclame van zag op Werchter.

Wij zitten er nog wel over te twijfelen om een dagje mee te pikken tijdens het touren voor Dour. Helaas kunnen alleen de zaterdag en zondag, en met name zondag is toch wat minder. Als ze volgend jaar weer zo programmeren ga ik dat weer in de gaten houden icm Dour.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
RETOX – RAVEMORECORE
RETOX (www.retox.nl) staat voor elektronische muziek zonder grenzen, want elke keer hetzelfde feest geven met dezelfde bands… saai.

14 november 2015 komt RETOX met een editie RAVEMORECORE, waarbij oude househelden gecombineerd worden met “nieuwere” artiesten.
Support the scene en beleef de begin jaren 90 nog even mee..
10150570_969029383128919_8434767385326967129_n.jpg


facebook event page: https://www.facebook.com/events/869062039810854/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
http://www.1limburg.nl/dancefeest-intensss-naar-brunssum
Dancefestival Intensss gaat op het evenemententerrein van Schutterspark in Brunssum haar eerste outdoor editie organiseren.
Het danceconcept neemt de plaats in van het driedaagse dancefeest Thuishaven dat dit jaar niet doorgaat in Brunssum.
Lees ook: Dancefeest Thuishaven in Brunssum afgelast
Twee dagen
Intensss begint dit jaar met een festival van één dag, op 22 augustus. Volgend jaar wil het al doorgroeien naar twee dagen.
Hardwell
De indoorversie van dancefeest Intensss - in Landgraaf - haalde op hemelvaartsdag de media doordat Hardwell uit het niets acte de présence gaf. De beste dj van de wereld verraste de aanwezige toeschouwers met een onaangekondigd optreden. Dat was het eerste optreden van de dj in Limburg na zijn grote doorbraak.
Lees ook: Hardwell draait in geheim in Landgraaf
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nog mensen van hier die dit jaar naar Les Ardentes gaan? Lineup ziet er best oke uit, maar heb er echt nooit iemand over gehoord tot ik er reclame van zag op Werchter.

Zo ver ik heb meegekregen is de Line-up dit jaar ook stukken beter dan voorgaande jaren, dus ben benieuwd wat ze doen volgend jaar.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Morgen naar Pitch. Geniaal dat je waterpistooltjes mag meenemen, heb ze gelijk aangeschaft.

Ben erg benieuwd naar Kwabs, Jamie XX, Jungle en Jack Garratt
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Even een top-5'je trouwens:

1. Run the Jewels
2. Joey Bada$$
3. Vince Staples
4. Freddie Gibbs
5. Denzel Curry

Ook nog Cho gezien, maar dat deed me niet zo veel. Freddie Gibbs kende ik nog geen muziek van, maar klonk heel leuk. Verder is dat hiphop-publiek echt uitzinnig, had ik echt niet verwacht. Joey Bada$$ is eigenlijk lekkere jazzy laid-back hiphop, maar ik heb zelden zo'n grote moshpit gezien als bij zijn laatste nummer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken