Linkin Park

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
150
299
Als de timer nu tot 100 uren telt en dan weer naar 0, dan is het inderdaad 5 september.
En wat dan...
glitch met 14/9 en optellen naar 200 uren en terug
dan glitch met 29/9 en optellen naar 300 en terug.
...
Zo kunnen ze wel even verder doen natuurlijk.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
410
616
Just saw in comments on download reddit that Linkin Park will announce tour, but no info about the singer
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
149
140
Vind het maar een rare actie. Zou het puur door de Oasis aankondiging komen of is het gewoon slechte marketing. Voor het eerst in jaren stond iedereen te popelen op een aankondiging en nu laat je mensen nog langer wachten. De hype is bij mij de afgelopen 20 uur iig flink gedaald. Ik zie het wel.....
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.627
2.224
Een aankondiging om middernacht zal al zeker geen Europese tour zijn. Maar lijkt me wel iets persconferentie achtig iets klaar te staan, echt wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Linkin Park zal altijd een plaats hebben in mijn muziekhart, die 2 albums als rode draad door men jeugd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.773
12.440
Een aankondiging om middernacht zal al zeker geen Europese tour zijn. Maar lijkt me wel iets persconferentie achtig iets klaar te staan, echt wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Linkin Park zal altijd een plaats hebben in mijn muziekhart, die 2 albums als rode draad door men jeugd.
Hier nog eentje! Ik kijk er daarom toch wel reikhalzend naar uit wat ze gaan aankondigen. Na al dit gedoe met die klok moet het wel iets groots zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Een aankondiging om middernacht zal al zeker geen Europese tour zijn. Maar lijkt me wel iets persconferentie achtig iets klaar te staan, echt wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Linkin Park zal altijd een plaats hebben in mijn muziekhart, die 2 albums als rode draad door men jeugd.
ik denk dat ze zoizo eerst gaan toeren in de VS en dat dit eerst bekent zal gemaakt worden. Ik ben ook wel super benieuwd naar hoe en wat er gaat gebeuren. vooral of men met een nieuwe zanger of zangeres zullen werken of zullen ze kiezen voor iets met hologram (liever niet) maar de dag van vandaag kan dat natuurlijk ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken