Concertaankondigingen

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
98
104
Ik weet dat ze hier niet bepaald populair zijn, maar voor de volledigheid:
Bastille met een nieuwe intieme tour:
11 november 2024 @ Cirque Royal, Brussel
13 november 2024 @ Theatre Royal Carré @ Amsterdam
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.868
3.218
London Grammar in de Ziggo Dome hebben ze duidelijk nog even de laatste paar rijen van de bovenste ring in de verkoop gegooid.

1726231918079.png
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
352
492
De toegift doet een kleine tour

13.02.25 Paradox (via 013) Tilburg
15.02.25 EKKO Utrecht
20.02.25 Merleyn Nijmegen
21.02.25 Der Aa-Theater Groningen
22.02.25 Paradiso Amsterdam
27.02.25 Rotown Rotterdam
08.04.25 Amor Antwerpen

staat ook op Popmonument(14-9, bergen-op-zoom) en Tankstation Festival(15-12, Zwolle)
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
265
231
Ik heb er alvast heeel veel zin in. Geen staplek kunnen bemachtigen maar wel een lekker avondje op de 1e rij zitten. Prima voor de zondagavond ;D

Ik toevallig wel nog, paar dagen terug via Ticketswap. Wel van een verkoper die nog niet eerder tickets verkocht. Nog even zweten bij de entree dus! 😁
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
352
492
De voormalige The Serfs+vr sex tour is nu nog alleen de The Serfs tour na een hoop gedoe, geen nl data meer wel data voor onze belgen vrienden

19.11.2024 BE Antwerp @ JC Bouckenborgh
20.11.2024 BE Kortrijk @ Wilde Westen
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
265
231
Ik kan er nog steeds niet over uit dat Paard Michael Kiwanuka heeft geboekt, wat briljant.

Iemand wat beter begrip voor wat het verhaal hierachter zou kunnen zijn? Zo’n plompverloren datum na die US tour, en dan ook nog op een poppodium waar amper 1000 man in kan. Het voelt bijna een beetje als een album showcase… 🧐

IMG_3846.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
335
358
Ik kan er nog steeds niet over uit dat Paard Michael Kiwanuka heeft geboekt, wat briljant.

Iemand wat beter begrip voor wat het verhaal hierachter zou kunnen zijn? Zo’n plompverloren datum na die US tour, en dan ook nog op een poppodium waar amper 1000 man in kan. Het voelt bijna een beetje als een album showcase… 🧐

Bekijk bijlage 10383
Ik snap m ook nog niet helemaal. Als we nou nog zouden weten hoe duur de tickets zijn helemaal mooi 😂
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
352
492
Ik kan er nog steeds niet over uit dat Paard Michael Kiwanuka heeft geboekt, wat briljant.

Iemand wat beter begrip voor wat het verhaal hierachter zou kunnen zijn? Zo’n plompverloren datum na die US tour, en dan ook nog op een poppodium waar amper 1000 man in kan. Het voelt bijna een beetje als een album showcase… 🧐

Bekijk bijlage 10383
Promotie van de nieuwe plaat en platen verkopen. Zal me niet verbazen als dit al 'uitverkoopt' voordat het in de reguliere pre-sale gaat door de vinyl codes en grote reden waarom de ticket prijs nog niet op de site staat. Als er wat over zijn zal het wel verschijnen maar het lijkt vooral dat Polydor Paard zelf heeft geboekt hiervoor. Je nodigt wat journalisten uit, laat mensen die 'het voorrecht hebben' om te komen door de platen verkoop en je hebt weer een mooie pr momentje over 'Kiwanuka speelt in een kleine zaal' voor de grotere shows(die er dan snel op volgen denk ik) of festival data
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
265
231
Promotie van de nieuwe plaat en platen verkopen. Zal me niet verbazen als dit al 'uitverkoopt' voordat het in de reguliere pre-sale gaat door de vinyl codes en grote reden waarom de ticket prijs nog niet op de site staat. Als er wat over zijn zal het wel verschijnen maar het lijkt vooral dat Polydor Paard zelf heeft geboekt hiervoor. Je nodigt wat journalisten uit, laat mensen die 'het voorrecht hebben' om te komen door de platen verkoop en je hebt weer een mooie pr momentje over 'Kiwanuka speelt in een kleine zaal' voor de grotere shows(die er dan snel op volgen denk ik) of festival data

Klinkt plausibel. Kan me voorstellen dat je met zo’n kleine capaciteit wel echt een code voor de presale nodig gaat hebben.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
559
359
👽 Jeff Wayne's Musical Version of The War of The Worlds komt volgend jaar terug naar Rotterdam Ahoy! Deze adembenemende show viert het 130-jarig jubileum van H.G. Wells’ iconische verhaal. Bereid je voor op een muzikaal spektakel gespeeld door een all-star cast met o.a. Max George (The Wanted), Maisie Smith, Rou Reynolds (Enter Shikari) én Liam Neeson als 3D-hologram.

📆 22 april 2025
📍 Rotterdam Ahoy
🎫 De ticketverkoop start vrijdag 20 september om 11:00 uur via https://bit.ly/JeffWayne25-FB
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken